-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Реконструкція готелю "Турія" під адміністративну будівлю за адресою по вул.Ковельська,16 в м.Камінь-Каширський, Камінь-Каширського району, Волинської області" код за ДК 021:2015:45454000-4: Реконструкція
роботи з реконструкції під адміністративну будівлю
Завершена
5 821 236.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 106.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 106.18 UAH
Номер:
f38ca62b9590438f94c691c0b2598244
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.04.2021 00:00
Період моніторингу:
06.04.2021 15:12 - 28.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 231
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.04.2021 №231
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-24-018538-c від 24.12.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «КОНСТАНТА-М» установлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань з дотриманням вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Камінь-Каширської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.12.2020 №2, із змінами від 04.01.2021 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «КОНСТАНТА-М» (далі – ПП «КОНСТАНТА-М»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особою від 19.01.2021 №8, повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2021, договір №2 від 05.02.2021, додаткова угода від 17.02.2021 №1.
Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно пункту 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації в редакції від 04.01.2021 кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 11.01.2021 року 08:30 год.
Однак, в оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 12 січня 2021 12:30 год.
Отже, проведеним моніторингом установлено неузгодженість пункту 6 частини 2 статті 21 та пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, проведеним моніторингом установлено, що в пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в редакції від 04.01.2021 визначено «Договір про закупівлю є нікчемним: у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону та його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другої статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону», що суперечить вимогам Закону в редакції діючій на момент проведення процедури відкритих торгів.
Проведеним моніторингом відповідності пропозиції ПП «КОНСТАНТА-М» вимогам тендерної документації встановлено, що учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «довідка про наявність працівників.pdf»), в якій не зазначено розряди працівників інженерно-технічної спеціальності, чим не дотримано вимог додатку 8 тендерної документації.
Крім того, учасником ПП «КОНСТАНТА-М» не надано копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до СС1, чим не дотримано вимог пункту 9 додатку 1 тендерної документації.
Також, проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником 17.01.2021 на підставі частини 16 статті 29 Закону розміщена вимога до ПП «КОНСТАНТА-М» про усунення невідповідностей в документах, що були подані учасником в тендерній пропозиції, а саме: копії балансу суб’єкта господарювання станом на 31.12.2020.
Разом з тим, ПП «КОНСТАНТА-М» протягом 24 годин не розміщено копію балансу суб’єкта господарювання станом на 31.12.2020 в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевказане, Замовником в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП «КОНСТАНТА-М» та визнано його переможцем і укладено договір №2 від 05.02.2021 на суму 3 569 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
26.04.2021 09:12 - 14.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2021 09:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У період з 06.04.2021 по 26.04.2021 на підставі наказу від 06.04.2021 № 231 посадовою особою Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області було проведено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-12-24-018538-c, предметом якого є "Реконструкція готелю "Турія" під адміністративну будівлю за адресою по вул. Ковельська,16 в м. Камінь-Каширський, Камінь-Каширського району, Волинської області" код за ДК 021:2015:45454000-4: Реконструкція.
За результатами зазначеного моніторингу посадовою особою Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області було складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-24-018538-c від 26.04.2021, яким зобов’язано Камінь-Каширську міську раду здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань з дотриманням вимог законодавства.
Як зазначено в електронній системі публічних закупівель Prozorro підставою для складення такого висновку є не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону.
Абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Камінь-Каширська міська рада (надалі – Замовник) заперечує проти висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-24-018538-c від 26.04.2021, вважає їх необґрунтованими діючими нормами законодавства у сфері публічних закупівель, а також вимогами «Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція готелю «Турія» під адміністративну будівлю за адресою по вул.Ковельська, 16 в місті Камінь-Каширський, Камінь-Каширського району, Волинської області»( далі – Тендерна документація), а виявлені порушення, у відповідності до Закону та Тендерної документації, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника та розірвання укладеного договору, зокрема, але не виключно, з таких підстав:
1. Учасником було надано належну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому тендерна документація Замовника не містить обов’язкових вимог про наявність в учасника публічної закупівлі працівників інженерно-технічної спеціальності відповідного розряду.
2. Законодавством у сфері містобудівної діяльності не передбачено обов’язку отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до СС1, а у Тендерній документації визначено, що «Документи, вимоги до яких встановлені тендерною документацією, та не передбачені законодавством для Учасників та/або не можуть бути надані за обставин незалежних від Учасника, не подаються ним у складі тендерної пропозиції», проте Учасником надавалась ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2/СС3. Можливість Учасника в своїй тендерній пропозиції надання документів, які на думку Учасника можуть полегшити розгляд його тендерної пропозиції визначена в Додатку 1 до Тендерної документації, що й було враховано при розгляді тендерної пропозиції Учасника.
3. Учасником публічної закупівлі було надано наявну у нього фінансову звітність малого підприємництва, яка була належним чином подана контролюючому органу та зареєстрована у порядку та строки, що визначені діючим законодавством.
Також враховуючи, що роботи по об’єкту виконані близько 65%( зауваження до виконаних робіт відсутні) та зважаючи на вищевикладене, повідомляємо про намір оскаржити висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-24-018538-c від 26.04.2021 у судовому порядку.
Дата публікації звіту:
28.04.2021 16:18