• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

20П-122_50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з капітального ремонту (ремонт двигунів САТ 3406, САТ С15)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.

Завершена

8 147 806.11 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 162 000.00 UAH
Номер: ca261cebdf4449d19ea3e0836d500057
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-29-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 29.11.2021 16:20 - 21.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 29.11.2021 № 749 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.11.2021 № 749 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-12-15-011759-c 15.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» (далі - Замовник); оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.12.2020 № 20П-122 з додатками до неї, вимоги про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР», ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ», ТОВ «ТРАНСФЕРРІ» та ТОВ «ДИЗЕЛЬТЕХСЕРВІС» (в частині правомірності відхилення), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 23.02.2021 № 20П-122, від 12.03.2021 № 456, від 12.03.2021 № 20П-122, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.03.2021 № УГВС 85/15-21 (з додатками до нього), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 09.12.2021, 15.12.2021. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, між Замовником та переможцем торгів - ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» укладено договір від 31.03.2021 № УГВС 85/15-21 на загальну суму 8140620,00 грн. На виконання вимоги, встановленої пунктом 9 розділу I «Загальні положення» та пунктом 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, переможцем торгів було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання (банківська гарантія № 289BGA2100001 від 30.03.2021). Договір укладено 31.03.2021, тобто, забезпечення виконання договору надано не пізніше дня укладання договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією.
Період усунення порушень: 16.12.2021 11:01 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2021 11:01

Запити/Пояснення