-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 50+700 - км 59+000, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Завершена
312 331 654.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 561 658.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 561 658.27 UAH
Номер:
df87aedb1f00466a8a0b89942a64a2a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-26-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2021 00:00
Період моніторингу:
26.02.2021 11:50 - 23.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.02.2021 № 170
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-12-16-006832-a 16.12.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 16 ст. 29, п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 16.01.2021 № 67В-3-20 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», ТОВ «Автомагістраль-Південь» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.02.2021, від 04.03.2021 № 67В-5-20, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2021, вимоги про усунення невідповідностей, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 10.03.2021.
Моніторингом установлено, що Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документу (листа-підтвердження щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі по договору надання послуг техніки від 03.07.2020р. № 07-03/ІТ) відсутнього у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Також, Замовник встановив вимогу учаснику ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надати гарантійний лист Учасника щодо виконання вимог тендерної документації (Додаток № 9 до ТД), який відсутній в складі його пропозиції.
Однак, вищевказаний лист не відноситься до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям або до документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, отже, Замовником порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозиції (25.01.2021) не містила гарантійного листа щодо виконання вимог тендерної документації, чим не дотримано вимогу додатку 9 до ТД.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимоги п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства, а допустив до аукціону.
Період усунення порушень:
19.03.2021 13:55 - 03.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2021 13:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-02-26-000010 закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 50+700 - км 59+000, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме вжиття заходів щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлене порушення буде враховане та не буде допущене.
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-02-26-000010 надається протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Київській області від 22.03.2021 року № 67В-вн.
Дата публікації звіту:
22.03.2021 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
fb537a6f521d4219860dbc9ca396b852
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2021 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
473005f2a9d747e9ad73fcbea2f62459
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.03.2021 14:19
Опис:
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 50+700 - км 59+000, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за № оголошення UA-2020-12-16-006832-a та надає наступні пояснення:
« Яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Київській області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектно-кошторисної документації на об’єкт "Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 50+700 - км 59+000, Київська область", розробленої проектною організацією ПП «Парк Нових Технологій» відповідно до договору від 30.05.2019 р. № 616-19. Робочий проект затверджено Державним агентством автомобільних доріг України наказом від 28.12.2020 р. № 538 у сумі 312 331 654,00 грн (зведений кошторисний розрахунок додається).
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до проектно-кошторисної документації (робочий проект), яка пройшла комплексну експертизу (Експертний звіт №10-0498-20 від 25.11.2020 року) та затверджена в установленому порядку.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 312 331 654,00 грн визначена на підставі кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком у складі робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м.Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 50+700 - км 59+000, Київська область», який пройшов комплексну експертизу (Експертний звіт №10-0498-20 від 25.11.2020 року), в рамках дії Наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», за виключенням робіт та витрат, що не відносяться до діяльності виконавця робіт при реалізації проекту.
Додаток :
1. Експертний звіт.
2. Очікувана вартість.