• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» Послуги з теплопостачання (централізоване опалення)

Завершена

470 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 7fb63f6cf2844e1a9aa9b652b29d8307
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 21.01.2021 15:47 - 12.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.01.2021 № 14 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 21.01.2021 № 14 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 9. UA-2020-12-18-002959-a 18.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 14 Наказу № 1082. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності оприлюднення договорів про закупівлю, відповідності умов договорів змісту узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів змісту узгодженої ціни пропозиції учасників переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі – Замовник), протоколи засідання тендерного комітету від 17.12.2020 № 36 (лот 1) та від 17.12.2020 № 37 (лот 2), повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2020 (лот 1, 2), договір від 18.01.2021 № 19/8-Т (далі – Договір № 19/8-Т) та договір від 18.01.2021 № 7452/182 (далі – Договір № 7452/182). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не дотримано пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Слід зазначити, що національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної річному плані закупівель та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, а саме: 09323000-9 – Централізоване опалення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник 18.12.2020 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Комунальним підприємством «Південно-Західні тепломережі» (лот 1) та з Міським комунальним підприємством «Хмельницьктеплокомуненерго» (лот 2). Згідно річного плану закупівель та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовником визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Водночас, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник уклав Договір № 19/8-Т та Договір № 7452/182 18.01.2021, тобто на 31-й день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, в порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону Замовник не відмінив переговорну процедуру закупівлі в зв’язку з не підписанням договору про закупівлю у строк 20 днів у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 03.02.2021 13:12 - 18.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2021 13:12