-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
20Т-179_09210000-4 – Мастильні засоби (Олива турбінна)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Завершена
15 434 784.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 154 340.00 UAH
мін. крок: 1% або 154 340.00 UAH
Номер:
d14cb940350d4c2688ac25c7cae15481
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-22-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2021 00:00
Період моніторингу:
22.11.2021 15:16 - 14.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
19.11.2021 № 577
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 19.11.2021
№ 577
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
АТ «Укргазвидобування» UA-2020-12-18-008585-c 18.12.2020 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункт 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників вимогам Закону порушень не встановлено.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та їх оприлюднення, надання роз’яснень щодо процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку),оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання роз’яснень щодо процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариств з обмеженою відповідальністю: «ЕНЕРГОМЕРЕЖА», «СПЕЦСЕРВІС УКРАЇНА», «ІОЙЛ», «ВЕЙЗАРД», «ГОРКОММ», «ЛЮКС, КРАЇНА» , «НИКО ТРЕЙДИНГ» , протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.03.2021, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 25.03.2021 №544, протокол про визначення учасника переможцем від 02.04.2021 №20Т-179, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю , договір поставки від 20.04.2021 №179 на суму 15 323 399,86 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані через електронну систему закупівель на запит Управління.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Проведеним моніторингом щодо інформації наведеної в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійської мови встановлено невідповідність вимог Закону, а саме: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено пункт 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: в п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» згідно умов тендерної документації зазначена вимога, де учасники в тендерній пропозиції зазначають інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, чим порушено вимоги частини третьої статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
13.12.2021 13:43 - 29.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2021 13:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
22.12.2021 09:03
Дата відкриття провадження:
17.01.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
640/37860/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 09210000-4 – Мастильні засоби (Олива турбінна), 20Т-179, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-18-008585-c
Дата публікації звіту:
16.12.2021 10:31
Запити/Пояснення
Номер:
b3aea7dd190a41d3b4b6b80fcac86c75
Назва:
Про надання посянень
Дата опублікування:
23.11.2021 13:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів - мастильні засоби (Олива турбінна) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-18-008585-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
24f5c637d7164528b06990f4c4ca15e8
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
25.11.2021 10:17
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 09210000-4 – Мастильні засоби (Олива турбінна), 20Т-179, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-18-008585-c