-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І.Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
20 173 868.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 869.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 869.34 UAH
Номер:
1541ab248ae94f6a88ff5def4b72a072
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-22-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
22.06.2021 16:55 - 15.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2020-12-22-015750-c 22.12.2020 Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (ЄДРПОУ 01996639) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП "Західспецбудтранс-7" встановлено порушення вимог абзаца 3 пункту 1, абзаца 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткових угод до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов'язань за договором від 02.02.2021 № 43 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2020-12-22-005658-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.01.2021, тендерну пропозицію Приватного підприємства "Західспецбудтранс-7" (далі ПП "Західспецбудтранс-7", учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 19.01.2021, договір від 02.02.2021 № 43, пояснення замовника, отримані 05.07.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01996639/info) Замовник є одержувачем бюджетних коштів (місцевий бюджет), головний розпорядник –управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (ЄДРПОУ 02013030).
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 01.07.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник пояснив, що на даний момент відділом супроводу програмного забезпечення КНП "КЛШМД м. Львова" здійснюється розробка офіційного сайту установи, відповідно до якого буде оприлюднюватись інформація в подальшому.
Замовник у своєму поясненні посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити.
Аналізом тендерної пропозиції ПП "Західспецбудтранс-7" встановлено, що Замовник в пункті 3 розділу 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначив, що Проект договору подається в окремому файлі та запропоновано наведений у Додатку 5 до даної документації. Скан-копія проекту договору надається учасником з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору.
Учасником-переможцем ПП "Західспецбудтранс-7" в складі тендерної пропозиції надано проект договору, в якому до пункту 16.1 розділу 16 «Додатки до договору» включено не передбачений проектом договору Додаток 3 «План фінансування робіт».
Таким чином, тендерна пропозиція ПП "Західспецбудтранс-7" не відповідає умовам пункту 16.1 розділу 16 Додатку 5 тендерної документації Проект договору про закупівлю».
Згідно із абзацом 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Моніторингом встановлено, що в пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовник зазначив, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: розрахунок договірної ціни та кошторис* відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013; пояснювальну записку; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів.
В пункті 5 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст. 17 Закону» розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у Додатку 1.
В розділі 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1, який є невід’ємною частиною тендерної документації, вимагається надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, при цьому учасник не повинен відступати від форми Таблиці А.
Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати, зокрема, оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування.
Учасником-переможцем ПП "Західспецбудтранс-7" в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2021 №01-30/2021 та сканкопію інвентаризаційного опису основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів станом на 20.10.2020.
Аналізом тендерної пропозиції ПП "Західспецбудтранс-7" встановлено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник-переможець ПП "Західспецбудтранс-7" в складі тендерної пропозиції у файлі r_ДЦ_ПВР завантажив документ «Підсумкова відомість ресурсів», в якому в розділі «III. Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат» під номером 18 по шифру ресурсу СН205-920 вказано «Фен для зварювання поліетиленових листів в кількості 75,942576 маш-год».
Проте, згідно з інформацією, вказаною у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2021 №01-30/2021 та інвентаризаційному описі, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, наявність Фену для зварювання поліетиленових листів, зазначеного у Підсумковій відомості ресурсів, не підтверджено.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП "Західспецбудтранс-7" не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Згідно із абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Натомість, між Замовником та переможцем ПП "Західспецбудтранс-7" укладено договір від 02.02.2021 № 43 на суму 19 361 645,35 гривень.
Період усунення порушень:
15.07.2021 19:36 - 30.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2021 19:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації:
27.07.2021 18:04
Дата відкриття провадження:
02.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
380/12505/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до наказу Східного офісу Державної аудиторської служби України від 17.06.2021 № 317 працівниками вказаної служби проведено моніторинг процедури закупівлі робіт ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ID закупівлі:UA-2020-12-22-015750-c). За результатами моніторингу процедури закупівлі Східним офісом Держаудитслужби 15.07.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у якому, зокрема, зазначено: установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП "Західспецбудтранс-7" встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткових угод до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-22-015750-c Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо припинення зобов'язань за договором від 02.02.2021 № 43 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" не погоджується із висновком Східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» та надає аргументовані заперечення до висновку щодо порушень:
1.Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
2.Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Зокрема:
1. Щодо твердження Східного офісу Держаудитслужби про ненадання інформації на запит.
