-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
20Т-198_42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Головки колонні в асортименті)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Завершена
12 646 998.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 127 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 127 000.00 UAH
Номер:
6a909c2995cf4e90bafd3134c394f70e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-24-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2021 00:00
Період моніторингу:
24.11.2021 16:57 - 16.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
23.11.2021 № 580
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 15.11.2021 № 003100-18/14497-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.11.2021 № 580
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2020-12-24-014759-с 24.12.2020 АТ “Укргазвидобування» (код 30019775)
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідностісті тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства "Укргазвидобування" (далі Замовник) на 2020 рік, у тому числі UA-P-2020-05-13-006590-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ "Р-МК", ТОВ "Квант плюс", ТОВ "Торговий Дім Запірна арматура", YANTAI JEREH PETROLEUM EQUIPMENT&TECHNOLOGIES CO LTD, Shifang Huifeng Oil Production Machinery Co.,Ltd, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2021 № 4184-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол № 625 від 08 квітня 2021 року засідання тендерного комітету Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол № 20Е-198 від 20.04.2021 засідання тендерного комітету Замовника про визначення учасника переможцем, повідомлення про намір укласти договір від 20.04.2021, договір поставки № UGV195/30-21 від 03.06.2021, укладений за результатами процедури закупівлі з Shifang Huifeng Oil Production Machinery Co.,Ltd.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 04.03.2021 № 4184-р/пк-пз не проводився.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель 29.03.2021, відхилені тендерні пропозиції наступних учасників: ТОВ "Торговий Дім Запірна арматура" та YANTAI JEREH PETROLEUM EQUIPMENT&TECHNOLOGIES CO LTD. Аналізом тендерних пропозицій вищезазначених учасників встановлено, що подані вищевказаними учасниками тендерні пропозиції не відповідали умовам тендерної документації Замовника та підлягали відхиленню.
У ході проведення моніторингу проаналізовано тендерні пропозиції учасників ТОВ "Р-МК", ТОВ "Квант плюс", Shifang Huifeng Oil Production Machinery Co.,Ltd, які не були відхилені Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям та допущені до аукціону.
Аналізом тендерних пропозицій вищезазначених учасників встановлено, що подані вищевказаними учасниками тендерні пропозиції відповідали умовам тендерної документації Замовника.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-12-24-014759-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель
Період усунення порушень:
16.12.2021 09:25 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2021 09:25