• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Торф (напівбрикети торф’яні)

Торф (напівбрикети торф’яні)

Завершена

427 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 136.00 UAH
Номер: 15a0d7f198674cfb9becbf4d45725d00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-02-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 02.02.2021 16:46 - 24.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.02.2021 № 33 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.02.2021 № 33. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-12-28-013206-c 28.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та як наслідок порушення норм пункту 2 частини першої статті 32 Закону в частині не відміни Замовником тендеру. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВЕЛИКОВЕРБЧЕНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.12.2020 № 2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство «ВестЕнерджиГруп», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2021 № 4, договір від 03.02.2021 № 1/21, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.02.2021, 05.02.2021. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2020 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2020-12-28-008470-c. Згідно з частиною першою статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тобто, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2021 рік. Відповідно до норм пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Згідно пояснень наданих Замовником «…у зв'язку із допущенням технічної/механічної помилки під час оприлюднення річного плану закупівель UA-P-2020-12-28-008470-c, в частині зазначення інформації щодо його року уповноваженою особою було прийнято рішення від 02 січня 2021 року відповідно до якого встановлено: вважати технічною/механічною помилкою зазначення в річному плані закупівель UA-P-2020-12-28-008470-c 2020 року, у зв'язку з цим вважати вказаний рядок річного плану закупівель на 2021 рік ( Протокол №3 від 02 січня 2021 року,скан-копія протоколу додається)…».
Період усунення порушень: 11.02.2021 16:57 - 26.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2021 16:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Після оголошення процедури закупівлі не можливо внести зміни до річного плану закупівель, в частині приведення зазначеної в ньому інформації у відповідність. На цій підставі, та з метою організації закупівлі за предметом закупівлі «Торф (напівбрикети торф’яні)»- код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо» на 2021, забезпечення навчального закладу належним температурним режимом, недопущення зриву навчально-виховного процесу, у зв'язку із допущенням технічної/механічної помилки під час оприлюднення річного плану закупівель UA-P-2020-12-28-008470-c, в частині зазначення інформації щодо його року уповноваженою особою було прийнято рішення від 02 січня 2021 року відповідно до якого встановлено: вважати технічною/механічною помилкою зазначення в річному плані закупівель UA-P-2020-12-28-008470-c 2020 року, у зв'язку з цим вважати вказаний рядок річного плану закупівель на 2021 рік ( Протокол №3 від 02 січня 2021 року,скан-копія протоколу надана у відповіді на запит). На підставі викладеного, інформуємо про причини неможливості внесення змін у річний план закупівель з даного предмету закупівлі та вважати річний план закупівель UA-P-2020-12-28-008470-c таким, що здійснюються на 2021 рік. За результатами розгляду висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.02.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-28-013206-c «Торф (напівбрикети торф’яні)» уповноважена особа Великовербченського ліцею Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області зобов’язується дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не допускати в подальшому порушення виявленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області.
Дата публікації звіту: 15.02.2021 09:34

Запити/Пояснення