-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 90610000-6. Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Ручне санітарне прибирання території Франківського району м.Львова (6 лотів).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в тендерній документації).
Завершена
28 776 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 183.33 UAH
мін. крок: 0% або 5 183.33 UAH
Номер:
982f988c075646b6a7a393a408c31188
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
22.06.2021 08:53 - 15.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2020-12-22-016372-c 22.12.2020 Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
(ЄДРПОУ 04056121) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасників Львівського комунального підприємства «Вулецьке» (лот 2), Львівського комунального підприємства «Львівський ліхтар» (лот 3), Львівського комунального підприємства «Магістральне» (лот 4), Львівського комунального підприємства «Південне» (лот 5), Акціонерного товариства «Зеленбуд» (лот 6) з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій учасників Львівського комунального підприємства «Вулецьке» (лот 2), Львівського комунального підприємства «Львівський ліхтар» (лот 3), Львівського комунального підприємства «Магістральне» (лот 4), Львівського комунального підприємства «Південне» (лот 5), Акціонерного товариства «Зеленбуд» (лот 6) встановлено порушення вимоги абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання укладання Договору від 23.02.2021р. №6/21 (лот 2) встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону та частини першої статті 43 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання, оприлюднення договорів та змін до них – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договорами від 23.02.2021р. №6/21(лот 2), від 23.02.2021р. №7/21(лот 3), від 23.02.2021р. №8/21(лот 4), від 23.02.2021р. №9/21(лот 5), від 23.02.2021р. №10/21(лот 6) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання, оприлюднення договорів та змін до них.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 30.12.2021р., звіти про результати проведення процедури закупівлі (за лотами 1,2,3,4,5,6), протоколи розгляду тендерних пропозицій (за лотами 1,2,3,4,5,6), реєстр отриманих тендерних пропозицій (за лотами 1,2,3,4,5,6), протоколи розкриття тендерних пропозицій (за лотами 1,2,3,4,5,6), тендерні пропозиції Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району» та ПП «Паркбуд» (лот 1), Акціонерного товариства «Зеленбуд» та Львівського комунального підприємства «Вулецьке» (лот 2), Акціонерного товариства «Зеленбуд» та Львівського комунального підприємства «Львівський ліхтар» (лот 3), Акціонерного товариства «Зеленбуд» та Львівського комунального підприємства «Магістральне» (лот 4), Акціонерного товариства «Зеленбуд» та Львівського комунального підприємства «Південне» (лот 5), Львівського комунального підприємства «Львівський ліхтар» та Акціонерного товариства «Зеленбуд» (лот 6), повідомлення про намір укласти договір (за лотами 1,2,3,4,5,6), договір від 23.02.2021р. №5/21 та додаткову угоду від 25.03.2021р. №1 (лот 1), договір від 23.02.2021р. №6/21 та додаткову угоду від 25.03.2021р. №1 (лот 2), договір від 23.02.2021р. №7/21 та додаткову угоду від 25.03.2021р. №1 (лот 3), договір від 23.02.2021р. №8/21 та додаткову угоду від 25.03.2021р. №1 (лот 4), договір від 23.02.2021р. №9/21 та додаткову угоду від 02.03.2021р. №1 (лот 5), договір від 23.02.2021р. №10/21 та додаткову угоду від 30.03.2021р. №1 (лот 6), пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3.3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання). Відгук повинен бути виданий у 2020 році.
Учасниками Львівського комунального підприємства «Вулецьке» (лот 2), Львівського комунального підприємства «Львівський ліхтар» (лот 3), Львівського комунального підприємства «Магістральне» (лот 4), Львівського комунального підприємства «Південне» (лот 5), Акціонерним товариством «Зеленбуд» (лот 6) в складі тендерних пропозицій завантажені листи-відгуки контрагентів видані у 2021 році, що не відповідає вимогам пункту 3.3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації.
Також, згідно із пунктом 1.1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначений перелік документів для учасників, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність учасників процедури закупівлі, зокрема, інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (згідно наведеної форми, Додаток 1.1).
