ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі ): – 692 900,00 грн. ; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Завершена
138 580 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 385 800.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:03.10.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:03.10.2022 12:40 - 25.10.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-12-28-002688-a 28.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП БУДГАРАНТ-7, ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «Данко», ТОВ «М-БУД ГРУП», ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9») та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, своєчасності надання відповіді на запитання про роз’яснення до процедури закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, своєчасності надання відповіді на запитання про роз’яснення до процедури закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служба автомобільних доріг у Сумській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 28.12.2020 № 28.12 (зі змінами від 18.01.2021), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства БУДГАРАНТ-7 (далі - ПП БУДГАРАНТ-7), товариств з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), «М-БУД ГРУП» (далі – ТОВ «М-БУД ГРУП»), «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» (далі – ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9»), «РОСТДОРСТРОЙ» (далі - ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), вимога про усунення невідповідностей до 19.02.2021 та 04.04.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) від 12.03.2021 № 4861-р/пк-пз та від 27.04.2021 № 9227-р/пк-пз повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2021, договір № 11С-2021 від 25.05.2021 (далі – Договір), додаткова угода № 5 від 16.02.2022 Договору, рішення Колегії АМКУ № 4861-р/пк-пз від 12.03.2021 та № 9227-р/пк-пз від 27.04.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:25.10.2022 18:13 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:25.10.2022 18:13
Запити/Пояснення
54115
Номер:dda62418651a406bb0172e1cc49abd0b
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:07.10.2022 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:13.10.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2020-12-28-002688-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» відповідно до умов пункту 4.2 розділу IV Договору від 25.05.2021 № 11-С-2021 (далі – Договір).
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 4.2 розділу IV Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладеної додаткової угоди № 5 від 16.02.2022 до Договору.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо причин та обставин неоприлюдення додаткових угод № 1, № 2, № 3, № 4 до Договору та інших за їх наявності.
6. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
7. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» умов пункту 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
8. Чи перераховано кошти переможцю ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 відповідно до умов пункту 4.1 розділу IV Договору.
У разі перерахування коштів переможцю торгів ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9», надати документальне підтвердження його перерахування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
54402
Номер:c46e8c25a1f84431829084ae3b5ba8eb
Назва:Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2020-12-28-002688-a
Дата опублікування:12.10.2022 12:34
Автор:Служба автомобільних доріг у Сумській області
×
Код ЄДРПОУ:
24014538
Контактна особа:
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net
Адреса:
40002, Україна, Сумська область, Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 03.10.2022 року № 234 Департаментом моніторингу закупівель здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2020-12-28-002688-a.
07.10.2022 року Державною аудиторською службою України сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені проектною документацією по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010» (затверджена наказом САД у Сумській області №59 від 31.08.2020 року).
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру витрат по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010», що є очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначені відповідно до кошторисної частини проектної документації по обʼєкту з урахуванням позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини відповідної проектної документації та складають 138 580 000,00 грн.
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Разом з тим, повідомляю, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформація вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
3. Пунктом 4.2 розділу IV Договору №11С-2021 від 25.05.2021 року передбачено можливість здійснення попередньої оплати у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”.
Так, Замовником 09.09.2021 року було перераховано Підряднику аванс за відповідним договором у розмірі 3 658 000,00 грн., акт про використання якого надано Підрядником 08.12.2021 року.
4. Відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (перша редакція) обсяг фінансування обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” (окремими ділянками) на 2022 рік складав 40 000 000,00 грн. На 2022 рік обсяг фінансування по обʼєкту доведено підряднику в межах цієї постанови КМУ. Таким чином, у звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по даному обʼєкту, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторонами за договором №11С-2021 від 25.05.2021 року продовжено дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року шляхом підписання додаткової угоди.
5. Протягом 2021-2022 років Замовником та Підрядником було укладено додаткові угоди №1-9 до Договору №11С-2021. Додаткова угода №5, що стосувалась змін істотних умов договору, оприлюднена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додаткові угоди №1-4 та №6-9 стосувались затвердження фінансування, зміни банківських реквізитів, затвердження календарних графіків надання послуг, зміни бюджетних зобовʼязань та відповідальності Сторін тощо. Копії додаткових угод №1-4 та №6-9 до договору №11С-2021 від 25.05.2021 року додаються до пояснення.
6. 25.05.2021 року переможцем закупівлі ТОВ "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" разом із поданим ним пакетом документів щодо надання банківської гарантії надано також копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва обʼєктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до обʼєктів з середніми та значними наслідками, виданої ТОВ "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" (копія додається).
Однак, відповідно до п. 2 абзацу першого частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, згідно з ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» поточний середній ремонт не внесений до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
Відповідно через це тендерна документація на закупівлю ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не містить вимог щодо необхідності подання переможцем закупівлі копії відповідної ліцензії або документа дозвільного характеру.
7. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії у розмірі 0,5% вартості договору.
Так, переможцем ТОВ "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" повідомлено САД у Сумській області супровідним листом №110/05/2021 від 14.05.2021 року про завантаження ним на сайт ПРОЗОРРО електронної банківської гарантії як забезпечення виконання договору (№23710 від 12.05.2021 року, є доступною для перегляду контролюючим органом на сайті ПРОЗОРРО).
Тендерна документація на закупівлю ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не містить заборони надання переможцем закупівлі електронної банківської гарантії як забезпечення виконання договору або обовʼязковості надання гарантії виключно в паперовій формі.
8. Кошти за фактично виконані роботи були перераховані Замовником Підряднику відповідно до умов Договору в наступних розмірах:
01.09.2021 – 7 071 256,69 грн.;
26.10.2021 – 18 664 163,11 грн.;
08.12.2021 – 3 658 000,00 грн. (аванс);
10.12.2021 – 6 580,20 грн.;
17.12.2021 – 512 547,74 грн.;
22.12.2021 – 9 999 951,83 грн.;
14.12.2021 – 2 000,00 грн.
Зазначена інформація є відкритою та може бути перевірена контролюючим органом на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (платформі Є-data).
Разом з тим, зазначаємо, що платіжні документи можуть бути надані Замовником контролюючому органу в межах проведення відповідної перевірки або за рішенням суду.
Додатки:
1. Копія проектної документації по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010».
2. Копія наказу САД у Сумській області №59 від 31.08.2020 року.
3. Копія експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» на ділянці км 107+660 – км 118+010».
4. Витяг з постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (перша редакція).
5. Копії укладених додаткових угод №1-4, №6-9.
6. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва обʼєктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до обʼєктів з середніми та значними наслідками, виданої ТОВ "Лубенське шляхово-будівельне управління №9".
7. Копія листа ТОВ "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" №110/05/2021 від 14.05.2021 року.