• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги, пов’язані з поточною модифікацією з метою підтримки програмного забезпечення вебсайт Портал електронних сервісів міста Харкова в актуальному робочому стані (адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація))

Завершена

5 334 365.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 671.83 UAH
Номер: 7d8c21ffa63848439a98c817c85977ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-24-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.01.2023 20:59 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.01.2023 №9 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.01.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.01.2023 № 9 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 18 UA-2020-12-17-002072-b 17.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та частини дев’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання уповноваженої особи Комунального підприємства «Харківський Дата центр» від 17.12.2020, протокол засідання Уповноваженої особи Комунального підприємства «Харківський Дата Центр» щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю Код ДК 021-2015 -72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги, пов’язані з поточною модифікацією з метою підтримки програмного забезпечення вебсайт Портал електронних сервісів міста Харкова в актуальному робочому стані (адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація)) від 28.01.2021, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "22ВЕНЧУРС", ФОП Луньова Лариса Іванівна, (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2021, договір про надання послуг № 0902-21ТП від 09.02.2021, додаткова угода від 30.12.2021 № 1, додаткова угода від 19.01.2022 № 2. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовник уклав із ФОП Луньова Лариса Іванівна договір про надання послуг № 0902-21ТП від 09.02.2021 (далі - Договір). Загальна вартість послуг за Договором в редакції додаткової угоди від 19.01.2022 № 2 становить 6 011 912,00 грн. Згідно із пунктом 1.6. розділу 1 договору про надання послуг від 09.02.2021 № 0902-21ТП в редакції додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 строк надання послуг: до 28.02.2022 року, згідно із пунктом 12.1. розділу 12 Договору в редакції додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 договір набуває чинності з дати його підписання сторонами і діє до 28 лютого 2022 року, але не раніше повного та належного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором. Пунктом 12 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону, у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. За даними web-ресурсу на основі відкритих даних про використання публічних коштів, пошуково-аналітичної системи 007.org.ua, установлено що Замовник протягом 2021-2022 року здійснив перерахування коштів ФОП Луньова Лариса Іванівна у сумі 6 011 912,00 грн за надані послуги, передбачені Договором, що відповідає сумі, зазначеній в укладеному договорі про надання послуг від 09.02.2021 № 0902-21ТП. Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 01.07.2022 в повному обсязі. Однак, на порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону та частини дев’ятої статті 41 Закону Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.02.2023 про надання пояснень (інформації та документів) щодо документального підтвердження стану виконання сторонами даного Договору, Замовником пояснення, інформація та документи не надані, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 16.02.2023 15:26 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2023 15:26

Запити/Пояснення