-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія для об’єктів НУБіП України у м. Києві
Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Лот 1 - Електрична енергія для гуртожитків НУБіП України у м. Києві. Лот 2 - Електрична енергія для гуртожитків та інших об'єктів НУБіП України у м. Києві. Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Лот 1 - 09310000-5 — Електрична енергія Лот 2 - 09310000-5 — Електрична енергія
Торги відмінено
4 336 635.54
UAH з ПДВ
Номер:
e0afd121ab86476ca4d67ac054f798c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 16:41 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-12-28-013198-c 28.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушенням вимог абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією про відміну, оприлюдненою 30.04.2021 в електронній системі закупівель, Замовник відмінив переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 3 частини восьмої статті 40 Закону (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі України» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету біоресурсів і природокористування України (далі – Замовник) на 2020 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2020 по лоту 1 та 2 (далі – Повідомлення), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 30.04.2021 (далі – пояснення).
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель Повідомлення з товариством з обмеженою відповідальністю «Київські енергетичні послуги» (далі – ТОВ «Київські енергетичні послуги»), відповідно до якого умовою застосування переговорної процедури визначив абзац четвертий пункт 2 частини другої статті 40 Закону.
При цьому, Повідомлення не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
На запит Держаудитслужби від 28.04.2021 про надання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону Замовник оприлюднив пояснення без посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на викладене та враховуючи відсутність у поясненні посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції з технічних причин, Замовник не підтвердив наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Замовник не уклав договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Київські енергетичні послуги», а також не відмінив її у строк визначений Законом, чим порушив вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
На запит Держаудтслужби від 28.04.2021 про надання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо причин не укладання договору або його не оприлюднення Замовник 30.04.2021 відмінив переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 3 частини восьмої статті 40 Закону (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг).
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі RISK-1-18 підтверджено.
Період усунення порушень:
12.05.2021 17:59 - 27.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2021 17:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- useProceduresNotByLaw: Так
Опис:
відміна процедури закупівлі 30.04.2021
Дата публікації:
31.05.2021 08:51
Запити/Пояснення
Номер:
c0ae92b93cb34b1a9f18d77c7ab2deb5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 18:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергія для об’єктів НУБіП України у м. Києві (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-28-013198-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону?
3. Чи укладено договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з учасником товариством з обмеженою відповідальністю «Київські енергетичні послуги» (далі – ТОВ «Київські енергетичні послуги»»)?
4. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
5. У разі не укладання договору з ТОВ «Київські енергетичні послуги»» чи приймалось рішення про відміну переговорної процедури закупівлі?
Номер:
175fd6137ae34c1ea6a7a70b766b1f92
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.04.2021 15:16
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за наступним посиланням - https://nubip.edu.ua/node/86242
Договір на закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Київські енергетичні послуги» не укладався.
Прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі.