-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
тендерну документацію затверджено протокольним рішенням тендерного комітету № 68 від 23.12.2020року
Торги відмінено
1 385 641.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 856.42 UAH
мін. крок: 1% або 13 856.42 UAH
Номер:
a565df8a05f348b88fccf00316a3a49b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2021 00:00
Період моніторингу:
16.01.2021 13:15 - 06.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 15.01.2021 №5
м.Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 15.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Ua-2020-12-23-003790-a 23.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 та порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарги суб’єкта оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарги суб’єкта оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.12.2020 № 68, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 01.02.2021 № 1708 та від 04.02.2021 №1998, протоколи засідання тендерного комітету від 05.03.2021 №58, №59 щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2021 №58, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет від 21.01.2021, 16.03.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення не дотримано пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Слід зазначити, що національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить слідуючу позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 3 річного плану закупівель, а саме:
09123000-7 Природний газ.
Узгоджена позиція Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель оприлюднена у листі від 03.09.2020 №3304-04/53972-06.
Також встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Моніторингом встановлено, що згідно із пунктом 4.4 Розділу І тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31 грудня 2021 року.
Проте, відповідно до оприлюдненого річного плану Замовником запланована закупівля природного газу на 2020 рік.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Моніторингом встановлено, що в порушення частини другої статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
18.03.2021 20:16 - 02.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2021 20:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата публікації звіту:
23.03.2021 16:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовником прийнято рішення відмінити тендер взвя'зку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Протокол засідання тендерного комітету від 23.03.2021 №60.
Дата публікації:
24.03.2021 10:30
Запити/Пояснення
Номер:
9c09d5193103494cae0710f09769f64f
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
19.01.2021 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-12-23-003790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
1. Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника або уповноваженою особою відповідно до пункту 1 частини четвертої Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та частини десятої статті 11 Закону.
Оскільки закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а згідно із пунктом 4.4 Розділу І тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовником визначено до 31 грудня 2021 року:
- чому в порушення частини першої статті 4 Закону, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2020-12-23-007195-b на 2020 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги за номером ID: UA-2020-12-23-003790-a на 2021 рік?
2. Відповідно до пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
- чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо в оголошення не дотримано Наказу №1082 щодо коду товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі які має намір придбати Замовник?
3. Відповідно до частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
- чому в порушення частини другої статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться?
4. Згідно із підпунктом 5.3.2 пункту 5 розділу III тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовником встановлена слідуюча вимога «Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Надати акти здачі-приймання та/або накладні, які підтверджують повне виконання даного договору та містять дату їх складання, посилання на номер та дату укладеного договору, підпис уповноважених осіб сторін за даним договором та печатки (за наявності)».
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» надано копію договору від 10.01.2020 №20/085 загальна сума договору 1716800 грн. та додаткову угоду до цього договору від 29.05.2020 № 1 на суму 1047775,33 грн. на постачання природного газу а також акти приймання-передачі природного газу.
Проте, у пропозиції зазначеного учасника акти приймання-передачі природного газу підтверджують виконання даного договору на суму 1047770,09 грн. та не містять дату їх складання, що передбачено вимогами підпункту 5.3.2 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовника.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА», так як зазначений учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 цього Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
2c9b75680ec84011816ca91fcf07f533
Назва:
наказ про зупинення моніторингу
Дата опублікування:
21.01.2021 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 21.01.2021 № 16
м. Хмельницький
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-12-23-003790-a електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-12-23-003790-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 16 січня
2021 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області від 15 січня 2021 року №5 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Номер:
9bca4b124eed41768787e6c9f48752c3
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
21.01.2021 16:44
Опис:
Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області за результататами проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України надає інформацію( пояснення):
1. Річний план закупівель природного газу на 2021 рік затверджено протокольним рішенням тендерного комітету № 67 від 23 грудня 2020 року.
При оприлюднення річного плану закупівель секретарем тендерного комітету було допущено технічну помилку. Зокрема помилково було визначено рік 2020 . Необхідний рік 2021. Тому на засіданні тендерного комітету прийнято рішення щодо виправлення технічної помилки за результатами моніторингу. В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика https://www.dzo.com.ua/ не дозволяють додавання документів після завершення кваліфікації переможця, та призупинені процедури торгів при відновленні пропозиції буду прийняте рішення тендерного комітету про відміну торгів.
2. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із застосуванням показників цифр основоного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №708 від 15.04.2020 року.
3.Відповідно до частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. З. Так як попередній системою було закреслено. Секретарем тендерного комітету було змінено повністю документ Тендерна документація без змін додатків до неї.
Замовником було оприлюднено на сайті Уповноваженого органу нову тендерну документацію в оремому файлі
4. Станом на 20.01.2021 року процедура закупівлі призупинена, а тому внести зміни протягом 24 годин для виправлення помилок є неможливо. Відхилити учасника «ТОВ УКР ЕНЕРГО ПОСТАВКА» замовник не може оскільки триває процедура оскарження в Атимонопольному комітеті України учасником ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС». Як тільки система розблокуються учасник «ТОВ УКР ЕНЕРГО ПОСТАВКА» надасть усуне порушення протягом 24 годин. Переможцем у складі тендерної пропозиції подано документи котрі відповідають тендерній документації, яле містять формальні помилки перелік яких затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не впливає на якість предмету закупівлі, а саме: акти приймання-передачі природного газу підтверджують виконання даного договору на суму 1047770,09 грн. та не містять дату їх складання, а лист відгк не містить вихідного номера.
Відповідно до п.2. Переліку формальних помилок омилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
та.п.7 .Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
Така пропозиція учасника не може бути відхилена Замовником через допущення формальних помилок про що передбачено у Тендерній документації.
Номер:
da5660c277814026aa7db296945edcf7
Назва:
наказ про відновлення моніторингу
Дата опублікування:
05.03.2021 13:53
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 05.03.2021 № 164
м. Львів
Про відновлення рішення про
початок моніторингу закупівлі
У зв’язку із публікацією рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.02.2021 №1998,
НАКАЗУЮ:
Відновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-12-23-003790-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 16 січня
2021 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області від 15 січня 2021 року №5 «Про початок моніторингу закупівель».
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Номер:
98a4e783aed246c78e3147f8829727a9
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
16.03.2021 10:31
Опис:
Тендерний комітет вирішив виконати рішення №1998-р/пк-пз від 04.02.2021року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України