-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія
Завершена
1 917 399.18
UAH з ПДВ
Номер:
ee7f974a2f6942f3a341482f2115fcab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-11-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2021 00:00
Період моніторингу:
11.01.2021 17:23 - 02.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2021 №6
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-12-23-001634-b 23.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення п. 2 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору до узгодженої ціни пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог п.11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області (далі – замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, протокол переговорів з учасником щодо застосування переговорної процедури закупівлі від 22 грудня 2020 року б/н, протокол засідання тендерного комітету від 23 грудня 2020 року б/н, договір про постачання електричної енергії від 31 грудня 2020 року №ВІ-109200 та пояснення від 14, 15 та 19 січня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток за наявності виключного переліку підстав.
За результатами моніторингу встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.
При цьому, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі відповідно до п.2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, та можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими цим законом.
Постачання електричної енергії у розумінні вищевказаного закону не належить до сфери природних монополій, та є конкурентним видом діяльності.
Відповідно до Ліцензійного реєстру Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, станом на 30 жовтня 2020 року видано суб’єктам господарювання майже 2000 ліцензій на постачання електричної енергії споживачу.
З огляду на зазначене, здійснення закупівель електричної енергії споживачами, які є замовниками у розумінні Закону має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкриті торги.
При цьому, Товариство з обмеженою відповідальністю «Енера-Вінниця», з яким замовником укладено договір від 31 грудня 2020 року №ВІ-109200, відсутнє у переліку природних монополій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, які проводять діяльність у сфері енергетики, станом на 31 жовтня 2020 року. Перелік доступний на сайті регулятора за посиланням http://www.nerc.gov.ua та Антимонопольного комітету України за посиланням http://www.amc.gov.ua.
Зважаючи на зазначене, замовник не обґрунтував наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушив вимоги п. 2 частини другої статті 40 Закону.
Згідно п. п. 2, 3 статті 180 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року №436-ІV господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Водночас, відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
При цьому, встановлено, що узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі зазначена у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не відповідає ціні електричної енергії зазначеної у п.3 Додатку №3 «Порядок визначення кількості та вартості електричної енергії» до договору про постачання електричної енергії від 31 грудня 2020 року №ВІ-109200, укладеного з ТОВ «Енера Вінниця», що є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Так, у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури закупівлі у пункті «Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі» зазначено ціну пропозиції - 1917399,18 грн (з ПДВ). Однак, у п. 3 Додатку №3 до договору про постачання електричної енергії від 31 грудня 2020 року №ВІ-109200, укладеного замовником з ТОВ «Енера Вінниця» вартість поставленої електричної енергії становить 1917339,18 грн (з ПДВ).
Згідно вимог п.11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Однак, повідомлення про внесення змін до договору від 31 грудня 2020 року №ВІ-109200 згідно додаткової угоди від 11 січня 2021 року №1, якою вносилися зміни до ціни договору, не оприлюднено замовником на вебпорталі Уповноваженого органу, чим порушено вимоги п.11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
26.01.2021 17:26 - 10.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2021 17:26
Оскарження висновку в суді
Опис:
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування висновку Управління Північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області від 26.01.2021
Дата публікації:
05.02.2021 15:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку
Тендерним комітетом Територіального управління ДСАУ в Вінницькій області було розпочато процедуру закупівлі електричної енергії шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку відсутністю конкуренції з технічних причин з наступних підстав.
Закупівля електричної енергії здійснювалася для потреб місцевих загальних судів Вінницької області та територіального управління для власного споживання.
Електроустановки об’єктів для яких здійснювалася закупівля електричної енергії приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт.
Відповідно до пункту 42 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, що малий непобутовий споживач - це споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт.
Зважаючи на вищевикладене, об’єкти замовника віднесені до малих непобутових споживачів, оскільки приєднані до мереж з договірною потужністю менше 50 кВт.
Частиною 5 статті 72 Закону України «Про ринок електроенергії» визначено, що Споживачі мають право вільно обирати електропостачальників. Постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам здійснюється постачальниками універсальної послуги відповідно до статті 63 цього Закону або іншими електропостачальниками.
