• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV): 15540000-5-Сирні продукти (сир кисломолочний(15541000-2), сир твердий (15544000-3))

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника документів, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою. Також допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника договорів, заключених з іншими суб’єктами господарювання або фізичними особами на російській мові.

Торги відмінено

278 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 394.00 UAH
Номер: 146af6669c344d9f9d2f20946045247d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-20-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.01.2021 13:41 - 11.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.01.2021 №19 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти, ID: UA-2020-12-17-000350-b, яка проводиться Комунальним закладом "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону, частини шостої статті 33 Закону, . За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 20 » січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей" Запорізької обласної ради, тендерна пропозиція переможця – Товариства з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» (далі - ТОВ «Екоіллічпродукт»), повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом встановлено, що Оголошення про проведення даної процедури закупівлі не містить інформації про умови надання тендерного забезпечення, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Дослідженням тендерної документації на додержання вимог законодавства про публічні закупівлі встановлено, що Додатком 7 до ТД Замовником зазначено про надання учасниками торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, чим не дотримані вимоги частини шостої статті 17 Закону, де вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 та частиною другою цієї статті, при цьому частиною четвертою статті 17 Закону визначено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Крім того, Додатком 7 до ТД Замовником зазначено про обов’язок учасників торгів взяття на себе зобов’язання підписати договір про закупівлю у строк не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю і не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір відповідно до вимог тендерної документації, чим не дотримані вимоги частини шостої статті 33 Закону, якою строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Дослідженням тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації та законодавства у сфері публічних закупівель, порушень не встановлено. Проте, відповідно до даних електронної системи закупівель розкриття тендерних пропозицій відбулось 05 січня 2021 року, а повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковано Замовником 15 січня 2021 року, але повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Замовником опубліковано не було, чим порушено вимоги частини десятої статті 29 Закону, де вказано, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Період усунення порушень: 20.01.2021 15:25 - 04.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2021 15:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись з висновком щодо виявлених порушень Уповноважена особа Замовника погоджується з порушенням та вимогами щодо його усунення. Прийнято рішення про відміну тендеру щодо закупівлі сирних продуктів після закінчення періоду оскарження.
Дата публікації звіту: 22.01.2021 13:10