-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
Завершена
28 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 140 000.00 UAH
Номер:
2316ace433e147b29f6567d6ab9de56e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 14:12 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-12-15-014367-c 15.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 та пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушення щодо відхилення тендерної документації установлено порушення частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі- порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернівецьке тролейбусне управління» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.12.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АС» (далі – ТОВ «АС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» (далі - ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі - ТОВ «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» (далі - ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА» (далі - ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА»), протокол розгляду тендерних пропозицій, договір про постачання електричної енергії від 24.02.2021 № 128/21, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода № 1 від 24.02.2021, додаткова угода № 2 від 22.06.2021, додаткова угода № 3 від 28.08.2021, додаткова угода № 4 від 07.09.2021, додаткова угода № 5 від 14.09.2021, додаткова угода № 6 від 24.09.2021, додаткова угода № 7 від 18.10.2021, додаткова угода № 8 від 25.10.2021, додаткова угода № 9 від 10.11.2021, додаткова угода № 10 від 16.11.2021, додаткова угода № 11 від 24.11.2021, додаткова угода № 12 від 22.12.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 31.01.2022.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до розділу 3 додатку № 2 до тендерної документації Замовник визначив перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі». Вказані документи подаються Переможцем в паперовій формі в прошитому, пронумерованому вигляді.
Отже замовник порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Також моніторингом установлено, що у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерних пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Моніторингом установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднено вимогу про усунення порушень від 02.02.2021 № UA-2020-12-15-014367-c.a2 учасника ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія», тендерна пропозиція якого відхилена, на яку Замовник не надав відповідь, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
18.02.2022 16:34 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказом КП «Чернівецьке тролейбусне управління» №100 від 02 березня 2020 року уповноваженою особою щодо проведення всіх процедур закупівель призначено Заступника начальника управління із закупівель Горяінова Василя Володимировича. У разі відсутності уповноваженої особи (відпустка, відрядження або лікарняний) її обов’язки виконує провідний інженер з тендерних закупівель Віницька Олена Ігорівна.
Відповідно до Наказу №22-к від 26 лютого 2021 року Горяінова Василя Володимировича - Заступника начальника управління із закупівель звільнено з займаної посади 26 лютого 2021 року за згодою сторін, п.1 ст. 36 КЗпП України. З огляду на зазначене притягнути до відповідальності особу, якою допущені вище зазначені порушення є не можливим.
Під час проведення моніторингу та по теперішній час Віницька Олена Ігорівна і надалі перебуває на лікарняному. Після виходу з лікарняного, від Віницької Олени Ігорівни будуть отримані пояснення щодо зазначених порушень та буде прийнято рішення щодо притягнення до відповідальності
Дата публікації звіту:
24.02.2022 14:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- other: Відсутній механізм
Опис:
Наказом КП «Чернівецьке тролейбусне управління» №100 від 02 березня 2020 року уповноваженою особою щодо проведення всіх процедур закупівель призначено Заступника начальника управління із закупівель Горяінова Василя Володимировича. У разі відсутності уповноваженої особи (відпустка, відрядження або лікарняний) її обов’язки виконує провідний інженер з тендерних закупівель Віницька Олена Ігорівна. Відповідно до Наказу №22-к від 26 лютого 2021 року Горяінова Василя Володимировича - Заступника начальника управління із закупівель звільнено з займаної посади 26 лютого 2021 року за згодою сторін, п.1 ст. 36 КЗпП України. З огляду на зазначене притягнути до відповідальності особу, якою допущені вище зазначені порушення є не можливим. Під час проведення моніторингу та по теперішній час Віницька Олена Ігорівна і надалі перебуває на лікарняному. Після виходу з лікарняного, від Віницької Олени Ігорівни будуть отримані пояснення щодо зазначених порушень та буде прийнято рішення щодо притягнення до відповідальності
Дата публікації:
17.06.2022 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
6a4fe8476f904e1c82c979629e60eca4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2022 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-15-014367-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
32a2be167b5d40c1984b7835f4a61ead
Назва:
Відповідь на запит ДУСУ від 31.01.2022 року
Дата опублікування:
31.01.2022 14:57
Опис:
На запит ДУСУ від 31.01.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі предмета придбання електричної енергії на Prozorro за номером ID: UA-2020-12-15-014367-c повідомляємо наступне, що перед початком закупівлі уповноваженою особою та головним енергетиком підприємства було проведено моніторинг ринку електричної енергії на публічних сайтах щодо технічних та якісних характеристик. Розмір витрат (очікуваний обсяг) електричної енергії визначено з урахуванням витрат попереднього року. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі враховували тариф на постачання електроенергії для КП «Чернівецьке тролейбусне управління» – 2,657627 грн. з ПДВ за грудень 2020 року.
https://p.zakupki.prom.ua/p?u=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2Fc92d5e8a1f254597bcc094115d9874eb%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3DKW1vM8oNcspZn767Psifb4G4w1bM8whOcRvi6dYS9HRpUQ0bm5bmyqsl6oF6IvXJBi5i8l9Wz%252FzSPMwSFhgZAw%25253D%25253D&s=hyoovmjx&h=A8rGmAQAJSB0zprSnqMMJA&m=application%2Fpdf.
Загальна розрахункова кількість електроенергії – 10 350 000 кВт взято на рівні споживання у 2020 році з врахуванням можливості збільшення рухомого складу у 2021 році.
Таким чином сума закупівлі постачання електроенергії зазначено у плані закупівлі електроенергії на 2021рік у сумі 28000000,00 грн. з ПДВ, у тому числі: 27506439,40 грн. з ПДВ – очікувана вартість з заокругленням до більшого; крок аукціону 0,5% 140000,00 грн.