-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне жирністю 3.2% (пастеризоване), молоко коров’яче питне жирністю 2.6% (пастеризоване), молоко згущене
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Номер:
c2a45b4bdaa14d57b6d357d1b2c5ce1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-12-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2021 00:00
Період моніторингу:
12.01.2021 16:36 - 03.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2021 № 1
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.01.2021 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-12-17-013419-с 17.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 19.01.2021 № 1 до Договору, Замовником розірвано даний Договір.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 22.11.2020) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.12.2020 № 35 (далі - тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «САВВА ГРУПП» (далі – ТОВ «САВВА ГРУПП»), протокол засідання тендерного комітету від 05.01.2020 № 3, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 19.01.2021 № 18, укладений між Замовником та ТОВ «САВВА ГРУПП» (далі – Договір), додаткова угода від 19.01.2021 № 1 до Договору, звіт про виконання договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 15.01.2021 та 19.01.2021.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовник 17.12.2020 року оприлюднив в електронній системі закупівель тендерну документацію у пункті 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» якої зазначено: «переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію (шляхом завантаження скан-копій документів в електронну систему закупівель) та документи, встановлені в Додатку 2 до тендерної документації (для переможця)».
Крім того, відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен обов’язково завантажити в електронну систему документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації)».
Також, у Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації зазначено, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові, шляхом розміщення в електронній системі, у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до статті 33 Закону.
Однак, частиною 6 статті 17 Закону передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті.
Враховуючи зазначене, у зв'язку із посиланням в тендерній документації на норми Закону, який діяв до 19.04.2020, Замовником не дотримано вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 19.01.2021 № 1 до Договору, Замовником розірвано даний Договір.
Період усунення порушень:
21.01.2021 16:48 - 05.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2021 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
c8a64b5aa12643a385ee96c6514dbf46
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.01.2021 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молока та вершки» (молоко коров'яче питне жирністю 3,2% (пастеризоване), молоко коров'яче питне жирністю 2,6% (пастеризоване), молоко згущене» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-17-013419-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами у частині 1 та частині 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням тендерного комітету від 17.12.2020 № 35, зазначено слідуюче: «Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію (шляхом завантаження скан-копій документів в електронну систему закупівель) та документи, встановлені в Додатку 2 до тендерної документації (для переможця).
У випадку надання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону».
Також, чому у примітці до таблиці, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» зазначено: «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, ПЕРЕМОЖЕЦЬ повинен подати замовникові, шляхом розміщення в електронній системі, у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до ст. 33 Закону» при тому, що вимогами частини 6 статті 17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику вищевказані документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b77bbb08882940d9bbad0d4e2f8bd516
Назва:
ВІДПОВІДЬ З ВЛАСНОЇ ІНЦІАТИВИ
Дата опублікування:
15.01.2021 11:21
Опис:
Відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради 17 грудня 2020 року було оголошено закупівлю «ДК 021:2015 (CPV)- 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне жирністю 3.2% (пастеризоване), молоко коров’яче питне жирністю 2.6% (пастеризоване), молоко згущене)». Під час підготовки тендерної документації до даної закупівлі було допущено технічну помилку, яку було виявлено Замовником під час кваліфікації переможця, а від так технічної можливості на виправлення на даному етапі закупівлі Замовник не мав. Закупівлю було проведено згідно чинного Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (остання редакція). В складі тендерної пропозиції Переможця згідно тендерної документації Замовника Додатку 2 надано всі документи в строк , що не перевищує десяти днів згідно Закону статті 17 п.6.