• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Впровадження корпоративної системи електронного документообігу

Завершена

30 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 300 000.00 UAH
Номер: a9269ebb0d7647538824861b9546961c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.03.2021 14:41 - 17.04.2021 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.03.2021 № 87 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2020-12-18-002562-a 18.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.12.2020 № 395 зі змінами, запити стосовно надання роз’яснення щодо тендерної документації від 29.12.2020, 30.12.2020, 06.01.2021, 08.01.2021 та вимога про усунення порушення від 06.01.2021, роз’яснення на звернення від 31.12.2020 та 12.01.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Елеганс Україна» (далі – ТОВ «Елеганс Україна») та товариства з обмеженою відповідальністю «АЙКЮЮЖН ІТ» (далі – «АЙКЮЮЖН ІТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.02.2021 № 428, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.02.2021, договір поставки від 19.03.2020 № ФГІОЦ-ТА-12/2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 09.04.2021року.
Період усунення порушень: 16.04.2021 16:40 - 22.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2021 16:40

Запити/Пояснення