-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Крупи, борошно
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Номер:
2620e0fe9d324dbe85f0a5a4fd43317d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-05-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2021 00:00
Період моніторингу:
05.08.2021 10:54 - 31.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
04.08.2021 №398
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Держаудитслужби
від 04.08.2021 № 398
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2020-12-21-005537-a, ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, яка проводиться Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу п.3.3 проекту договору та укладеного договору від 27.01.2021 №8 встановлено, що вони не відповідають вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу проекту договору та укладеного договору про закупівлю, в яких не визначено обов’язкове зазначення порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує внести зміни в укладений договір та здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «10» серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) (протокол від 21.12.2020 б/н), тендерна пропозиція переможця – ФОП Макаренко Володимир Васильович (далі – переможець), повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів, укладений договір від 27.01.2021 №8.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.п.3.3 проекту Договору ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.
В той час, як пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону встановлено, що збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Таким чином, п.3.3 проекту договору в тендерній документації та укладений договір від 27.01.2021 №8 не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу у проекті договору та укладеному договорі про закупівлю не визначено обов’язкове зазначення порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
10.08.2021 15:11 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2021 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
виявлені порушення усунуто шляхом внесення змін в договір, в подадьшому зобов'язуємося не допускати дані порушення
Дата публікації звіту:
12.08.2021 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
e35931e25066468d9634352a542614f6
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
05.08.2021 13:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-21-005537-a) УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.п.3.3 проекту Договору ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.
В той час, як пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону встановлено, що збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Таким чином, п.3.3 проекту договору в тендерній документації та укладений договір від 27.01.2021 №8 не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу у проекті договору та укладеному договорі про закупівлю не визначено обов’язкове зазначення порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Також вимогами пункту 2 Додатку 2 до ТД встановлено, щодо надання Довідки у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників, які перебувають в зареєстрованих трудових відносинах (надати підтверджуючі документи трудові книжки або договори) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи; зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.
Проте, в наданої довідці відсутній контактний телефон водія Бондарева Ю.М. Таким чином тендерна пропозиція ФОП Макаренко Володимира Васильовича не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор Леонід ПОМУЛЄВ
Номер:
22e6f7dbab154c57a205c18131aa64b8
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
09.08.2021 16:11
Опис:
Пояснення на запит
(ID моніторингу: UA-M-2021-08-05-000002)
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради в реагування на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015— 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи, борошно), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-21-005537-a-c повідомляє наступне:
Відповідно до оприлюдненої Учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід під № 1 зазначено директора, який виконує функції водія-експедитора, вантажника та відповідального за виконання замовлення Макаренко В.В. та зазначено його номер телефону, водій Бондарєв Ю.М. виконує функції водія-експедитора із суміщенням обов'язків вантажника, довідка додається.
Відповідно до п.8 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов має міститися у тендерній документації. Так відповідно до п. 4 Розділу 4 тендерної документації зазначені істотні умови до договору про закупівлю.
Відповідно до п. 3.3. Договору про закупівлю «Ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.», Замовником було допущено формальну помилку пропущена приставка «не». Щодо правильності формування даного пункту, зобов’язуємося внести зміни до договору, а також доповнити договір пунктом «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» та більше не допускати даної помилки.