-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова (7 лотів)
Завершена
37 809 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 3 000.00 UAH
Номер:
b73bc757774643708c4af53f11a53c77
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
22.06.2021 16:51 - 15.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-12-28-010515-c 28.12.2020 Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
(ЄДРПОУ 25258931) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідність тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм Наказу № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників ПП ''Паркбуд-Плюс" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 1, ДП 'Парк-Плюс-Сервіс' та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 2, ПП "Екомісто" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 3, ПП "Паркбуд" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 4, Львівського комунального підприємства Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району та ПП Рома за Лотом № 5, ПП Рома та Львівського комунального підприємства "Під Зуброю" за Лотом № 6, ПП "Паркбуд" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 7 встановлено порушення Замовником вимог пункту 1 частини 1 статті 31 та пункту 1 частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за договорами про закупівлю послуг від 23.02.2021 № 3-ВТ/21 за Лотом № 1, № 4-ВТ/21 за Лотом № 2, № 5-ВТ/21 за Лотом № 3, № 6-ВТ/21 за Лотом № 4, № 7-ВТ/21 за Лотом № 5, № 8-ВТ/21 за Лотом № 6 та № 9-ВТ/21 за Лотом № 7 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2020-12-28-003753-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протоколи розгляду тендерних пропозицій за Лотом 1 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 1), Лотом 2 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 2), Лотом 3 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 3), Лот 4 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 4), Лот 5 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 5), Лот 6 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 6), Лот 7 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 7), оприлюднені в електронній системі закупівель 03.02.2021; реєстри отриманих тендерних пропозицій за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4, Лотом № 5, Лотом № 6 та Лотом № 7; тендерні пропозиції учасників ПП ''Паркбуд-Плюс" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 1, ДП 'Парк-Плюс-Сервіс' та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 2, ПП "Екомісто" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 3, ПП "Паркбуд" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 4, Львівського комунального підприємства Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району та ПП Рома за Лотом № 5, ПП Рома та Львівського комунального підприємства "Під Зуброю" за Лотом № 6, ПП "Паркбуд" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 7; протоколи розкриття тендерних пропозицій за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4, Лотом № 5, Лотом № 6 та Лотом № 7; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП ''Паркбуд-Плюс" за Лотом № 1, з ДП 'Парк-Плюс-Сервіс' за Лотом № 2, з ПП "Екомісто" за Лотом № 3, з ПП "Паркбуд" за Лотом № 4, з Львівським комунальним підприємством Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району за Лотом № 5, з Львівським комунальним підприємством "Під Зуброю" за Лотом № 6 та Львівським комунальним підприємством “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 7; Договори про закупівлю послуг від 23.02.2021 № 3-ВТ/21 за Лотом № 1, № 4-ВТ/21 за Лотом № 2, № 5-ВТ/21 за Лотом № 3, № 6-ВТ/21 за Лотом № 4, № 7-ВТ/21 за Лотом № 5, № 8-ВТ/21 за Лотом № 6 та № 9-ВТ/21 за Лотом № 7; відповідь замовника від 06.07.2021 на питання до пояснення Східного офісу.
Моніторингом установлено, що на порушення норм пункту 2 частини другої статті 4 Закону Замовником у плані UA-P-2020-12-28-003753-b назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником внесена вцілому за закупівлею, при тому, що у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатись стосовно кожного лота та окремо зазначаються назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) за наявності.
У ході проведення моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, викладений Замовником у пункті 2 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку, визначеному Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ № 710), чим порушено норми зазначеного наказу.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, подані за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4 та Лотом № 7, які не були відхилені замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону, не містять у складі поданої тендерної пропозиції довідки у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб у випадку, якщо право підпису документів тендерної пропозиції та укладання договорів (угод) про закупівлю здійснюється керівником, подання якої передбачено пунктом 5.2 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника.
Отже, тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, подані за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4 та Лотом № 7 не відповідали умовам, визначеним у тендерній документації замовника та підлягали відхиленню відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та як наслідок цього процедура торгів підлягала відміні відповідно до пункту першого частини другої статті 32 Закону. Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, не відмінив торгів за зазначеними лотами, визначив переможців процедур закупівель та уклав Договори про закупівлю послуг від 23.02.2021 № 3-ВТ/21 за Лотом № 1 з ПП ''Паркбуд-Плюс", № 4-ВТ/21 за Лотом № 2 з ДП 'Парк-Плюс-Сервіс', № 5-ВТ/21 за Лотом № 3 з ПП "Екомісто", № 6-ВТ/21 за Лотом № 4 з ПП "Паркбуд" та № 9-ВТ/21 за Лотом № 7 з Львівським комунальним підприємством “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”.
