• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі ): – 692 900,00 грн. ; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».

Завершена

138 580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 385 800.00 UAH
Номер: 4b2c92afeaeb4959b70fed81acb9ff00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-03-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.10.2022 12:40 - 25.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.10.2022 № 234 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2020-12-28-002688-a 28.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП БУДГАРАНТ-7, ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «Данко», ТОВ «М-БУД ГРУП», ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9») та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, своєчасності надання відповіді на запитання про роз’яснення до процедури закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, своєчасності надання відповіді на запитання про роз’яснення до процедури закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служба автомобільних доріг у Сумській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 28.12.2020 № 28.12 (зі змінами від 18.01.2021), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства БУДГАРАНТ-7 (далі - ПП БУДГАРАНТ-7), товариств з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), «М-БУД ГРУП» (далі – ТОВ «М-БУД ГРУП»), «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» (далі – ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9»), «РОСТДОРСТРОЙ» (далі - ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), вимога про усунення невідповідностей до 19.02.2021 та 04.04.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) від 12.03.2021 № 4861-р/пк-пз та від 27.04.2021 № 9227-р/пк-пз повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2021, договір № 11С-2021 від 25.05.2021 (далі – Договір), додаткова угода № 5 від 16.02.2022 Договору, рішення Колегії АМКУ № 4861-р/пк-пз від 12.03.2021 та № 9227-р/пк-пз від 27.04.2021. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 25.10.2022 18:13 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.10.2022 18:13

Запити/Пояснення