-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сало, тушка куряча, філе куряче, стегно куряче, печінка куряча, вирізка яловича
Адреса Замовника: 64401, Україна, Харківська обл., Зачепилівський район, смт. Зачепилівка, ВУЛИЦЯ Паркова, будинок 21; код ЄДРПОУ 41887522; вид закупівлі (товари) Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
1 002 556.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 012.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 012.78 UAH
Номер:
7a3e1b29fd5641be934afad836c7391d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-13-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2021 00:00
Період моніторингу:
13.10.2021 09:07 - 05.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 12.10.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.10.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2020-12-23-003737-a 23.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівсього району Харківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Батуріної Яніни Олександрівни (далі – ФОП Батуріна Я.О), протокол засідання тендерного комітету від 15.01.2021 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2021, договір від 01.02.2021 № 5, додаткові угоди від: 08.02.2021 № 1, від 14.05.2021 № 2, від 27.08.2021 № 3 та від 28.09.2021 № 4.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог підпункту 10.6 пункту 5 Розділу III тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі за власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про:
- потужності (складські приміщення), де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для зберігання, відвантаження та передпродажної підготовки предмету закупівлі, зокрема, розвішування товару, з переліком обладнання та матеріально-технічної бази (достатнього для виконання договору про закупівлю - ваги товарні платформні, ручні візки, гідравлічні візки, оргтехніка (комп’ютер, принтер, сканер) та спеціалізованого обладнання для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору (наявність холодильного/морозильного обладнання), яке необхідне для роздільного зберігання товару.
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- Оригінал або копію(ї) документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень чи оригінал або копію(ї) договору з суб’єктом господарювання на зберігання в складських приміщеннях Зберігача (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень.
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Батуріна Я.О надано інформаційну довідку про потужності (складські приміщення) від 07.01.2021, в якій зазначено, що приміщення складу знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Морозова, буд. 11, загальною площею 100 кв. м.
Так, на підтвердження інформації, що викладена в інформаційній довідці від 07.01.2021 ФОП Батуріна Я.О надала договір про надання комплексу складських послуг від 01.11.2020 року.
Проте, вищезазначений договір не містить інформації про площу та адресу розташування приміщення складу, що вказані в інформаційній довідкі про потужності (складські приміщення) від 07.01.2021.
Таким чином, учасник ФОП Батуріна Я.О не підтвердила наявність складських приміщень, де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Батуріна Я.О, визначив його переможцем та уклав з ним договір від 01.02.2021 № 5 на суму 999980,00 гривень.
Період усунення порушень:
19.10.2021 12:39 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2021 12:39
Оскарження висновку в суді
Опис:
520/22011/01 від 01.11.2021
Дата публікації:
01.11.2021 16:00
Дата відкриття провадження:
04.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
520/22011/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись з висновком про результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-23-003737-a, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог підпункту 10.6 пункту 5 Розділу III тендерної документації відділу освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області за предметом закупівлі ДК 021:2015 : 15110000-2 М’ясо (сало, тушка куряча, філе куряче, стегно куряче, печінка куряча, вирізка яловича) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі за власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про:
- потужності (складські приміщення), де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для зберігання, відвантаження та передпродажної підготовки предмету закупівлі, зокрема, розвішування товару, з переліком обладнання та матеріально-технічної бази (достатнього для виконання договору про закупівлю - ваги товарні платформні, ручні візки, гідравлічні візки, оргтехніка (комп’ютер, принтер, сканер) та спеціалізованого обладнання для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору (наявність холодильного/морозильного обладнання), яке необхідне для роздільного зберігання товару.
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- Оригінал або копію(ї) документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень чи оригінал або копію(ї) договору з суб’єктом господарювання на зберігання в складських приміщеннях Зберігача (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень.
Фізична особа-підприємець Батуріна Яніна Олександрівна надала інформаційну довідку про потужності (складські приміщення), в якій зазначена адреса : м. Харків, вул. Морозова, буд. 11 та загальна площа 100 кв. м. складських приміщень, які фізична особа-підприємець Батуріна Яніна Олександрівна використовує на підставі Договору про надання послуг зберігання з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРІГО» від 01.11.2020 року. Даний договір було надано фізичною особою-підприємцем Батуріною Яніною Олександрівною. У зазначеному договорі наявна інформація про площу та адресу розташування приміщення складу, де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі, що наведена у п. 2.3 та п. 2.4 договору.
Також, фізична особа-підприємець Батуріна Яніна Олександрівна, зазначила в інформаційній довідці про потужності (складські приміщення) ще один договір про надання комплексу складських послуг б/н від 01.11.2020 року. На підставі даного договору фізична особа-підприємець Батуріна Яніна Олександрівна отримує комплекс складських послуг за системою управління якістю харчових продуктів (НАССР) ДСТУ 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та системою екологічного управління ДСТУ 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що зазначено у п. 1.2 та 1.3 даного договору.
З огляду на вищевикладене, Замовник не порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та не мав жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Батуріної Яніни Олександрівни, так як тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Додатки:
1. Інформаційна довідка про потужності (складські приміщення)від фізичної особи-підприємця Батуріної Яніни Олександрівни від 07.01.2021 року -1 аркуш.
2. Договір про надання послуг зберігання із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРІГО» та фізичною особою-підприємцем Батуріною Яніною Олександрівною від 01.11.2020 року – 5 аркушів.
3. Договір про надання комплексу складських послуг із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРІГО» та фізичною особою-підприємцем Батуріною Яніною Олександрівною б/н від 01.11.2020 року
Вищезазначені документи були надані у складі тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель ProZorro на момент кваліфікації Переможця даної процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
21.10.2021 13:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
09.11.2021 12:36