Так, зазначаємо, що на запит про надання пояснення, оприлюдненого органом фінансового контролю в системі Prozzorro 01.07.2021, Замовник надав аргументовану відповідь на запит та оприлюднив її в системі 05.07.2021. Звертаємо увагу, що відповідь надана на кожне запитання з мотивованими поясненнями. Таким чином, Замовник жодним чином не порушив вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а викладене порушення у висновку Східного офісу Держаудитслужби про ненадання інформації на запит є безпідставним, та таким, що не відповідає дійсності.
2. Щодо твердження Східного офісу Держаудитслужби про надання Учасником-переможцем ПП «Західспецбудтранс-7» в складі тендерної пропозиції проекту договору, який не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, на виконання вимог тендерної документації Учасник ПП "Західспецбудтранс-7" надав в окремому файлі проект договору з підписами та печатками на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою. Учасником також надані усі в повному обсязі Додатки, які вимагались вимогами тендерної документації (до Проєкту договору).
Поряд з цим, учасником також надано за як Додаток до Договору «План фінансування робіт» (передбачений вимогами чинного законодавства в частині будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Слід зазначити, що пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, визначено що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати проект плану фінансування робіт, а окремих вимог де він має бути долучений тендерною документацією не визначено.
При цьому ст.638 Цивільного кодексу України встановлено що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ч.3 ст. 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Таким чином, Учасником ПП «Західспецбудтранс-7» не змінено жодних із умов договору та дотримано основних його вимог.
Отже, Учасником торгів ПП "Західспецбудтранс-7", надано тендерну пропозицію, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. Пунктом 32 ч.1 ст.1 Закону визначено що тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. За результатами проведеної процедури закупівлі, з переможцем торгів ПП "Західспецбудтранс-7" укладено договір, умови якого також повністю відповідають змісту тендерної пропозиції.
Враховуючи наведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 31 Закону, а твердження викладене у висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації є безпідставним.
3. Щодо твердження Східного офісу Держаудитслужби про не підтвердження у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та інвентаризаційному описі наявності Фену для зварювання поліетиленових листів.
Так, на відповідність вимог розділі 1 Додоатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагалось надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, при цьому учасник не повинен відступати від форми Таблиці А. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати, зокрема, оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування.
Учасник в складі тендерної пропозиції з дотриманням вимог тендерної документації надав таку інформацію.
Слід зазначити тендерна документація Замовника не містила жодних вимог, що матеріально-технічна база має бути подана у відповідності до матеріально-технічної бази у локальних кошторисах, підсумкових відомостях ресурсів та розрахунках вартості інформації щодо .
Також зазначаємо, що Учасник відповідно до ДСТУ-Н БД.1.1-3:2013 включає у загально-виробничі витрати - витрати на придбання необоротних активів загальновиробничого призначення.
Звертаємо увагу, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово приймалось рішення про неправомірне відхилення учасника з причин викладених у висновку Східного офісу Держаудитслужби.
Враховуючи, вищенаведене у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця з причин викладених у висновку Східного офісу Держаудитслужби.
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції ПП "Західспецбудтранс-7", Замовник діяв з дотриманням принципів викладених в статті 5 та вимог передбачених статтями 16, 17, 22, 28, 29, 31, 33, 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог даної тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави щодо припинення зобов'язань за договором від 02.02.2021 № 43, укладеного в результаті проведення відкритих торгів з переможцем - ПП "Західспецбудтранс-7".
Зважаючи на всі вищевказані факти, Замовник торгів не вбачає у своїх діях порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не погоджується з порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-15-003421-a від 15.07.2021.
Дата публікації звіту:
22.07.2021 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
c8bdc56686be46a0be5c529ecdc8f6ef
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
01.07.2021 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-12-22-015750-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cb2720e353bf499f83da8d363af22137
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
05.07.2021 10:04
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ТзОВ "Макро-Будомат" – ЄДРПОУ - 33805691), згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Зведений кошторис Додається);
- експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом (Експертний звіт Додається);
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, на даний момент відділом супроводу програмного забезпечення КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" здійснюється розробка офіційного сайту установи, відповідно до якого буде оприлюднюватись інформація в подальшому.