-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
1 879 745.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 398.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 398.73 UAH
Номер:
6b0caef5ca0147efb936c297b814b4f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-17-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2021 00:00
Період моніторингу:
17.05.2021 09:45 - 08.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
14.05.2021 № 245
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 245
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2020-12-17-015224-c 17.12.2020 Виконавчий комітет Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 41800745 ) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу правильності складання тендерної документації Замовника встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої ст. 22 Закону та пункту 17 частини другої ст. 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором постачання природного газу № 41DB497-738-21 від 15.02.2021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, яка затверджена Протоколом № 57 від 16.12.2020 (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», повідомлення про намір укласти договір, договір на постачання природного газу № 41DB497-738-21 від 15.02.2021, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 27.01.2021 № 1457 р/пк-пз, не здійснювався.
Опрацюванням інформації розміщеної Замовником в електронній системі закупівель, збільшення ціни за одиницю товару відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону не встановлено.
Моніторингом установлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону.
Зокрема, у пункті 4 розділу 3 Тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 30 (тридцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої ст. 22 Закону де зазначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У пункті 2.3 розділу 1 Тендерної документації не зазначено відомості про електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини другої ст. 22 Закону де зазначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
У Додатку 5 Технічне завдання зазначено строк поставки товару: протягом 2020 року та у п. 9.1. Додатку 6 Проект Договору зазначено, що договір діє до 31 грудня 2020 року, що суперечить вимогам п. 4.4 розділу 1 Тендерної документації, яка затверджена Рішенням тендерного комітету (Протокол № 57 від 16.12.2020) де зазначено, що строки поставки товарів, надання послуг до 31.12.2021 року.
Надана в ході моніторингу Відповідь замовника на пояснення не спростовує вказаних порушень оскільки, частиною другою статті 22 Закону установлена імперативна норма щодо відомостей які повинна містити тендерна документація Замовника.
Окрім того, згідно із частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити.
Зокрема, умовами пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції оригіналу чи засвідчену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (у разі її використання) чинного договору із оператором газоподільних мереж на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання на 2021 рік (на період поставки предмета закупівлі). Строк поставки товарів до 31 грудня 2021 року (п. 4.4. розділу 1 Тендерної документації). Але, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Договір на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання на 2021 рік відсутній, що суперечить вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації та частині 3 статті 22 Закону.
Умовами пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії листів-відгуків (із зазначенням дати та вихідного номера) від замовника (споживача) про належне виконання учасником цих аналогічних за предметом закупівлі договорів, з обов’язковим наведенням строку дії договору (договорів). Але, наданий у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Лист-відгук КНП «Павлоградський пологовий будинок» Павлоградської міської ради від 24.07.2020 № 572 не містить строку дії договору (договорів), який відповідно до п.9.1 Договору №41DВ497-320-20 від 21.01.2020 діє до 31.12.2020 та Лист-відгук Виконавчого комітету Зайцівської сільської ради не містить дату та вихідний номер листа-відгуку та строк дії договору (договорів), який відповідно до п.11.1 Договору №41DВ497-258-19 від 18.01.2019 діє до 31.12.2019. Вказане суперечить вимогам пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та частині 3 статті 22 Закону.
Умовами пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника законні підстави використання обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору. Так, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» надано копію Договору найму (оренди) нежитлового приміщення від 25.02.2020 № 19S497-644-20, який укладено між ФОП Фонов Олександр Валерійович та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут». Відповідно до умов п.3.1. цього договору нежитлове приміщення, що орендується повинно бути переданим шляхом підписання сторонами Акту приймання-передачі нежитлового приміщення в оренду. Умовами п. 3.2. вказаного договору передбачено, що у випадку не підписання Сторонами Акту приймання-передачі нежитлового приміщення в оренду у строк до 01 квітня 2020 року (включно), цей Договір вважається припиненим за взаємною згодою Сторін. Але, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Акт приймання-передачі нежитлового приміщення за Договором від 25.02.2020 № 19S497-644-20 відсутній.
При цьому, основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду і початок строку оренди, є акт приймання-передачі майна в оренду (ст. 795 Цивільного кодексу).
Отже, на порушення пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасником документально не підтверджено законні підстави використання обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору, що суперечить частині 3 статті 22 Закону.
Тобто тендерна пропозиція учасника ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» не відповідає вимогам тендерної документації.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Водночас відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а отже обов’язковою для виконання Замовником.
Період усунення порушень:
07.06.2021 09:39 - 23.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2021 09:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підтвердження виконання висновку Виконавчий комітет Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області надає протокол засідання Тендерного комітету якийм затверджено намір припинити правовідносини за Договором на постачання природного газу № 41DB497-738-21 від 15.02.2021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, проект Додаткової угоди на розірвання договору, та лист Постачальнику ТОВ "Дніпропетровськгаз збут".
Повідомляємо що станом на 11.06.2021 року Виконавчим комітетом Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області вжито всіх заходів що до виконання висновку Держаудитслужби. Додаткова угода на розірвання договору знаходиться на підписанні у Постачальника ТОВ "Дніпропетровськгаз збут". Договір буде розірвано відразу після підписання Додаткової угоди.
