-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
20П-122_50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з капітального ремонту (ремонт двигунів САТ 3406, САТ С15)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Завершена
8 147 806.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 162 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 162 000.00 UAH
Номер:
ca261cebdf4449d19ea3e0836d500057
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 16:20 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.11.2021 № 749
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.11.2021 № 749
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-12-15-011759-c 15.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» (далі - Замовник); оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.12.2020 № 20П-122 з додатками до неї, вимоги про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР», ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ», ТОВ «ТРАНСФЕРРІ» та ТОВ «ДИЗЕЛЬТЕХСЕРВІС» (в частині правомірності відхилення), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 23.02.2021 № 20П-122, від 12.03.2021 № 456, від 12.03.2021 № 20П-122, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.03.2021 № УГВС 85/15-21 (з додатками до нього), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 09.12.2021, 15.12.2021.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, між Замовником та переможцем торгів - ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» укладено договір від 31.03.2021 № УГВС 85/15-21 на загальну суму 8140620,00 грн.
На виконання вимоги, встановленої пунктом 9 розділу I «Загальні положення» та пунктом 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, переможцем торгів було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання (банківська гарантія № 289BGA2100001 від 30.03.2021). Договір укладено 31.03.2021, тобто, забезпечення виконання договору надано не пізніше дня укладання договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією.
Період усунення порушень:
16.12.2021 11:01 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2021 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
68458dc016004dedb073ac023a4372d6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2021 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-12-15-011759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Пунктом 9 розділу I «Загальні положення» та пунктом 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку № 9.1 до тендерної документації.
Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» забезпечення виконання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
62787631363840fe9241315951defe13
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
09.12.2021 12:58
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з капітального ремонту (ремонт двигунів САТ 3406, САТ С15), 20П-122, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-15-011759-c
Номер:
1b6fb03da9c9409c9cf7fcb5343c566a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.12.2021 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з капітального ремонту (ремонт двигунів САТ 3406, САТ С15) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-12-15-011759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Вами 09.12.2021 в електронній системі закупівель було надано пояснення в якому зазначено, зокрема про надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії № 289BGA2100001 від 30.03.2021.
Просимо завантажити до пояснень забезпечення виконання договору про закупівлю надане ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» у вигляді банківської гарантії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c9a34fed2f2a464985977360259f0370
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
15.12.2021 11:22
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з капітального ремонту (ремонт двигунів САТ 3406, САТ С15), 20П-122, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-15-011759-c
Номер:
4d2bb3292c0c409aa93c50c6609a01af
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2021 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з капітального ремонту (ремонт двигунів САТ 3406, САТ С15) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-12-15-011759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.