• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання вулично-шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова (7 лотів)

Завершена

37 809 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 000.00 UAH
Номер: b73bc757774643708c4af53f11a53c77
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.06.2021 16:51 - 15.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.06.2021 № 317 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.06.2021 № 317 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2020-12-28-010515-c 28.12.2020 Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ 25258931) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідність тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм Наказу № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників ПП ''Паркбуд-Плюс" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 1, ДП 'Парк-Плюс-Сервіс' та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 2, ПП "Екомісто" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 3, ПП "Паркбуд" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 4, Львівського комунального підприємства Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району та ПП Рома за Лотом № 5, ПП Рома та Львівського комунального підприємства "Під Зуброю" за Лотом № 6, ПП "Паркбуд" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 7 встановлено порушення Замовником вимог пункту 1 частини 1 статті 31 та пункту 1 частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за договорами про закупівлю послуг від 23.02.2021 № 3-ВТ/21 за Лотом № 1, № 4-ВТ/21 за Лотом № 2, № 5-ВТ/21 за Лотом № 3, № 6-ВТ/21 за Лотом № 4, № 7-ВТ/21 за Лотом № 5, № 8-ВТ/21 за Лотом № 6 та № 9-ВТ/21 за Лотом № 7 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2020-12-28-003753-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протоколи розгляду тендерних пропозицій за Лотом 1 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 1), Лотом 2 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 2), Лотом 3 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 3), Лот 4 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 4), Лот 5 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 5), Лот 6 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 6), Лот 7 «Послуги з прибирання вулично - шляхової мережі на території Сихівського району м. Львова» (далі Лот № 7), оприлюднені в електронній системі закупівель 03.02.2021; реєстри отриманих тендерних пропозицій за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4, Лотом № 5, Лотом № 6 та Лотом № 7; тендерні пропозиції учасників ПП ''Паркбуд-Плюс" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 1, ДП 'Парк-Плюс-Сервіс' та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 2, ПП "Екомісто" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 3, ПП "Паркбуд" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 4, Львівського комунального підприємства Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району та ПП Рома за Лотом № 5, ПП Рома та Львівського комунального підприємства "Під Зуброю" за Лотом № 6, ПП "Паркбуд" та Львівського комунального підприємства “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 7; протоколи розкриття тендерних пропозицій за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4, Лотом № 5, Лотом № 6 та Лотом № 7; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП ''Паркбуд-Плюс" за Лотом № 1, з ДП 'Парк-Плюс-Сервіс' за Лотом № 2, з ПП "Екомісто" за Лотом № 3, з ПП "Паркбуд" за Лотом № 4, з Львівським комунальним підприємством Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району за Лотом № 5, з Львівським комунальним підприємством "Під Зуброю" за Лотом № 6 та Львівським комунальним підприємством “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” за Лотом № 7; Договори про закупівлю послуг від 23.02.2021 № 3-ВТ/21 за Лотом № 1, № 4-ВТ/21 за Лотом № 2, № 5-ВТ/21 за Лотом № 3, № 6-ВТ/21 за Лотом № 4, № 7-ВТ/21 за Лотом № 5, № 8-ВТ/21 за Лотом № 6 та № 9-ВТ/21 за Лотом № 7; відповідь замовника від 06.07.2021 на питання до пояснення Східного офісу. Моніторингом установлено, що на порушення норм пункту 2 частини другої статті 4 Закону Замовником у плані UA-P-2020-12-28-003753-b назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником внесена вцілому за закупівлею, при тому, що у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатись стосовно кожного лота та окремо зазначаються назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) за наявності. У ході проведення моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, викладений Замовником у пункті 2 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку, визначеному Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ № 710), чим порушено норми зазначеного наказу. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, подані за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4 та Лотом № 7, які не були відхилені замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону, не містять у складі поданої тендерної пропозиції довідки у довільній формі про відсутність інших уповноважених осіб у випадку, якщо право підпису документів тендерної пропозиції та укладання договорів (угод) про закупівлю здійснюється керівником, подання якої передбачено пунктом 5.2 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. Отже, тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, подані за Лотом № 1, Лотом № 2, Лотом № 3, Лотом № 4 та Лотом № 7 не відповідали умовам, визначеним у тендерній документації замовника та підлягали відхиленню відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та як наслідок цього процедура торгів підлягала відміні відповідно до пункту першого частини другої статті 32 Закону. Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”, не відмінив торгів за зазначеними лотами, визначив переможців процедур закупівель та уклав Договори про закупівлю послуг від 23.02.2021 № 3-ВТ/21 за Лотом № 1 з ПП ''Паркбуд-Плюс", № 4-ВТ/21 за Лотом № 2 з ДП 'Парк-Плюс-Сервіс', № 5-ВТ/21 за Лотом № 3 з ПП "Екомісто", № 6-ВТ/21 за Лотом № 4 з ПП "Паркбуд" та № 9-ВТ/21 за Лотом № 7 з Львівським комунальним підприємством “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”. Моніторингом цього ж питання установлено, що тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані для участі у процедурі торгів за Лотом № 5 та Лотом № 6, які не були відхилені замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону, не містять у складі поданих тендерних пропозицій копій документів, що підтверджують право власності, оренди або користування матеріально технічною базою (виробничої бази) для забезпечення розташування обладнання, техніки та механізмів, подання якої передбачено пунктом 1.3 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. У той же час тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані для участі у процедурі торгів за Лотом № 5 та Лотом № 6, містять аналогічний договір, який виконаний не відповідно даного предмету закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність» учасників процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. Отже, тендерні пропозиції учасника ПП Рома, подані за Лотом № 5 та Лотом № 6 не відповідали умовам, визначеним у тендерній документації замовника та підлягали відхиленню відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та як наслідок цього процедура торгів підлягала відміні відповідно до пункту першого частини другої статті 32 Закону. Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ПП Рома, не відмінив торги за зазначеними лотами, визначив переможців процедур закупівель та уклав Договори про закупівлю послуг від 23.02.2021 з Львівським комунальним підприємством Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району за Лотом № 5 та з Львівським комунальним підприємством "Під Зуброю" за Лотом № 6.
Період усунення порушень: 16.07.2021 12:18 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2021 12:18

Оскарження висновку в суді

Опис: 380/13060/21 від 09.08.2021
Дата публікації: 13.08.2021 11:18

Запити/Пояснення