Моніторингом цього ж питання установлено, що тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані для участі у процедурі торгів за Лотом № 5 та Лотом № 6, які не були відхилені замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону, не містять у складі поданих тендерних пропозицій копій документів, що підтверджують право власності, оренди або користування матеріально технічною базою (виробничої бази) для забезпечення розташування обладнання, техніки та механізмів, подання якої передбачено пунктом 1.3 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. У той же час тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані для участі у процедурі торгів за Лотом № 5 та Лотом № 6, містять аналогічний договір, який виконаний не відповідно даного предмету закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника.
Отже, тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані за Лотом № 5 та Лотом № 6 не відповідали умовам, визначеним у тендерній документації замовника та підлягали відхиленню відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та як наслідок цього процедура торгів підлягала відміні відповідно до пункту першого частини другої статті 32 Закону. Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ПП Рома, не відмінив торги за зазначеними лотами, визначив переможців процедур закупівель та уклав Договори про закупівлю послуг від 23.02.2021 з Львівським комунальним підприємством Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району за Лотом № 5 та з Львівським комунальним підприємством "Під Зуброю" за Лотом № 6.
Період усунення порушень:
16.07.2021 12:18 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2021 12:18
Оскарження висновку в суді
Опис:
380/13060/21 від 09.08.2021
Дата публікації:
13.08.2021 11:18
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
ce974cd9168a4961b6509e39d1cc9495
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2021 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова (7 лотів) Services for cleaning of street and road network in the territory of Sykhiv district of Lviv (7 lots)»(ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-28-010515-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
35c9b245b2e045c99937d887716a0840
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2021 08:57
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формується відповідно до нормативно-правових актів України, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів» від 16.10.2020 №2807-IV, ухвала Львівської міської ради №376 від 21.04.2011 «Про Правила благоустрою м.Львова», наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 № 116 «Про затвердження класифікації територій м. Львова для санітарного прибирання», наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“ та інші діючи нормативні документи.
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетного запиту, що становить собою документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 31.12.2020 року на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/page2
Номер:
ba34a7b38fd74c23af1f9d329e1ace00
Назва:
заперечення до висновку
Дата опублікування:
20.07.2021 15:58
Опис:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі «Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова (7 лотів) Services for cleaning of street and road network in the territory of Sykhiv district of Lviv (7 lots)»(ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (оголошення про проведення закупівлі - UA-2020-12-28-010515-c )
Відповідно до наказу від 17.06.2021 № 317 Дніпро «Про початок здійснення моніторингу закупівель». Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
За результатом моніторингу ДАС України за унікальним номером UA-M-2021-06-22-000004: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за договорами про закупівлю послуг від 23.02.2021 № 3-ВТ/21 за Лотом № 1, № 4-ВТ/21 за Лотом № 2, № 5-ВТ/21 за Лотом № 3, № 6-ВТ/21 за Лотом № 4, № 7-ВТ/21 за Лотом № 5, № 8-ВТ/21 за Лотом № 6 та № 9-ВТ/21 за Лотом № 7 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Замовник, Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради (надалі – районна адміністрація) розглянувши висновок Східного офісу Держаудитслужби не погоджується із фактами викладеними у ньому органом державного фінансового контролю, оскільки мотиви та підстави, зазначені в них є безпідставними та необґрунтованими, свою позицію обґрунтовуємо з огляду на наступні доводи:
1.Згідно з висновком моніторингу установлено, що на порушення норм пункту 2 частини другої статті 4 Закону Замовником у плані UA-P-2020-12-28-003753-b назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником внесена вцілому за закупівлею, при тому, що у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатись стосовно кожного лота та окремо зазначаються назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) за наявності.
