• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Ассортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.

Завершена

2 623 923.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 119.62 UAH
Номер: e3434a7f6a4949beb82b0bb0ffaac78e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-13-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.01.2021 16:53 - 04.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2021 № 2 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.01.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.01.2021 № 2 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2020-12-18-007317-b 18.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частину п’яту статті 23 Закону, частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону . За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору та змін до нього - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03.02.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державної установи «Інститут медичної радіології та онкології ім. С.П. Григор’єва Національної академії медичних наук України» (далі – Замовник) від 18.12.2020 № 100, тендерна пропозиція ТОВ «ОВІС ТРЕЙД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.01.2021 №1 повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2021, договір від 19.01.2021 №ПЕ-128/21 та додаткова угода від 22.01.2021 №1. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 3 до тендерної документації передбачає застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено частину п’яту статті 23 Закону. Також, за результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 5 до тендерної документації містить інформацію про те, що зазначені умови проекту договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником, якого визнано переможцем торгів, в залежності від специфіки, характеру, або інших умов виконання договору. Замовник залишає за собою право змінювати умови проекту договору, у порядку, визначеному законодавством України, до моменту його підписання між замовником/покупцем та учасником, якого визнано переможцем торгів, у випадку зміни чинного цивільного, господарського законодавства та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель. Проте, за нормою частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. В свою чергу, згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з учасником-переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 Закону та частини 4 статті 41 Закону. Також, за результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначений Замовником кваліфікаційний критерій у Додатку 3 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону, а саме: учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) зазначений критерій повинен мати назву: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатом моніторингу відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» встановлено наступне. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації учасник з метою підтвердження його відповідності визначеному замовником кваліфікаційному критерію повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, у якій має бути наведений перелік виконаних підприємством аналогічних* договорів/договору із зазначенням замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон), за підписом уповноваженої особи (осіб) та оригіналом відбитку печатки* учасника (при наявності). При цьому, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів/договору, учасник повинен надати копії видаткових накладних з підписами обох сторін або копії інших документів, що підтверджують достовірність повного виконання аналогічних договорів/договору, зазначених у довідці договорів/договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» надано довідку від 28.12.2020 №80/1 про виконання учасником аналогічного договору з ТОВ «ХЛАДОПРОМ» від 14.02.2020 №ПЕ-03/20 та з ТОВ «ЛЮБИЙ ТИН» від 21.04.2020 №ПЕ-20/20. Встановлено, що згідно Додатку 3 договору від 14.02.2020 №ПЕ-03/20 заявлений обсяг електричної енергії, розрахований помісячно на рік, складає 9 850 000 кВт.год. При цьому, згідно із наданими актами прийома-передачі електричної енергії загальний обсяг споживання за договором склав 5 205 329 кВт (5 205,329 МВт), чим не підтверджено повного виконання договору. При чому, договір було розірвано за взаємною згодою від 31.07.2020 року. Також, моніторингом встановлено, що договір від 21.04.2020 №ПЕ-20/20 також розірвано за взаємною згодою сторін від 30.06.2020 року, що свідчить про неповне його виконання. Таким чином, ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» не підтверджено досвід виконання аналогічного договору. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 04.02.2021 15:35 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2021 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Обгрунтовані пояснення щодо Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати проведеного моніторингу
Дата публікації звіту: 11.02.2021 18:48