-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво амбулаторії загальної практики-сімейної медицини з вбудованим житлом для лікаря в с. Чемужівка по вул. Селянській, 2-Б Зміївського району Харківської області. Коригування
Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Джерелом фінансування робіт є Державний та Місцевий бюджети
Завершена
10 298 659.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102 986.59 UAH
мін. крок: 1% або 102 986.59 UAH
Номер:
07a022d6a41149c48bc313170dca31e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-27-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2021 00:00
Період моніторингу:
27.01.2021 17:04 - 18.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 11
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.01.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 11
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2020-12-15-006875-b 15.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17.02.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, правомірність відхилення тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Зміївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Зміївської районної ради Харківської області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.12.2020, тендерні пропозиції ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» (далі – переможець) та ПП «БК ДОБРОБУД ЛТД», протокол засідання тендерного комітету від 12.01.2021 №63 та від 18.01.2021 № 64, повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2021, договір від 05.02.202021 №4/2021.
За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що на порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також, в ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що згідно з абзацом 2 пункту 1 розділу 3, підпункту 5 розділу 3 до тендерної документації та підпункту 1,2 розділу 2 Додатку 2, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3.
Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у довідці учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або обліково-сальдова відомость, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.12.2020 № 01-06а. Однак, дана довідка не містить інформацію про наявність в учасника обладнання, яке зазначене у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, яка надана у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, а саме: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа [7ат], подача 2,2 м3/хв, розчинозмішувачі для приготування водоцементних та інших розчинів, місткість 750 л., фен для зварювання поліетиленових листів, які будуть використовуватися згідно розділу 9 пункту 49, розділу 10.1 пунктів 52,56, розділу 1 пункту 104 технічного завдання замовника.
Також, за результатом моніторингу встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» обліково-сальдова відомість не містить інформацію про наявність обладнення, машин і механізмів вказаних учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.12.2020 № 01-06а, а саме: кутову шліфувальну машину AG9-125 L FORTE, 900Вт, диск-125 мм.11000 об/хв, 1,95 кг., електроперфоратора SDS plusGBH 2-26 DRE 800 Dn D26 vv2,7Дж, шурупокруту акумуляторного FORTE СDR 1820-2B2 18B, 0-35/0-1100 об/хв, 2А год., 8 мм, 30Нм. Також учасником не надано інших документів, які підтверджують право власності або користування на вищезазначене обладнання та матеріально-технічну базу.
Відповідно до абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та у разі її не відповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
18.02.2021 16:52 - 05.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2021 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання заперечення до висновку згідно ч. 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами). КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗМІЇВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Ознайомившись з Вашим висновком про результати моніторингу закупівлі відповідної процедури повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі оприлюдненого в електронній системі закупівель.
За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що на порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Слід зазначити, що авторизованих майданчиках, через котрі Замовники публікують інформацію про закупівлю, відсутнє поле «інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій», що в свою чергу унеможливлює виконання вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, повністю відсутня аби-яка технічна можливість для виконання даної вимоги законодавства.
Також, в ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що згідно з абзацом 2 пункту 1 розділу 3, підпункту 5 розділу 3 до тендерної документації та підпункту 1,2 розділу 2 Додатку 2, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складену на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у довідці учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або обліково-сальдова відомость, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.12.2020 № 01-06а. Однак, дана довідка не містить інформацію про наявність в учасника обладнання, яке зазначене у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, яка надана у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, а саме: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа [7ат], подача 2,2 м3/хв, розчинозмішувачі для приготування водоцементних та інших розчинів, місткість 750 л., фен для зварювання поліетиленових листів, які будуть використовуватися згідно розділу 9 пункту 49, розділу 10.1 пунктів 52,56, розділу 1 пункту 104 технічного завдання замовника. Також, за результатом моніторингу встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» обліково-сальдова відомість не містить інформацію про наявність обладнення, машин і механізмів вказаних учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.12.2020 № 01-06а, а саме: кутову шліфувальну машину AG9-125 L FORTE, 900Вт, диск-125 мм.11000 об/хв, 1,95 кг., електроперфоратора SDS plusGBH 2-26 DRE 800 Dn D26 vv2,7Дж, шурупокруту акумуляторного FORTE СDR 1820-2B2 18B, 0-35/0-1100 об/хв, 2А год., 8 мм, 30Нм. Також учасником не надано інших документів, які підтверджують право власності або користування на вищезазначене обладнання та матеріально-технічну базу.
У складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.12.2020 № 01-06а, яка містить вичерпний (достатній) перелік обладнання із зазначенням кількості кожного найменування.
Слід зазначити, що, тендерна пропозиція не містить вимог щодо конкретного обладнання, устаткування та приміщення, яку повинен мати учасник.
Отже, ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» не порушило вимоги Документації в цій частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Крім того, тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника машин і механізмів котрі зазначені у висновку як нібито необхідні.
Разом з тим, учаснику не заборонено у залучені субпідрядних організацій менше ніж 20 % від вартості договору та така вимога відсутня в умовах тендерної документації. Тобто, кожен із учасників може планувати, як одне так і декілька залучення субпідрядних організацій, що в свою чергу не суперечить діючому законодавству.
Отже, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вищевказаним умовам.
Також, наголошуемо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про, що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.
Дата публікації звіту:
25.02.2021 16:49