Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" встановлено невідповідність учасника кваліфікаційному критерію, визначеному ст.16 Закону, невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника та подання недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Княжна» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності тендерної документації та відповідності форм документів вимогам Закону, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку відповідно до пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, а саме відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" по лотам 1, 2, 4, 5 та учасника ПП «Княжна» по лотам 3 та 6 та/або частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «09» лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій переможців торгів по лотам.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 23.12.2020 №27; тендерну пропозицію переможця торгів по лотам 1, 2, 4, 5 – Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМКОМБТОРГ"» (далі – ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ") та тендерну пропозицію переможця торгів по лотам 3 та 6 – Приватне підприємство «Княжна»; повідомлення про намір укласти договір.
За результатами дослідження ТД Замовника на предмет відповідності вимогам законодавства порушень не виявлено.
За результатами дослідження тендерної пропозиції учасника – переможця по лотам 1, 2, 4, 5 – ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" встановлено невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону.
Зокрема, Відповідно до пункту 3 Таблиці 1 Додатку 2 «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції» ТД Замовником висунута вимога до учасників щодо надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. Згідно вказаної вимоги Замовником визначено, що аналогічними вважається договір з постачання відповідно до коду ДК 021:2015 – 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки (соки овочеві, соки фруктові, соки фруктові (200 мл)). На дану вимогу переможцем торгів по лотам 1, 2, 4, 5 – ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" в складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копію договору від 28.04.20220 №81-20, укладеного між ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" та комунальним некомерційним підприємством «Спеціалізована медико-санітарна частина», предметом якого є фруктовi соки в асортиментi в кількості 1 591 л, загальною вартістю 39 775,00 грн. Таким чином, учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів за предметом, визначеним Замовником, оскільки не надано документального підтвердження виконання поставок овочевих соків. Отже, учасником – переможцем ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, визначеному ст.16 Закону та п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 ДТ Замовника, чим порушено вимоги п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДТ Замовника.
У п.1 Таблиці 1 Додатку 2 ТД Замовник визначив вимогу до учасників щодо надання інформації про транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору із вказівкою, що учасники зазначають спеціалізований транспорт, призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються (ізотермічні види транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання температурного режиму доставки 4±2 Сº). На виконання цієї вимоги у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" надано довідку про транспортні засоби, які планується залучити до виконання договору, в якій наведено два автомобілі: FORD TRANSIT CONNECT д.н. АР6530ВА та CITROEN JUMPY д.н. АР8006ЕТ. При цьому, аналізом документів, щодо права власності на вказані автомобілі, наданих у складі тендерної документації (свідоцтва про реєстрації транспортного засобу) встановлено, що автомобіль CITROEN JUMPY д.н. АР8006ЕТ не відповідає вимогам Замовника, оскільки не є ізотермічним та не обладнаний холодильним обладнанням, отже не відповідає вимогам Замовника.
Крім того, п.1 Таблиці 1 Додатку 2 ТД Замовник визначив вимогу до учасників щодо надання документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у грудні 2020 року. На виконання цієї вимоги ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" надано акти здачі-приймання робіт з дезінфекції транспортних засобів від 03.12.2020, 14.12.2020 та 24.12.2020, які проведено ФОП Логутєнко О.В. на підставі договору від 01.12.2020 №01/12-2020-21. Акти підписано двостороньо ФОП Логутєнко О.В. та представником ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ". При цьому, на виконання вимог щодо надання документів про право власності або користування вказаними автомобілями ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" надав договір оренди від 02.01.2021, укладений ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" з ФОП Артеменко О.Ю., предметом якого є оренда вказаних двох автомобілів з актом приймання-передачі від 02.01.2021. Враховуючи той факт, що правочин набуття в оренду транспортних засобів мав місце 02.01.2021, то акти здачі-приймання робіт з дезінфекції транспортних засобів від 03.12.2020, 14.12.2020 та 24.12.2020 є фіктивними, оскільки засвідчують дію, яка фізично не могла мати місце.
Таким чином, ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" при складанні тендерної пропозиції документально не підтверджено проведення санітарної обробки автотранспортних засобів, чим недотримано вимоги п.1 Таблиці 1 Додатку 2 ТД Замовника.
При цьому слід відмітити, що відповідно до положень Додатку 2 ТД Замовника, у разі отримання факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Крім того, у Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі» ТД Замовником серед якісних характеристик наведено наступне. Споживча тара, що може постачатися до закладів освіти: пакети з комбінованих матеріалів на основі паперу або картону, поліетиленової плівки і алюмінієвої фольги, чи на основі алюмінієвої фольги і полімерної плівки, місткістю – не більше ніж 1,0 дм3, не більше ніж 1,5 дм3, не більше ніж 2,0 дм3, не більше ніж 0,2 дм3. Тара і матеріали повинні бути дозволені для контакту з соками центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
Проте, учасником ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" в складі тендерної пропозиції не наведено інформацію про тару, чим недотримано вимоги п.6 розд.ІІІ ТД, якою передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Отже, з огляду на вказані факти, тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМКОМБТОРГ" підлягає відхиленню з наступних підстав:
- п.1 ч.1 ст.31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- п.1 ч.1 ст. 31 Закону, оскільки учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію;
- п.2 ч.1 ст.31 Закону, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТД Замовника.
Дослідженням тендерної пропозиції учасника – переможця торгів по лотам 3 та 6 – ПП «Княжна» встановлено її невідповідність вимогам ТД Замовника. Так, у п.1 розд.ІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замов учасником, у тому числі фізичною особою або фізичною особою-підприємцем, надаються скановані сторінки паспорту службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору. При цьому вказана вимога ТД Замовника ПП «Княжна» не виконано, оскільки в складі тендерної пропозиції паспорт службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору не надано.
З огляду на викладене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП «Княжна» на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТД Замовника.
Період усунення порушень:
09.02.2021 14:53 - 24.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2021 14:53