• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладу освіти) , ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування .

Завершена

2 213 849.04 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 069.25 UAH
Номер: fe274719315f4b95a2122873d8b18c01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-18-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.01.2021 12:43 - 17.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.01.2021 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2021 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2020-12-21-012904-с 21.12.2020 Комунальний заклад освіти " Навчально-виховний комплекс №137 "Ліцей загальноосвітній навчальний заклад" Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 24444766) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 63) 312-72-00, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності складання тендерної документації встановлено порушення вимог норм пункту 3 статті 22 Закону, п.1 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 8 Постанови № 1591 та Додатку 10 Санітарного регламенту. Під час моніторингу Замовником укладено Додаткову угоду № 1 від 27.01.2021, якою доповнено договір Додатком № 4 Орієнтоване меню з харчування, що виключає заборонені м'ясні продукти промислового виробництва – ковбаси, сосиски. Повідомлення про внесення змін до договору від 25.01.2021 №2/21 оприлюднено в електронній системі закупівель 28.01.2021. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 137 «ЛІЦЕЙ-ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, яка затверджена головою тендерного комітету І.М.Гайдар від «18» грудня 2020 р. (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг за публічні кошти від 25.01.2021 № 2/21, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації слідує, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. У Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що при виконанні послуг учасник повинен використовувати та враховувати при виконанні послуг Постанову Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». Також у Додатку 3 до тендерної документації йдеться посилання на ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63, які втратили чинність відповідно до п.2 Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 № 111/35394 (далі Наказ № 2205), який є дійсним з 01 січня 2021 року. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником до Орієнтовного меню на 2021 рік включені сосиски відварні, вихід 40 г. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - до 31 грудня 2021. Відповідно до Додатку 8 до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 353), продукт «Ковбаса варена» може бути лише продуктом – замінником м’яса (яловичина, свинина нежирна) за енергоцінністю, а отже не основним продуктом харчування. При цьому, відповідно до Додатку 10 Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затверджений Наказом № 2205 з 01 січня 2021 року під забороною м'ясні продукти промислового виробництва — ковбаси, сосиски. Отже, на порушення норм пункту 3 статті 22 Закону, п.1 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 8 Постанови № 1591 та Додатку 10 Санітарного регламенту Замовником включено до Орієнтовного меню на 2021 рік продукт харчування, який під забороною - сосиски відварні, вихід 40 г. Під час моніторингу Замовником укладено Додаткову угоду № 1 від 27.01.2021, якою доповнено договір Додатком № 4 Орієнтоване меню з харчування, що виключає заборонені м'ясні продукти промислового виробництва – ковбаси, сосиски. Повідомлення про внесення змін до договору від 25.01.2021 №2/21 оприлюднено в електронній системі закупівель 28.01.2021.
Період усунення порушень: 12.02.2021 19:05 - 27.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2021 19:05

Запити/Пояснення