-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Централізоване опалення
Якісні послуги
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
49f3a72a1a344343a0a649ea6317bb86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-14-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2021 00:00
Період моніторингу:
14.06.2021 16:20 - 08.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.06.2021 № 388
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2021 № 388
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-12-24-005242-c від 24.12.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.12.2020 №5002/5035 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гусятинського фахового коледжу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 24.12.2020, договір від 30.12.2020 №5002/5035, додаткову угоду №1 від 05.02.2021 та додаткову угоду №2 від 11.02.2021.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-12-09-000412-a не містить інформації щодо коду економічного класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 30.12.2020 №5002/5035 в цілому, а саме:
- договір №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020;
- додаток №1 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси, що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії– інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії ;
- договір №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020;
- додаток №1 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси , що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії – інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії, які передбачені пунктом 1.1 вищевказаного договору, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
16.06.2021 11:46 - 03.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2021 11:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто. Договір №5002/5035 від 30.12.2020 року розірвано. Розпочинаємо повторну процедуру закупівлі теплової енергії.
Дата публікації звіту:
23.06.2021 15:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
23.06.2021 16:14