Моніторингом установлено, мають місце факти, коли учасниками не дотримано форму довідки та не надана інформація, яка має міститися у її складі, а саме: тендерна пропозиція учасника Львівського комунального підприємства «Львівський ліхтар» (лот 3) (Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 20.01.2021р. №1) довідка не містить серії, року випуску Tpaктору XT3-3512, тендерна пропозиція учасника Львівського комунального підприємства «Магістральне» (лот 4) (Довідка про наявність обладнання, техніки, матеріально-технічної бази та технологій від 20.01.2021р. №26) довідка не містять серій Tpaктор XT3-3512 та Автомобіль Fiat Doblo, тендерна пропозиція учасника Львівського комунального підприємства «Південне» (лот 5) (Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 16.01.2021р. №28) довідка не містить серії, року випуску Автомобіля ГАЗ-2705-226, тендерна пропозиція учасника Акціонерного товариства «Зеленбуд» (лот 6) (Довідка про наявність обладнання, техніки, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору від 20.01.2021р. №1-01) довідка не містить серії Автомобілі: Газелі 33023, ГАЗ 3309, КАМАЗ 5511, ЗІЛ 130 431410, ЗІЛ ММЗ 4505, що суперечить пункту 1.1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
На порушення припису пункту 1 частини 16 статті 29 Закону Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасників Львівського комунального підприємства «Вулецьке» (лот 2), Львівського комунального підприємства «Львівський ліхтар» (лот 3), Львівського комунального підприємства «Магістральне» (лот 4), Львівського комунального підприємства «Південне» (лот 5), Акціонерного товариства «Зеленбуд» (лот 6) кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Отже, відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерні пропозиції Львівського комунального підприємства «Вулецьке» (лот 2), Львівського комунального підприємства «Львівський ліхтар» (лот 3), Львівського комунального підприємства «Магістральне» (лот 4), Львівського комунального підприємства «Південне» (лот 5), Акціонерного товариства «Зеленбуд» (лот 6) підлягали відхиленню із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі, якщо учасники процедури закупівлі не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Моніторингом установлено, що Договір від 23.02.2021р. №6/21 (лот 2) не відповідає Проекту договору. В складі тендерної пропозиції переможця Львівського комунального підприємства «Вулецьке» (лот 2), а саме, в Договорі від 23.02.2021р. №6/21 відсутні пункти: п. 2.3.4 Розділу 2 «Права та обов’язки сторін»; п. 2.3.5 Розділу 2 «Права та обов’язки сторін»; пп. 5 п.8.2 Розділу 8 «Істотні умови договору», що порушує вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір від 23.02.2021р. №6/21 (лот 2) є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Натомість, між Замовником та переможцями Львівським комунальним підприємством «Вулецьке» (лот 2), Львівським комунальним підприємством «Львівський ліхтар» (лот 3), Львівським комунальним підприємством «Магістральне» (лот 4), Львівським комунальним підприємством «Південне» (лот 5), Акціонерним товариством «Зеленбуд» (лот 6) були укладені договори від 23.02.2021р. №6/21(лот 2), від 23.02.2021р. №7/21(лот 3), від 23.02.2021р. №8/21(лот 4), від 23.02.2021р. №9/21(лот 5), від 23.02.2021р. №10/21(лот 6).
Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень:
09.07.2021 16:04 - 24.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2021 16:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
Справа № 160/12950/21 від 06 вересня 2021 року
Дата публікації:
14.09.2021 15:24
Дата відкриття провадження:
06.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
160/12950/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
0f9f2bdb28f64426b08913d7ac3a59e0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2021 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 90610000-6. Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Ручне санітарне прибирання території Франківського району м. Львова (6 лотів)» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-12-22-016372-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c24cb0a175db45659d2993e581941eb1
Назва:
Відповідь Замовника про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2021 16:33
Опис:
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 01.07.2021 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується з урахуванням орієнтовних потреб для утримання території району в належному санітарному стані, враховуючи очікувану вартість минулих років. Для розрахунку можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2021р. Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради. Договір укладено відповідно до бюджетних призначень ухвала Львівської міської ради від 29.12.2020 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до нормативно-правових актів України:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011р. № 376 «Про Правила благоустрою м.Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015р. № 116 «Про затвердження класифікації територій м.Львова для санітарного прибирання»;
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010р. № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
- Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004р. № 27 “Про затвердження збірника “Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення“;
- Інших діючих нормативних документів.
Якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог. Межі прибирання територій між підприємствами, установами, організаціями та присадибними ділянками громадян визначають виконавчі органи міської ради з врахуванням задокументованих правових підстав на землю та прилеглих територій зі складанням погоджених з ними схем прибирання.
Для розрахунків рекомендовано застосовувати:
- З ручного, механізованого або комплексного прибирання об’єктів благоустрою – наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010р. № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“.
-З прибирання скверів, газонів – наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004р. № 27 “Про затвердження збірника “Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення“;
- Інші діючі нормативні документи.
Посилання: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/17735/download?cf_id=36. Районна адміністрація не має власного веб-сайту, обгрунтування закупівель скеровуються в ЛКП «МЦІТ» для публікування на сайті міської ради.