• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

20П-120_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Яблунівське ВПГ. Обладнання об'єктів локальною системою виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення (ГС,ПС). Роботи "під ключ")

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Торги не відбулися

19 999 693.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 399 990.00 UAH
Номер: fdaad23e33aa4afab36400b2c6a0b6a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-11-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.05.2021 18:18 - 02.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.05.2021 № 127 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 11.05.2021 № ДЗ-003100-39-2021. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-12-15-011248-c 15.12.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами питання дотримання строків виконання рішення органу оскарження встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ПП «Явір-2000», ТОВ «Укрзалізничавтоматика», ТОВ «УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК»; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом відміни тендеру, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом; дотримання строків виконання рішення органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.01.2021 №014; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 28.12.2020, 04.01.2021, 17.02.2021 та відповідь Замовника від 29.12.2020, 06.01.2021, 17.02.2021; тендерні пропозиції приватного підприємства «Явір-2000» (далі – ПП «Явір-2000»), товариства з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» (далі – ТОВ «УА-СИСТЕМИ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Укрзалізничавтоматика» (далі – ТОВ «Укрзалізничавтоматика»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК» (далі – ТОВ «УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2021 № 368, від 18.03.2021 №488, від 25.03.2021 № 525; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 14.04.2021 № 7909-р/пк-пз; пояснення та документи Замовника, надані 25.05.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, не відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «УА-СИСТЕМИ» вимогам тендерної документації. Пунктом 1.3. частини першої розділу ІІІ тендерної документації встановлено зобов’язання до учасників торгів щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до тендерної документації, шляхом завантаження гарантійного листа передбаченого пунктом 4 додатку № 2.1 тендерної документації. Проте зазначений гарантійний лист в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УА-СИСТЕМИ» відсутній, чим не дотримано вимоги пункту 1.1. частини першої розділу ІІІ тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «УА-СИСТЕМИ» як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив до аукціону. Крім цього, встановлено невиконання рішення Колегії АМКУ у строк визначений частиною двадцять другою статті 18 Закону. Орган оскарження своїм рішенням від 14.04.2021 постановив скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УА-СИСТЕМИ», строк виконання якого, згідно з положеннями Закону становить не пізніше 14.05.2021. Проте Замовник не виконав зазначене рішення Колегії АМКУ у строк визначений Законом, чим порушив частину двадцять другу статті 18 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 03.06.2021 18:29 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2021 18:29

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Яблунівське ВПГ. Обладнання об'єктів локальною системою виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення (ГС,ПС). Роботи "під ключ"), №20П-120, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-15-011248-c
Дата публікації: 16.06.2021 17:34
Дата відкриття провадження: 29.06.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 640/16964/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Яблунівське ВПГ. Обладнання об'єктів локальною системою виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення (ГС,ПС). Роботи "під ключ"), №20П-120, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-15-011248-c
Дата публікації звіту: 08.06.2021 12:58

Запити/Пояснення