• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія (активна)

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою

Завершена

14 539 864.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 699.32 UAH
Номер: 0ebe6269f0a24cab9c52a8e7246ba003
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-23-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 23.03.2021 21:57 - 14.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 20 UA-2020-12-24-007378-c 24.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання та оприлюднення договору та змін до нього - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31.03.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Головного управління Національної поліції в Харківській області (далі – Замовник) від 19.01.2021 №10, тендерну пропозицію ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», протокол розгляду тендерних пропозицій, вимога про усунення порушень ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір від 15.03.2021 №255т/НП/ХОЕ/УЗ та додаткові угоди до нього №1 та №2. За результатом моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником у тендерній документації, а саме: відповідно до вимог підпункту 5.3.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник з метою підтвердження його відповідності визначеному замовником кваліфікаційному критерію повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з обов’язковим зазначенням кількості, П.І.Б. та посад працівників, рівня їх освіти, кваліфікації (спеціальності), стажу роботи цих працівників на вказаних посадах. Ця довідка, у тому числі повинна містити інформацію про наявність у учасника посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність з постачання електричної енергії, для успішного виконання професійних обов'язків. Так, у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації від 26.01.2021 №14490, яка містить інформацію про 16 працівників, з яких три будуть залучені до виконання договору. Однак, підпункт 5.3.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не містить вимогу про надання інформації тільки про залучених до виконання договору працівників. Таким чином встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» довідка не містить інформацію про П.І.Б., посаду, рівень освіти, кваліфікації (спеціальності), стаж роботи 13 працівників, що не відповідає вимогам підпункту 5.3.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Крім того, за результатом моніторингу встановлено, що для підтвердження виконання аналогічного договору, відповідно до вимог підпункту 5.3.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), строку його дії; назви та адреси замовника/споживача за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ; посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника/споживача та інформації про виконання учасником зобов'язань за цим договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або дати і номеру (у разі наявності) акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі відповідно до ціни договору (загальної вартості договору). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у довідці, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі відповідно до ціни договору (загальної вартості договору), та сканкопію оригіналу або копію (копії) листа-відгуку від замовника/споживача про належне виконання учасником цього аналогічного договору, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення, ціни договору, строку дії договору, і посади, П.І.Б. та номеру телефону контактної особи замовника/споживача. Так, учасником ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» у складі тендерної пропозиції (надану на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) надано довідку про документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору від 26 січня 2021 року №14491, в якій не зазначений код згідно з ЄДРПОУ замовника/споживача. Вищевказана довідка містить інформацію про договір від 04.09.2019 №25 про постачання електричної енергії на суму 146 153 700,00 гривень. Однак, надані додаткові угоди до договору, свідчать про внесені зміни до договору та акти прийому-передачі електричної енергії до нього на суму 117 039 151,96 гривень. Також, слід зазначити, що у вищевказаній довідці учасником ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» зазначена сума договору 112 358 387,67 грн - фактична сума договору грн (з ПДВ). Втім встановлено, що у наданому договорі від 04.09.2019 №25 не зазначений обсяг закупівлі, у додаткових угодах до договору не зазначена ціна договору та обсяг закупівлі відповідно до внесених змін. Таким чином, Замовник не зміг перевірити виконання договору у повному обсязі відповідно до ціни договору (загальної вартості договору) та відповідно до вимог пункту 16 статті 29 Закону висунув вимогу до учасника про усунення невідповідностей, а саме: усунути невідповідності у документах про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом доповнення у довідку про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору коду згідно з ЄДРПОУ замовника/споживача, надання додаткових документів, які свідчать про виконання договору на зазначену фактичну суму договору 112 358 387,67 грн. (згідно звіту на Прозорро), та/або у разі неможливості надання таких документів, надати нові документи відповідно до вимог тендерної документації. Так, моніторингом інформації оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що учасником, до встановленої дати усунення невідповідностей, надано нові документи та довідку про документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору від 18 лютого 2021 року №15008, які містять інформація про договір від 01.10.2019 №9605 (інший договір) про постачання електричної енергії на планову суму 3 354 042,48 грн, а наданий акт прийому-передачі електричної енергії свідчить про фактичну суму виконання договору на 3 097 237,84 гривень. Слід зазначити, що для підтвердження виконання аналогічного договору учасником крім довідки про документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору надано договір від 01.10.2019 №9605, який також не містить загальної (планової – згідно довідці від 18 лютого 2021 року №15008 ) вартості договору. Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції не надано додаткову угоду про зменшення вартості договору та кількості товару поставленого за договором від 01.10.2019 №9605. Таким чином встановлено, що учасником ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» не виправлено невідповідності та не підтверджено виконання аналогічного договору, чим порушено вимоги підпункту 5.3.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 15.03.2021 №255т/НП/ХОЕ/УЗ.
Період усунення порушень: 31.03.2021 17:49 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2021 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби.
Дата публікації звіту: 07.04.2021 10:28