• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

теплова енергія(пара та гаряча вода)

теплова енергія(пара та гаряча вода)

Завершена

1 749 960.00 UAH з ПДВ
Номер: 95f5a4542d3b4b75a11db772b5782c89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-19-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.07.2021 14:13 - 10.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.07.2021 № 421 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.07.2021 № 421. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2020-12-22-001452-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 14.01.2021 року № 2 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2020 року, договір про надання послуг від 14.01.2021 року № 2, додаткові угоди від 22.02.2021 № 1/1, № 2, та від 26.02.2021 № 3. Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, визначено, що переговорна процедура закупівлі послуг з постачання теплової енергії відміняється замовником у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Так, аналізом встановлено, що Замовником повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівель) з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Бренвель» оприлюднено в електронній системі закупівель 22.12.2020 року. Однак, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону не відмінено процедуру закупівель, оскільки договір про закупівлю послуг з постачання теплової енергії, з переможцем процедури закупівель ТОВ «Бренвель», у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не укладено (договір укладено лише на 23 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір). Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень: 22.07.2021 16:39 - 06.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2021 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додатковою угодою № 4 від 28.07.2021 року розірваний договор №2 від 14.01.2021 року про надання послуг з постачання теплової енергії з ТОВ "Бренвель" згідно Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Підставою розірвання Договору є порушення пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту: 28.07.2021 11:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 21.08.2021 15:19