• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Код ДК 021-2015 (CPV) 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (томатна паста, капуста квашена, помідори квашені, родзинки, макова начинка, курага, овочі морожені (кукурудза, горошок, спаржа, морква, перець болгарський), ягоди морожені, ікра кабачкова, горох, огірки солоні, квасоля консервована, квасоля в томатному соусі, кукурудза консервована, горошок консервований, мармелад, повидло, сухофрукти)»

Місцезнаходження замовника: 20901, Черкаська обл., Чигиринський район, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 13А; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до електронної тендерної документації - українська; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету; Джерела фінансування: місцевий бюджет відповідно до річного плану закупівлі

Торги відмінено

620 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 104.00 UAH
Номер: 351a7ae30fac4d60bdba180e7002cc18
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-26-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 26.05.2021 13:33 - 17.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.05.2021 № 327 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 26.05.2021 № 327 Витяг з переліук процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-18-009509-b, 18.12.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, kornienko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; виконання рішення АМКУ за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено Законом; відміна тендеру - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З метою усунення порушення законодавства у сфері закупівель Замовником тендер відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Антимонопольного комітету як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено Законом; відміна тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.12.2020 (зі змінами) (далі – тендерна документація); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 14.01.2021 № 540-р/пк-пз; рішення колегії АМКУ від 25.02.2021 № 3527-р/пк-пз; рішення колегії АМКУ від 15.04.2021 № 8068-р/пк-пз; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.01.2021 про продовження строків розгляду тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 01.02.2021; протокольне рішення уповноваженої особи від 03.02.2021; протокольне рішення уповноваженої особи від 10.03.2021; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.03.2021; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2021 про продовження строків розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції від 22.01.2021, 05.03.2021 та 14.05.2021; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 26.01.2021, 01.02.2021 та 11.03.2021; пояснення Замовника, оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу 27.05.2021; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 27.05.2021 про відміну тендеру; інформація про відміну тендеру. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону повідомлення щодо продовження строків розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель (протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2021) оприлюднено не протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (24.05.2021). Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK 1-16 (несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі), RISK1-4_1 (порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель робіт) та RISK-2-16 (відмова переможця від підписання договору) не підтверджено.
Період усунення порушень: 08.06.2021 11:46 - 24.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2021 11:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником тендер відмінено
Дата публікації звіту: 08.06.2021 15:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Замовником тендер відмінено
Дата публікації: 08.06.2021 15:36

Запити/Пояснення