• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (свинина, філе куряче)

Завершена

2 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 750.00 UAH
Номер: ecc183f2582842129b4e08fca035b911
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.03.2021 16:41 - 08.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.03.2021 Одеса № 159 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 17.03.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.03.2021 № 159 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення UA-2020-12-25-001294-c 25.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, an_not@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини 6 статті 17, пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.12.2020 № 22 (далі – ТД), вимоги про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «Титан» від 15.01.2021 (далі – ТОВ «Титан») та фізичної особи-підприємця Ахмедшина Р.Я. від 13.01.2021 (далі – ФОП Ахмедшин Р.Я.), тендерні пропозиції ТОВ «Титан» та товариства з обмеженою відповідальністю «АМК» (далі – ТОВ «АМК») та фізичної особи-підприємця Ахмедшина Р.Я., рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 04.02.2021 № 2005-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2021, договір на закупівлю робіт від 01.03.2021 № 8-Т (далі – договір), додаткову угоду від 30.03.2021 № 1 до договору, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.04.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником у пункті 3 додатку 2 ТД «Перелік документів тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону» передбачено строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір для надання переможцем процедури закупівлі документів для підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону. Проте, відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 08.04.2021 16:21 - 23.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2021 16:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України по проведенню моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-03-17-000003) процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-12-25-001294-c) Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає наступну інформацію: у тендерній документації процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-12-25-001294-c) були виявлені порушення вимог частини 6 статті 17, пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710. Проте на даний час усунути встановлені порушення не має можливості, так як процедура закупівлі завершена (договір з переможцем був підписаний 1 березня 2021 року). Тому внести необхідні зміни до тендерної документації з метою усунення виявлених порушень наразі неможливо. Замовник, Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради, зобов’язується не допускати подібних порушень в майбутньому та формувати тендерну документацію для проведення публічних закупівель у повній відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів.
Дата публікації звіту: 14.04.2021 16:57

Запити/Пояснення