-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з комп’ютерною програмою (Технічна підтримка та програмне супроводження Єдиного електронного реєстру багатодітних сімей м. Харкова)
Завершена
507 938.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 539.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 539.69 UAH
Номер:
ff2ee4a9826b4d608f4ee49fff98d2c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-24-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 21:04 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
24.01.2023 № 9
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 9
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19 UA-2020-12-17-003939-b 17.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС" установлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та частини дев’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання уповноваженої особи Комунального підприємства «Харківський Дата центр» від 17.12.2020, протокол засідання Уповноваженої особи Комунального підприємства «Харківський Дата Центр» щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з комп’ютерною програмою (Технічна підтримка та програмне супроводження Єдиного електронного реєстру багатодітних сімей м. Харкова) від 19.01.2021, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС", (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2021, договір про надання послуг № 0102/2-21ТП від 01.02.2021, додаткова угода від 30.12.2021 № 1, додаткова угода від 19.01.2022 № 2.
Моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, згідно підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації учасник торгів надає згоду на обробку персональних даних усіх працівників вказаних в інформації відповідно до пункту 2.1 Додатку 3 до тендерної документації, а саме: в довідці, що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору. Учасником-переможцем надано лист-пояснення щодо працівників від 24.12.2020 № 25. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС" не надано лист-згоду на обробку персональних даних юриста Сізих Х.С., яка зазначена у листі-пояснення щодо працівників від 24.12.2020 № 25. Зазначене є порушенням вимог підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС", визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про надання послуг від 01.02.2021 № 0102/2-21ТП.
Також моніторингом процедури закупівлі встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовник уклав із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС" договір про надання послуг № 0102/2-21ТП від 01.02.2021 (далі - Договір). Загальна вартість послуг за Договором в редакції додаткової угоди від 19.01.2022 № 2 становить 580 272,00 грн. Згідно із пунктом 1.6. розділу 1 договору про надання послуг від 01.02.2021 № 0102/2-21ТП в редакції додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 строк надання послуг до 28.02.2022 року, згідно із пунктом 12.1. розділу 12 Договору в редакції додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 договір набуває чинності з дати його підписання сторонами і діє до 28.02.2022 року, але не раніше повного та належного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором.
Пунктом 12 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону, у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Згідно із інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, та даних з єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/), Замовник протягом 2021-2022року здійснив перерахування коштів ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС" у сумі 580272,00 грн за надані послуги, передбачені Договором, що відповідає сумі, зазначеній в укладеному договорі про надання послуг від 01.02.2021 № 0102/2-21ТП.
Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 01.07.2022 в повному обсязі.
Однак, на порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону та частини дев’ятої статті 41 Закону Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами.
На запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 про надання пояснень (інформації та документів) щодо документального підтвердження стану виконання сторонами даного Договору, Замовником пояснення, інформація та документи не надані, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
16.02.2023 13:53 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2023 13:53
Запити/Пояснення
Номер:
9d491da579194f33adc0eaa8f2402ffd
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2023 23:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з комп’ютерною програмою (Технічна підтримка та програмне супроводження Єдиного електронного реєстру багатодітних сімей м. Харкова)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-17-003939-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.