Зазначене не відповідає дійсності зважаючи на те, що замовником, районною адміністрацією, у плані UA-P-2020-12-28-003753-b зазначена назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником внесена вцілому за закупівлею, а також у примітці зазначено поділ за лотами Лот 1 — 4 728 500 грн, Лот 2 — 4 728 500 грн., Лот 3 — 4 728 500 грн., Лот 4 — 4 728 500 грн., Лот 5 — 11 325 500грн., Лот 6 — 6 970 200 грн., Лот 7 — 600 000 грн., послуги надаватимуться у 2021 року. Оскільки назва та код за лотами співпадають, замовником зазначено лот 1, лот 2 і т. д. щоб не повторюватись з назвою, тобто вимогу про поділ на лоти дотримано.
2.У ході проведення моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, викладений Замовником у пункті 2 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку, визначеному Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ № 710), чим порушено норми зазначеного наказу.
Зазначене твердження є необґрунтованим та таким, що не відповідає фактичним обставинам зважаючи на те, що замовником, районною адміністрацією,Замовником, Сихівською районною адміністрацією Львівської міської ради, не зазначено посилання на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710, проте в тендерній документації міститься опис формальних помилок, що не є порушенням. Крім цього зазначаю, що Перелік формальних помилок був прийнятий 15.04.2020 року, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за №715/34998, надісланий до виконання 30.12.2020 року.
3.Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, подані за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4 та Лотом № 7, які не були відхилені замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону, не містять у складі поданої тендерної пропозиції довідки у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб у випадку, якщо право підпису документів тендерної пропозиції та укладання договорів (угод) про закупівлю здійснюється керівником, подання якої передбачено пунктом 5.2 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. Отже, тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, подані за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4 та Лотом № 7 не відповідали умовам, визначеним у тендерній документації замовника та підлягали відхиленню відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та як наслідок цього процедура торгів підлягала відміні відповідно до пункту першого частини другої статті 32 Закону. Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, не відмінив торгів за зазначеними лотами, визначив переможців процедур закупівель та уклав Договори про закупівлю послуг від 23.02.2021 № 3-ВТ/21 за Лотом № 1 з ПП ''Паркбуд-Плюс", № 4-ВТ/21 за Лотом № 2 з ДП 'Парк-Плюс-Сервіс', № 5-ВТ/21 за Лотом № 3 з ПП "Екомісто", № 6-ВТ/21 за Лотом № 4 з ПП "Паркбуд" та № 9-ВТ/21 за Лотом № 7 з Львівським комунальним підприємством “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”.
Районна адміністрація жодним чином не погоджується із вказаним твердженням, вважає його надуманим, оскільки Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” надано довідку, яка завантажено у файлі Довідки відповідність.pdf сторінка 3 за номером 20/10 від 26.01.2021 року, де зазначено, що право підписувати тендерні пропозиції та укладати договори має право керівник, а потім зазначено відповідно до наказу та .... Вимоги до форми довідки у тендерній документації не прописані, тобто вона подається у довільній формі, крім цього учасникам не заборонено подавати кожну довідку окремо або об’єднювати різну інформацію в одну довідку.
4.Моніторингом цього ж питання установлено, що тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані для участі у процедурі торгів за Лотом № 5 та Лотом № 6, які не були відхилені замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону, не містять у складі поданих тендерних пропозицій копій документів, що підтверджують право власності, оренди або користування матеріально технічною базою (виробничої бази) для забезпечення розташування обладнання, техніки та механізмів, подання якої передбачено пунктом 1.3 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. У той же час тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані для участі у процедурі торгів за Лотом № 5 та Лотом № 6, містять аналогічний договір, який виконаний не відповідно даного предмету закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. Отже, тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані за Лотом № 5 та Лотом № 6 не відповідали умовам, визначеним у тендерній документації замовника та підлягали відхиленню відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та як наслідок цього процедура торгів підлягала відміні відповідно до пункту першого частини другої статті 32 Закону. Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ПП Рома, не відмінив торги за зазначеними лотами, визначив переможців процедур закупівель та уклав Договори про закупівлю послуг від 23.02.2021 з Львівським комунальним підприємством Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району за Лотом № 5 та з Львівським комунальним підприємством "Під Зуброю" за Лотом № 6.