Дата публікації звіту:
11.06.2021 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
6e22748817fc45edbd188af93fff53ca
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.05.2021 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (ID: UA-2020-12-17-015224-c) очікуваною вартістю 1 879 745,00 грн, яку проведено Виконавчим комітетом Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Чому у пункті 4 розділу 3 Тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 30 (тридцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що суперечить вимогам пункту 11 частини другої ст. 22 Закону де зазначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Чому у Додатку 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ зазначено строк поставки товару: протягом 2020 року та у Додатку 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ у п. 9.1. зазначено, що цей договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів печатками Сторін (за наявності) і діє в частині постачання газу з газової доби, з якої Споживач включений до Реєстру споживачів в інформаційній платформі Оператора ГТС до 31 грудня 2020 року, що суперечить вимогам пункту 4.4 розділу 1 Тендерної документації, яка затверджена Рішенням тендерного комітету (Протокол № 57 від 16.12.2020) де зазначено, що строки поставки товарів, надання послуг до 31.12.2021 року.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f78491a4e4e0433593265727b1428324
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
21.05.2021 09:36
Опис:
1. У пункті 4 розділу 3 Тендерної документації було допущено помилку та зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 30 (тридцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у будь якому випадку на результат кваліфікації учасників даний помилково зазначений термін жодним чином не вплинув.
2. У Додатку 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ було помилково зазначено строк поставки товару: протягом 2020 року, на результат кваліфікації учасників даний помилково зазначений термін жодним чином не вплинув.
3.Додаток 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ не є остаточною редакцією договору. При укладенні основного договору у п. 9.1. було внесено відповідні зміни що до терміну поставки у 2021 році. Також виходячи з того що аукціон за даною процедурою відбувався 04.01.2021 року учасникам торгів було чітко зрозуміло що термін поставки у 2020 році був зазначений помилково, оскільки умови документації ніхто не оскаржував.
Номер:
a08050bb44904511b402966fb8e35d0d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.05.2021 08:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (ID: UA-2020-12-17-015224-c) очікуваною вартістю 1 879 745,00 грн, яку проведено Виконавчим комітетом Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Зокрема,
1. Умовами пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції оригіналу чи засвідчену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (у разі її використання) чинного договору із оператором газоподільних мереж на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання на 2021 рік (на період поставки предмета закупівлі). Строк поставки товарів до 31 грудня 2021 року (п. 4.4. розділу 1 Тендерної документації). Але, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Договір на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання на 2021 рік відсутній, що суперечить вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації та частині 3 статті 22 Закону.
2. Умовами пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії листів-відгуків (із зазначенням дати та вихідного номера) від замовника (споживача) про належне виконання учасником цих аналогічних за предметом закупівлі договорів, з обов’язковим наведенням строку дії договору (договорів). Але, наданий у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Лист-відгук КНП «Павлоградський пологовий будинок» Павлоградської міської ради від 24.07.2020 № 572 не містить строку дії договору (договорів), який відповідно до п.9.1 Договору №41DВ497-320-20 від 21.01.2020 діє до 31.12.2020 та Лист-відгук Виконавчого комітету Зайцівської сільської ради не містить дату та вихідний номер листа-відгуку та строк дії договору (договорів), який відповідно до п.11.1 Договору №41DВ497-258-19 від 18.01.2019 діє до 31.12.2019. Вказане суперечить вимогам пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та частині 3 статті 22 Закону.
3. Умовами пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника законні підстави використання обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору. Так, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» надано копію Договору оренди №19/15728/Д.150 від 01.07.2015, який укладено між публічним акціонерним товариством по газопостачанню та газифікації «Дніпропетровськгаз» та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут». Відповідно до п. 3. 2. цього Договору оренди строк оренди Приміщень з майном починається з моменту підписання сторонами Акту приймання-передачі Приміщення з майном, який після його підписання сторонами та скріплення їх печатками, є невід’ємною частиною цього договору. Але, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Акт приймання-передачі Приміщення з майном, який є невід’ємною частиною Договору оренди №19/15728/Д.150 від 01.07.2015 відсутній.
Водночас, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» надано копію Договору найму (оренди) нежитлового приміщення від 25.02.2020 № 19S497-644-20, який укладено між ФОП Фонов Олександр Валерійович та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут». Відповідно до умов п.3.1. цього договору нежитлове приміщення, що орендується повинно бути переданим шляхом підписання сторонами Акту приймання-передачі нежитлового приміщення в оренду. Умовами п. 3.2. вказаного договору передбачено, що у випадку не підписання Сторонами Акту приймання-передачі нежитлового приміщення в оренду у строк до 01 квітня 2020 року (включно), цей Договір вважається припиненим за взаємною згодою Сторін. Але, у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» Акт приймання-передачі нежитлового приміщення за Договором від 25.02.2020 № 19S497-644-20 відсутній.
Основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду і початок строку оренди, є акт приймання-передачі майна в оренду (ст. 795 Цивільного кодексу).
Отже, на порушення пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасником документально не підтверджено законні підстави використання обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору, що суперечить частині 3 статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eee9ddded29b4c97b3f68ee05f2de513
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
01.06.2021 15:52
Опис:
1.Оскільки дану процедуру закупівлі бло розпочато 17.12.2021 року учасником ТОВ “Дніпропетровськгаз збут” було подано дійсний на той час Договір із оператором газоподільних мереж на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання. У 2021 році учасником було додатково надано Договір на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання на 2021 рік.
2.Оскільки аукціон за даною закупівлею відбувся у 2021 році вказаний Договір №41DВ497-320-20 від 21.01.2020 на той час був виконаний. Замовником враховано дану обставину та принято рішення що до достатності доказів наявності виконання аналогічного договору за предметом.
3.У складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» крім вказаних договорів надано достатню кількість документів для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання Договору. Окрім того відсутність актів прийому-передачі у складі тендерної документації не означає що їх неіснує, тому висновки що до недійсності вказаних договорів оренди є надуманими.