• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна. Закупівля проводиться на очікувану вартість 2021 року

Завершена

1 770 098.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 850.49 UAH
Номер: 54f4d7e7ce364af3ad7c079bcdebde63
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-15-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.07.2021 19:27 - 06.08.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: 13.07.2021 № 358 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.07.2021 № 358 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 25 UA-2020-12-13-000167-a 13.12.2020 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142313) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 63) 312-72-00, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Наказу №710. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором Договору №6 від 25.01.2021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання, оприлюднення договору та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету № 266 від 12 грудня 2020 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Спарта 2015, протокол засідання тендерного комітету № 08 вiд 05.01.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти №6 від 25.01.2021. Моніторингом установлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Зокрема, відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Наказ №710). Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає вимогам Наказу №710. Окрім того, за результатами моніторингу встановлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, при цьому, умови підпунктів 3.1., 4.1, 5.3., 6.4.2., 8.1. Договору №6 від 25.01.2021 відрізняється від змісту цих підпунктів Проекту Договору про закупівлю товару, який підписаний, скріплений печаткою учасника та завантажений до складу тендерної пропозиції учасником -переможцем процедури закупівлі ТОВ Спарта 2015 (файл: Проект договору.PDF 29 грудня 2020 12:26), що є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Згідно із частиною першою статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 02.08.2021 16:46 - 17.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2021 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу Східного офісу Державної аудиторської служби України за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі: «Молоко та вершки», класифікація за кодом ДК 021:2015 - 15510000-6 - Молоко та вершки, ідентифікатор закупівлі: № UA-2020-12-13-000167-a в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» повідомляє наступне. На засіданні тендерного комітету 06.08.2021 року уважно розглянуто інформацію Східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу, оприлюднені в електронній системі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов'язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, тендерним комітетом відділу освіти 06.08.2021 року винесено відповідне рішення № 294 про припинення дії договору про закупівлю товару за державні кошти від 25.01.2021 року №6 року на постачання молока рідинного до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору. Зазначене рішення оприлюднене в електронній системі публічних закупівель у цей же день.
Дата публікації звіту: 09.08.2021 15:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом припинення зобов`язань за договором про закупівлю товару за державні кошти №6 від 25.01.2021.
Дата публікації: 13.08.2021 09:44