-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з централізованого водопостачання
Торги відмінено
432 306.00
UAH з ПДВ
Номер:
3344ebaf7d3548b7b774f3a009560dd6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2021 00:00
Період моніторингу:
28.01.2021 13:52 - 19.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.01.2021
№ 28
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2021 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2020-12-24-007311-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Комунального некомерційного підприємства «Госпіталь ветеранів війни» Житомирської обласної ради (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, рішення уповноваженої особи від 24.12.2020 року та від 27.01.2021 року, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 24.12.2020 року та пояснення Замовника від 02.02.2021 року.
За результатами моніторингу своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, Замовником у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не підписано договір про закупівлю послуг з централізованого водопостачання, чим не дотримано вимоги пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Слід зазначити, що згідно із інформацією, отриманою на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо надання пояснення допущення вищевказаних порушень законодавства у сфері закупівель, Замовник відмінив процедуру закупівель на підставі пункту 2 частини 8 статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
03.02.2021 15:45 - 18.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2021 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
27f7771404b249d7a09405c0a2d9fb3f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2021 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Послуги з централізованого водопостачання» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-12-24-007311-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування).
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2020-12-24-007311-c оприлюднено Замовником 24.12.2020 року, при цьому, інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на наступні питання:
- чи укладався замовником договір по даній процедурі закупівлі? (якщо укладався то просимо завантажити його скан-копію до відповіді);
- якщо договір не укладений (станом на 13.01.2021 року), то чому замовником не відмінено процедуру закупівлі у відповідності до вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, у зв’язку з не підписанням договору про закупівлю в строк 20 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
95acd68767534c95ab45d456a13a01ef
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
02.02.2021 16:05
Опис:
На запит про надання пояснень, що розміщений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, стосовно процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-12-24-007311-c, повідомляю наступне.
По даній процедурі закупівлі станом на 13.01.2021 р. договір не було укладено в зв’язку з не підписанням договору зі сторони МКП «Бердичівводоканал». У зв’язку з цим процедуру закупівлі було відмінено 28.01.2021 р. згідно Протоколу № 27012021 від 27.01.2021р. у відповідності до вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, у зв’язку з не підписанням договору про закупівлю в строк 20 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.