Районна адміністрація не погоджується із зазначеними твердженнями, вважаючи їх необґрунтованими, зважаючи на те, що відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 зазначеного вище Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із кваліфікаційних критерії є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Пунктом 4 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що відповідно до статті 16 зазначеного вище Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з умовами та вимогами Додатку № 1 до тендерної документації. Пукнктом 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в них обладнання та матеріально-технічної бази, а саме – довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. Відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 для документального підтвердження власних потужностей подається бухгалтерська довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства. ПП “Рома” у файлі Кваліфікаційні критерії.pdf сторінка 3 за номером 13/2 від 22.01.2021 року завантажено довідку із вказанням матеріально-технічної бази і зазначено, що вони знаходяться на балансі підприємства. Учасникам не заборонено додатково надавати будь-яку інформацію та документи. Відтак, учасником було дотримано вимоги тендерної документації.
Щодо аналогічного договору інформую, що Закон України “Про публічні закупівлі” не встановлює чіткого поняття аналогічного договору. Тобто питання аналогічності розглядається виключно на підставі норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Замовнику необхідно проаналізувати відповідність умов наданого учасником договору до умов, встановлених в тендерній документації. ПП “Рома” завантажено файли: аналогічний договір, файли КБ-2 та КБ-3. В аналогічному договорі вказана назва “.. ремонт та утримання доріг...”. Утримання доріг відповідно до постанови КМУ від 30.03.1984 року №198 “Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів,правил користування ними та охорони” включає комплекс робіт, в результаті яких підтримується транспортно-експлуатаційний стан дороги, дорожніх споруд, смуги відведення, елементів облаштування дороги, організації та безпеки руху, які відповідають вимогам норм та стандартів.
Утримання автомобільних доріг передбачає підтримання належного технічного та санітарного стану дороги, елементів облаштування та прилеглої території.
Найчастішими плановими роботами з утримання автомобільних доріг є роботи з підтримання в належному стані покриття, узбіч, дорожніх водовідвідних та водоперепускних споруд а також елементів облаштування автодороги. Сюди входить очищення узбіч і водовідводів від сміття і рослинності, а також нагляд за технічним станом елементів облаштування дороги. Нагляд за технічним станом елементів облаштування доріг є важливою складовою в утриманні автомобільних доріг, і повинен виконуватися регулярно для підтримки безпеки на дорогах. До утримання автомобільних доріг належать також і ремонтні роботи з усунення тріщин, ям, вибоїн та інших дефектів дорожнього покриття. Ці ремонтно-дорожні роботи можуть виконуватися аварійно при виникненні серйозних дефектів або періодично під час планових ремонтних робіт.
Зимове утримання:
• Механізовані роботи: прибирання снігу з проїзної частини, узбіч та тротуарів, видалення снігового накату, обробка проїзної частини і тротуарів протиожеледними матеріалами, вивезення снігу;
• Ручні роботи: очищення від снігу і полою тротуарів, сходів, місць біля бордюру або бортового каменю, посипання піском.
Літнє утримання:
• Механізовані роботи: підмітання проїзної частини доріг, тротуарів і заїзних кишень, мийка та полив проїзної частини і заїзних кишень, планування узбіч, вивезення сміття;
Ручні роботи: прибирання бруду біля бортового каменю (бордюру), прибирання сторонніх предметів та сміття з проїзної частини, узбіч, тротуарів та газонів, видалення небажаної рослинності (косіння трави, вирубка чагарнику та мілколісся) на узбіччях, укосах, очищення колодязів та колекторів зливової каналізації, миття дорожнього огородження, зрізання надлишкового ґрунту з узбіч та розділювальної смуги, відновлення дорожньої розмітки, встановлення відсутніх або зруйнованих технічних засобів організації руху (огородження, напрямні пристрої тощо).
Проаналізувавши додатки до завантаженого договору та акти виконаних робіт (КБ-2, КБ-3), обґрунтовано стверджуємо, що договір ПП “Рома” є аналогічним, оскільки співпадає за видами робіт з технічним завдання Замовника. Потужності ПП “Рома” мають достатню кількість кваліфікованих працівників та техніки для надання послуг за предметом закупівлі.
У відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Стаття 16 Закону України “Про публічні закупівлі” надає право замовнику на відміну від статті 17 зазначеного вище Закону, яка є обов’язком.
Крім цього в інформації про моніторинг в переліку, що перевіряється зазначено, етапи закупівельного процесу:
-Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення;
-Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів), але не зазначено – Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, тобто проведення моніторингу розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка не підпадає.
Враховуючи наведене, Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради обґрунтовано вважає, що діяла в межах наданих повноважень, у відповідності до вимог чинного законодавства і в даному випадку відсутні порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та просить замінити висновки моніторингу.