-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) крупа гречана (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа манна (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур) крупа вівсяна (ДК 021:2015: 15613100-9 Вівсяна крупа); крупа ячмінна (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа пшенична (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа перлова (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); арновка (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); пшоно (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); рис (ДК 021:2015: 15614000-5 Рис оброблений); борошно в/г (ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне); борошно 1 г. (ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне)
Завершена
1 837 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 189.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 189.50 UAH
Номер:
4be09503ef86429a9a5902146c907df1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-10-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2021 00:00
Період моніторингу:
10.02.2021 13:55 - 04.03.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-12-16-005827-c 16.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Родін Олександр Петрович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Слов'янської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.12.2020 № 531 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Родін Олександр Петрович (далі – ФОП Родін Олександр Петрович), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.01.2021 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2021, договір про закупівлю від 27.01.2021 № 19/21 (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 23.02.2021.
Період усунення порушень:
03.03.2021 18:31 - 10.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2021 18:31
Запити/Пояснення
Номер:
f0a370c4d9e742c28e302ae757e35247
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2021 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (ДК 021:2015: 15610000-7 продукції борошномельно-круп'яної промисловості) крупа гречана (ДК 021:2015: 15613000-8 продукції із зерна зернових культур); крупа манна (ДК 021:2015: 15613000-8 продукції із зерна зернових культур) крупа вівсяна (ДК 021:2015: 15613100-9 Вівсяна крупа); крупа ячмінна (ДК 021:2015: 15613000-8 продукції із зерна зернових культур); крупа пшенична (ДК 021:2015: 15613000-8 продукції із зерна зернових культур); крупа перлова
(ДК 021:2015: 15613000-8 продукції із зерна зернових культур); арновка
(ДК 021:2015: 15613000-8 продукції із зерна зернових культур); пшоно
(ДК 021:2015: 15613000-8 продукції із зерна зернових культур); рис
(ДК 021:2015: 15614000-5 Рис оброблений); борошно в/г (ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне); борошно 1 г. (ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне)(інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-12-16-005827-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції ФОП Родін Олександр Петрович вимогам підпункту 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, щодо надання експлуатаційного дозволу зважаючи на те, що ФОП Родін Олександр Петрович у складі своєї тендерної пропозиції надає експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 16.12.2013
№ 84100/19/61, виданий на ФОП Родіна Надія Леонідівна?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0781b49f12544dc4920c2c2eebd79ea4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.02.2021 16:26
Опис:
від 23.02.2021 р. №27-01/32- 276
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ
СЛУЖБІ УКРАЇНИ
Відділ освіти Слов’янської міської ради (надалі – Замовник) надає пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) крупа гречана (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа манна (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур) крупа вівсяна (ДК 021:2015: 15613100-9 Вівсяна крупа); крупа ячмінна (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа пшенична (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); крупа перлова (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); арновка (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); пшоно (ДК 021:2015: 15613000-8 Продукція із зерна зернових культур); рис (ДК 021:2015: 15614000-5 Рис оброблений); борошно в/г (ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне); борошно 1 г. (ДК 021:2015: 15612100-2 Борошно пшеничне), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-16-005827-c (надалі – Процедура закупівлі).
1. Очікувана вартість предмету закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості розрахована виходячи з діючих цін у грудні 2020 року, з урахуванням споживчих цін на товари (послуги) по Донецький області та Україні (листопад-груднь 2020 року), індексу інфляції на 2021 рік на рівні 107,3 % (основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2021р, Міністерство розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України) . Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі борошномельно-круп’яної промисловості повинні відповідати діючим на України державним стандартам якісному посвідченню, свідоцтвам про якість, або іншим документам, які підтверджують якість продукції (вимоги до предмету закупівлі). Кількість продукту розраховується виходячи з кількості учнів (мережа відділу освіти Слов’янської міської ради ЗОШ, ДНЗ станом на 05.09.2020 року) та норм харчування (Постанова КМУ № 1591 від 22.11.2004), розподілу продуктового набору (додаток 2 до пункту Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах Наказ № 298/227 від 17.04.2006) та заявок на продукти харчування від закладів.
2. Відповідно п. 3 та п. 4 Порядку видачі експлуатаційного дозволу Постанови від 11 листопада 2015 р. №930 КМУ «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»:
«3. Оператори ринку повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальними органами Держпродспоживслужби на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Зазначений обов’язок не поширюється на операторів ринку, які провадять діяльність, зазначену в частині другій статті 23 Закону.
4. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку».
Учасником Фізичною особою – підприємцем Родіним Олександром Володимировичем у складі тендерної пропозиції надані наступні документи:
Договір №317-А від 15 вересня 2020 р. оренди нежитлового приміщення, укладений між Товариством з додатковою відповідальністю «НИВА» та ФОП Родіною Надією Леонідівною;
Договір №2 від 01 жовтня 2020 року спільного користування складськими приміщеннями (суборенда), укладений між Фізичною особою – підприємцем Родіною Надією Леонідівною та Фізичною особою – підприємцем Родіним Олександром Володимировичем.
Експлуатаційний дозвіл №84100/19/61 від 16.12.2013 р. для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів виданий на (Гуртовий склад ФОП Родіна Н.Л.), розташовану за адресою: 84100, м. Слов’янськ, Донецька область, вулиця К.Маркса, 63. ФОП Родін О.П. є суборендарем зазначеної потужності.
Відповідно п. 14. Порядку видачі експлуатаційного дозволу Постанови від 11 листопада 2015 р. №930 КМУ «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» строк дії експлуатаційного дозволу необмежений.
Начальник відділу освіти І.М. Рубльовський