Відповідно до частини першої статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Відповідно до абз. 4 п. 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» упродовж трьох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання.
На території Вінницької області постачальником універсальної послуги є ТОВ «Енера Вінниця». Ліцензія з постачання електричної енергії видана ТОВ «Енера Вінниця» відповідно до Порстанови НКРЕКП від 14.06.2018 №429 «Про видачу ліцензій з постачання електричної енергії споживачу».
Постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги здійснюється за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, які формуються відповідно до затвердженої НКРЕКП методики. Відповідно до даної методики ціна на постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги значно економічно вигідніша для замовника.
Відповідно до статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» у межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг.
Зважаючи на вищезазначене, замовником було обрано умову застосування переговорної процедури закупівлі електричної енергії як універсальної послуги відповідно до п.2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, оскільки на території Вінницької області постачання електроенергії як універсальної послуги здійснюється виключно ТОВ «Енера Вінниця».
Також замовником у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю було чітко описано підстави застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на нормативні документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі відповідно до п.2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин.
При укладенні договору на постачання електричної енергії ВІ-109200 від 31.12.2020 (далі - Договір) у пункті 3 Додатку №3 було допущено технічну описку, а саме у словах та цифрах «1917339,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста тридцять дев’ять грн. 18 коп.)» тоді як правильно має бути «1917399,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста дев’яносто дев’ять грн. 18 коп.)».
Технічна описка підтверджується тим, що у пункті 2 Додатку №3 Договору зазначено кількість електричної енергії і тариф за 1 кВт/год. При їх обрахунку ціна договору буде відповідати узгодженій ціні пропозиції учасника процедурі закупівлі зазначеної у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури закупівлі, а саме 1917399,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста дев’яносто дев’ять грн. 18 коп.).
Також технічна описка підтверджується при додаванні сум коштів замовника та коштів спів споживачів, що надходять як відшкодування витрат, що відображено у пункті 3 Додатку №3 Договору.
З метою виправлення технічної описки і приведення умов договору у відповідність, між територіальним управлінням та ТОВ «Енера Вінниця» було укладено додаткову угоду № 1 від 11.01.2021 (додається) щодо виправлення технічної описки допущеної в пункті 3 Додатку № 3 Договору, а саме слова та цифри «1917339,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста тридцять дев’ять грн. 18 коп.)» замінити словами та цифрами «1917399,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста дев’яносто дев’ять грн. 18 коп.)».
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю. У разі зміни істотних умов договору передбачених частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник на виконання частини 7 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Оскільки, виправлення технічної описки у договорі не змінює істотних умов укладеного договору, а також Законом України «Про публічні закупівлі» визначено чіткий перелік змін істотних умов договору при яких замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, територіальне управління не має обов’язку публікувати додаткову угоду № 1 від 11.01.2021 до Договору № ВІ-109200 від 31.12.2020 в електронній системі закупівель. Тому твердження у Висновку держаудитслужби, щодо порушення вимоги п.11 частини першої статті 10 Закону є безпідставним і необґрунтованим.
Дата публікації звіту:
01.02.2021 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
3bc04cf4391a4d83bca93ce7c1c72ed6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.01.2021 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-23-001634-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури закупівлі (UA-2020-12-23-001634-b) обрано пункт 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин), в той час, коли існує вільний ринок постачальників електроенергії?
2. Яким чином обґрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
97f707a5015c4119a1e5446625d0c36e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.01.2021 17:18
Опис:
1. Тендерним комітетом Територіального управління ДСАУ в Вінницькій області було розпочато процедуру закупівлі електричної енергії шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку відсутністю конкуренції з технічних причин з наступних підстав.
Закупівля електричної енергії здійснювалася для потреб місцевих загальних судів Вінницької області та територіального управління для власного споживання.
Електроустановки об’єктів для яких здійснювалася закупівля електричної енергії приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. Приєднана потужність електроустановок замовника наведена в додатку 1.
Відповідно до пункту 42 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, що малий непобутовий споживач - це споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт.
