• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари

Регістратор папка 75 мм – 10 шт.; Регістратор папка 50 мм – 10 шт.; Стікер-закладка Е20935 – 60 шт.; Стікери 51х76мм 100арк ВМ.2311 – 20 шт.; Розшивач скоб ВМ.4491 універсальний – 5 шт.; Степлер 24 ВМ.4250 до 20арк метал – 5 шт.; Біндери 19мм ВМ.5305 - 60 шт.; Біндери 32мм ВМ.5303 - 60 шт.; Скоби 24/6 ВМ.4402 – 70 шт.; Файли А4 40 мк, 2040 - 6 шт.; Лінійка 30см ECONOMIX Е81302 – 5 шт.; Гумки MILAN 8030 – 20 шт.; Фарба штемпельна TRODAT 7011 синя 28ml – 10 шт.; Шило ВМ.5551 банківське – 10 шт.; Ювілейні папки ППВ-5 Sarif - 7 шт.; Ювілейні папки ППВ-5 Miradur – 11 шт.; Коректор ручка 8мл ВМ.1035 метал – 20 шт.; Коректор стрічка Е41301 5ммх8м – 20 шт.; Скріпки 28мм Buromax круглі 5005 – 20 шт.; Скріпки 33мм ВМ.5003 – 20 шт.; Скріпки 78мм 50шт Е41011 – 20 шт.; Маркер текстовий Maxima 117, 150 – 30 шт.; Маркер перманентний Schneider Maxx 160, чорний - 5 шт.; Маркер перманентний білий – 5 шт.; Точилка металева на два леза Е40602 – 10 шт.; Ручка О15638 Prima гелева – 48 шт.; Олівець простий BM 8503 HB - 48 шт.; Ручка Е10105-25 VENERA - 100 шт.; Ручка Beifa масло 139400 - 48 шт.; Ручка Piano Maxriter РТ-338 синя - 40 шт.; Стрічка клейка 18ммx20м ВМ.7150 - 16 шт.; Скотч 48x100 прозорий – 30 шт.; Швидкозшивач пластиковий А4 Е31207 – 20 шт.; Ручка Е10118 на підставці кулькова – 5 шт.; Стержні кулькові 107мм сині Е10601 – 2 шт.; Клей-олівець 36гр Е41205 - 90 шт. Відповідно до п.1 ч. 7 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) придбання замовником товарів вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, так як було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. Замовником двічі оголошувалися спрощені закупівлі за предметом канцтовари (ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»), які автоматично відмінялася електронною системою закупівель у зв'язку з відсутністю пропозицій учасників для участі в ній. Номери закупівель, що не відбулися: UA-2020-11-16-013385-c, UA-2020-11-26-001723-a. Керуючись положенням статті 3 Закону, враховуючи вищезазначене та нагальну необхідність в закупівлі канцелярських товарів, було прийнято рішення укласти прямий договір без використання електронної системи закупівель.

Завершена

9 959.80 UAH без ПДВ