• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) крупа гречана (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа манна (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур) крупа вівсяна (ДК 021:2015: 15613100-9 Вівсяна крупа); крупа ячмінна (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа пшенична (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа перлова (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); арновка (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); пшоно (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); рис (ДК 021:2015: 15614000-5 Рис оброблений); борошно в/г (ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне); борошно 1 г. (ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне)

Завершена

1 837 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 189.50 UAH
Номер: 4be09503ef86429a9a5902146c907df1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-10-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.02.2021 13:55 - 04.03.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2021 № 40 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.02.2021 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2020-12-16-005827-c 16.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Родін Олександр Петрович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Слов'янської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.12.2020 № 531 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Родін Олександр Петрович (далі – ФОП Родін Олександр Петрович), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.01.2021 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2021, договір про закупівлю від 27.01.2021 № 19/21 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 23.02.2021.
Період усунення порушень: 03.03.2021 18:31 - 10.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2021 18:31

Запити/Пояснення