Зважаючи на вищевикладене, об’єкти замовника віднесені до малих непобутових споживачів, оскільки приєднані до мереж з договірною потужністю менше 50 кВт.
Відповідно до частини першої статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Відповідно до абз. 4 п. 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» упродовж трьох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання.
На території Вінницької області постачальником універсальної послуги є ТОВ «Енера Вінниця». Ліцензія з постачання електричної енергії видана ТОВ «Енера Вінниця» відповідно до Порстанови НКРЕКП від 14.06.2018 №429 «Про видачу ліцензій з постачання електричної енергії споживачу».
Постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги здійснюється за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, які формуються відповідно до затвердженої НКРЕКП методики. Відповідно до даної методики ціна на постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги значно економічно вигідніша для замовника.
Відповідно до статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» у межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг.
Також звертаємо увагу, що при виборі процедури закупівлі було враховано практику проведення закупівель електричної енергії органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та здійснення контролю у сфері публічних закупівель, а саме закупівлі електричної енергії як універсальної послуги на 2021 рік Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (UA-2020-12-07-006074-c).
2. Закон України «Про здійснення публічних закупівель» та жоден інший нормативно-правовий акт не покладає на Територіальне управління Державної судової адміністрації України обов’язку обґрунтовувати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
1da3dd4ca8504229a7a9c0829bfeaaa2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.01.2021 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-23-001634-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких причин узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі зазначена у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури закупівлі не відповідає ціні електричної енергії зазначеної у п.3 Додатку №3 «Порядок визначення кількості та вартості електричної енергії» до договору про постачання електричної енергії від 31 грудня 2020 року №ВІ-109200, укладеного з ТОВ «Енера Вінниця»?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b6393479ff994353a6ecd0e6f9efea97
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.01.2021 15:26
Опис:
При укладенні договору на постачання електричної енергії ВІ-109200 від 31.12.2020 (далі - Договір) у пункті 3 Додатку №3 було допущено технічну описку, а саме у словах та цифрах «1917339,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста тридцять дев’ять грн. 18 коп.)» тоді як правильно має бути «1917399,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста дев’яносто дев’ять грн. 18 коп.)».
Технічна описка підтверджується тим, що у пункті 2 Додатку №3 Договору зазначено кількість електричної енергії і тариф за 1 кВт/год. При їх обрахунку ціна договору буде відповідати узгодженій ціні пропозиції учасника процедурі закупівлі зазначеної у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю під час застосування переговорної процедури закупівлі, а саме 1917399,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста дев’яносто дев’ять грн. 18 коп.).
Також технічна описка підтверджується при додаванні сум коштів замовника та коштів спів споживачів, що надходять як відшкодування витрат, що відображено у пункті 3 Додатку №3 Договору.
З метою виправлення технічної описки і приведення умов договору у відповідність, між територіальним управлінням та ТОВ «Енера Вінниця» було укладено додаткову угоду № 1 від 11.01.2021 (додається) щодо виправлення технічної описки допущеної в пункті 3 Додатку № 3 Договору, а саме слова та цифри «1917339,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста тридцять дев’ять грн. 18 коп.)» замінити словами та цифрами «1917399,18 грн. (один мільйон дев’ятсот сімнадцять тисяч триста дев’яносто дев’ять грн. 18 коп.)».
Номер:
6a727731b1324bcda6476fe2bfcf680c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.01.2021 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-23-001634-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких причин в електронній системі закупівель Prozorro не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору від 31 грудня 2020 року №ВІ-109200, згідно додаткової угоди від 11 січня 2021 року №1?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5bb2fba7b7934f69a10f9079096648c3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.01.2021 16:59
Опис:
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю. У разі зміни істотних умов договору передбачених частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник на виконання частини 7 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Оскільки, виправлення технічної описки у договорі не змінює істотних умов укладеного договору, а також Законом України «Про публічні закупівлі» визначено чіткий перелік змін істотних умов договору при яких замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, територіальне управління не має обов’язку публікувати додаткову угоду № 1 від 11.01.2021 до Договору № ВІ-109200 від 31.12.2020 в електронній системі закупівель.