• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць, тротуарів, площ, скверів, алей міста Жмеринка)

Послуги надавати згідно технічного завдання замовника, умов договору та вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг

Завершена

4 230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 150.00 UAH
Номер: 9f743cd73170449baf9bb3e62b022755
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-19-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.01.2021 15:36 - 10.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.01.2021 №13 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 19.01.2021 №13 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2020-12-18-003897-а 18.12.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 розділу I. Порядку №708. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2021 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення . Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18 грудня 2020 року №136, тендерну пропозицію ТОВ «Ель Дорадо», протокол засідання тендерного комітету від 14 січня 2021 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25 січня 2021 року. За результатами моніторингу установлено, що замовником в тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 18 грудня 2020 року (протокол засідання №136) та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-12-18-003897-а зазначено предмет закупівлі: послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць, тротуарів, площ, скверів, алей міста Жмеринка) та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Водночас, в технічному завданні, яке є додатком №3 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис даних послуг, а саме: очищення дорожнього покриття ручним та механізованим способом, завантаження та вивезенням змету та/або снігу на відстань до 15 км, оброблення шляхів інертними матеріалами та реагентами (протиожеледна суміш), очищення урн від твердих побутових відходів. При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (в т.ч. 90511000-2 «Послуги зі збирання сміття» та 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»), 90910000-9 «Послуги з прибирання» (в т.ч. 90918000-5 «Послуги з очищення урн для сміття») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля», тому вказані в технічному завданні послуги щодо очищення урн від твердих побутових відходів та вивезення зметів й сміття після прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів є окремими предметами закупівлі. Зважаючи на зазначене, замовником при визначенні предмета закупівлі порушено вимоги пункту 3 розділу I. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708). Також, установлено, що замовником на порушення вимоги пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року №1082 (далі –Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-12-18-003897-a не зазначена інформація щодо коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Окрім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно пункту 4.4. розділу І тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів замовником встановлено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31 грудня 2021 року, який не відповідає строку поставки послуг зазначеному в річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-12-18-004905-b.
Період усунення порушень: 03.02.2021 16:54 - 18.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2021 16:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області вважає висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.02.2021 щодо закупівлі UA-2020-12-18-003897-a, «ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць, тротуарів, площ, скверів, алей міста Жмеринка» необґрунтованим і таким, що порушує права та інтереси замовника цієї закупівлі, які полягають у здійсненні ним закупівель послуг для забезпечення його потреб, а тому змушене в строк визначений ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до суду з адміністративним позовом до Державної Аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу вказаної вище закупівлі. Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації: 10.02.2021 10:26