• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна. Закупівля проводиться на очікувану вартість 2021 року

Завершена

1 916 103.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 580.52 UAH
Номер: cdd92872b9dc4e0ab0e52489b07a37b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-14-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.07.2021 22:26 - 05.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.07.2021 № 358 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.07.2021 № 358 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 28 UA-2020-12-13-000527-c 13.12.2020 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142313) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 41 Закону. За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Наказу №710, Порядку №1082. За результатами аналізу питання визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2020-11-27-003832-b на 2021 рік Відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 12.12.2020 №266, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 08.01.2021 № 17, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13, додаткові угоди: від 09.02.2021 №1, від 18.06.2021 №2, пояснення Замовника, які оприлюднені в електронній системі закупівель від 30.07.2021, 02.08.2021. Згідно із пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі Порядок №1082) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку №1082, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. Наслідком моніторингу встановлено, що відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, Замовник відповідно до номенклатурної позиції предмета закупівлі вказав 11 найменувань хлібобулочних виробів та визначив кількість за кожним найменуванням. Проте, відповідно до тендерної документації (Додаток 2) обсяг (кількість) поставки товару не відповідає інформації, яка міститься в оголошенні про закупівлю, зокрема технічна специфікація не містить у своєму складі товар Булочка «Іриска» (100 г) в кількості 10000 шт. Водночас, моніторингом установлено, що до Специфікації (Додаток 1) Договору про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13 включений товар Булочка «Іриска» (100 г) в кількості 10000 шт. по ціні 1,08768 на суму 10 876,80 грн., тоді, як у Специфікації (Додаток 1) Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ" товар Булочка «Іриска» (100 г) в кількості 10000 шт. по ціні 1,08768 на суму 10 876,80 грн. відсутній. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Поряд з цим, моніторингом процедури закупівлі установлено, що умови укладеного Договору про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13 відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ" (далі Проект Договору), а саме: - умови Договору про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13, зокрема, пункти 3.1.,3.3.,3.5.,4.1.,5.3.,8.1. мають інший зміст ніж пункти 3.1.,3.3.,3.5.,4.1.,5.3.,8.1. Проекту Договору; - пункт 6.4.2. відсутній в Проекті Договору, тоді, як в Договорі про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13 пункт 6.4.2. визначений. Водночас, моніторингом процедури закупівлі установлено, що Специфікація (Додаток 1) до Договору про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13 відрізняється від Специфікації (Додаток 1) до Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ", в тому числі за одиницю товару. Відповідно до пункту 14.1. Розділу 14 Договору про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13 невід’ємною частиною є Специфікація (Додаток 1). Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Договір про закупівлю за державні кошти від 27.01.2021 №13 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Окрім того, моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, зокрема відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі Наказ №710), що є вичерпним. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає вимогам Наказу №710.
Період усунення порушень: 06.08.2021 12:23 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2021 12:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу Східного офісу Держаудитслужби України за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі: «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», код ДК 021:2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби в електронній системі публічних закупівель «ProZorro», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-13-000527-c повідомляє наступне. На засіданні тендерного комітету 15.04.20206.08.2021 року уважно розглянуто інформацію Східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу, оприлюднені в електронній системі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобовязав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, тендерним комітетом відділу освіти 06.08.2021 року винесено відповідне рішення № 289 про припинення дії договору про закупівлю товару за державні кошти від 27.01.2021 року №13 року на постачання хлібопродуктів до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору. Зазначене рішення оприлюднене в електронній системі публічних закупівель у цей же день.
Дата публікації звіту: 06.08.2021 17:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення, які виявлені в результаті проведеного моніторингу процедури закупівлі усунуто шляхом припинення дії Договору від 27.01.2021 № 13 на підставі додаткової угоди від 06.08.2021 №2/1. Звіт про виконання договору про закупівлю 06.08.2021.
Дата публікації: 13.08.2021 11:08

Запити/Пояснення