-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення)
код за ДК 021:2015:90430000-0-Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення),Місцезаходження-вул.Пирогова Миколи 8-13, м.Мукачево,Закарпатська область,Україна. 89600,код за ЄДРПОУ 01992831 Мова(мови),якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції-українська мова. Вид закупівлі передбачений абз.1.п.5.ч.2.ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Категорія замовника-передбачена п.3.ч.4.ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Торги відмінено
1 441 440.00
UAH з ПДВ
Номер:
d87bb2445ffb48008e5cc83fa61e7b2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:48 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-12-16-003737-b 16.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, шляхом відміни тендеру відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Мукачівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2020 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2020, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 30.04.2021.
На запит Держаудитслужби від 28.04.2021 Замовник надав пояснення, що договір з Мукачівським міським комунальним підприємством «Мукачівводоканал» не укладався.
Враховуючи вищевикладене, Замовник в установлені статтею 40 Закону строки не уклав договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з Мукачівським міським комунальним підприємством «Мукачівводоканал», чим порушив вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
21.05.2021 13:46 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 13:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
за результатами моніторингу за номером UA-M-2021-04-23-000071 від 23.04.2021 15:48 до 20.05.2021,Висновок 21.05.2021 13:46 (усунути порушення по 05.06.2021)Знайдено порушення-Інші порушення законодавства у сфері закупівельВисновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Мукачівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2020 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2020, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 30.04.2021. На запит Держаудитслужби від 28.04.2021 Замовник надав пояснення, що договір з Мукачівським міським комунальним підприємством «Мукачівводоканал» не укладався. Враховуючи вищевикладене, Замовник в установлені статтею 40 Закону строки не уклав договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з Мукачівським міським комунальним підприємством «Мукачівводоканал», чим порушив вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, шляхом відміни тендеру відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На основі викладеного та керуючись п.5 ч.8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»,що передбачає переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, відмінити тендер за номером оголошення UA-2020-12-16-003737-b,за предметом закупівлі - Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення).
Заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, шляхом відміни тендеру відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку здійснено та оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.Дата публікації Протоколу про відміну торгів за № 143 від 25.05.2021 року (додається) 26.05.2021 08:37 в електронній системі закупівель
Дата публікації звіту:
26.05.2021 08:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення в моніторингу усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації:
02.08.2021 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
b530d7bc0855485883cdcf0639398d7b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-16-003737-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1) Пояснення (інформацію та документи) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
2) Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, Мукачівським міським комунальним підприємством «Мукачівводоканал»?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
59d1277dddf34323b40b6cd44d6ff1b5
Назва:
Відповідь на Запит Держаудитслужби України,оприлюдненому в електронній системі закупівель від 28.04.2021 17:34.
Дата опублікування:
30.04.2021 12:13
Опис:
На Ваш запит стосовно проведення процедури закупівлі за номером оголошення -UA-2020-12-16-003737-b Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення) та суті поставлених питань повідомляємо наступне:
1.У зв’язку із потребою у здійсненні закупівлі послуги код за ДК 021:2015:90430000-0-Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення), за адресами підпорядкованих закладів КНП «Мукачівська ЦРЛ», саме:вул.Пирогова Миколи 8-13,вул.Грушевського 29,вул.Драгоманова 44/100-здійснюється єдино можливим способом, а саме із застосуванням переговорної процедури закупівлі в порядку визначеному ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до абзацу третього пункту 2 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин. Частиною першою статті 1 Закону України «Про природні монополії» №1682-ІІІ від 20.04.2000 р. визначено поняття «природна монополія», згідно з яким – це стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Суб'єкт природної монополії - суб'єкт господарювання (юридична особа) будь-якої форми власності, який виробляє (реалізує) товари на ринку, що перебуває у стані природної монополії. Відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії» №1682-ІІІ від 20.04.2000 р. зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до реєстру суб’єктів природних монополій,які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та централізованого водовідведення,ММКП «Мукачівводоканал» здійснює вказану діяльність,а саме на території Закарпатської області, м.Мукачево,за місцем знаходження замовника.
2.За результатами процедури закупівлі за номером оголошення UA-2020-12-16-003737-b договір з Мукачівським міським комунальним підприємством «Мукачівводоканал» не укладався.Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 року за № 710 «Про ефективне використання державних коштів»,внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2021 року № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»,де зазначено п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель,тобто Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020,яка знаходиться в статусі - Набрання чинності, відбулась 19.12.2020 на офіційному порталі Верховної ради України (скрін додається).
Вказана процедура закупівлі оприлюднена в електронній системі закупівель 16 грудня 2020 року, тобто до набрання чинності вказаної постанови. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з врахуванням тарифів на послуги централізованого водовідведення на підставі рішення Виконавчого комітету Мукачівської міської ради за № 55 від 07.02.2020 року.
Номер:
c5d4765f70c843f38fb4e000cacb3e61
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-16-003737-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1) Пояснення (інформацію та документи) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
2) Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, Мукачівським міським комунальним підприємством «Мукачівводоканал»?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
754fa5b3d1c9403ab85f4bb9dbcc022f
Назва:
Відповідь на Запит Держаудитслужби України,оприлюдненому в електронній системі закупівель від 28.04.2021 17:34.
Дата опублікування:
30.04.2021 12:14
Опис:
На Ваш запит стосовно проведення процедури закупівлі за номером оголошення -UA-2020-12-16-003737-b Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення) та суті поставлених питань повідомляємо наступне:
1.У зв’язку із потребою у здійсненні закупівлі послуги код за ДК 021:2015:90430000-0-Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення), за адресами підпорядкованих закладів КНП «Мукачівська ЦРЛ», саме:вул.Пирогова Миколи 8-13,вул.Грушевського 29,вул.Драгоманова 44/100-здійснюється єдино можливим способом, а саме із застосуванням переговорної процедури закупівлі в порядку визначеному ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до абзацу третього пункту 2 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин. Частиною першою статті 1 Закону України «Про природні монополії» №1682-ІІІ від 20.04.2000 р. визначено поняття «природна монополія», згідно з яким – це стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Суб'єкт природної монополії - суб'єкт господарювання (юридична особа) будь-якої форми власності, який виробляє (реалізує) товари на ринку, що перебуває у стані природної монополії. Відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії» №1682-ІІІ від 20.04.2000 р. зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до реєстру суб’єктів природних монополій,які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та централізованого водовідведення,ММКП «Мукачівводоканал» здійснює вказану діяльність,а саме на території Закарпатської області, м.Мукачево,за місцем знаходження замовника.
2.За результатами процедури закупівлі за номером оголошення UA-2020-12-16-003737-b договір з Мукачівським міським комунальним підприємством «Мукачівводоканал» не укладався.Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 року за № 710 «Про ефективне використання державних коштів»,внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2021 року № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»,де зазначено п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель,тобто Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020,яка знаходиться в статусі - Набрання чинності, відбулась 19.12.2020 на офіційному порталі Верховної ради України (скрін додається).
Вказана процедура закупівлі оприлюднена в електронній системі закупівель 16 грудня 2020 року, тобто до набрання чинності вказаної постанови. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з врахуванням тарифів на послуги централізованого водовідведення на підставі рішення Виконавчого комітету Мукачівської міської ради за № 55 від 07.02.2020 року.