-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна. Закупівля проводиться на очікувану вартість 2021 року
Завершена
1 301 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 506.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 506.10 UAH
Номер:
4637864a5bb74dafb84c7bb1e3221f88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2021 00:00
Період моніторингу:
15.07.2021 19:28 - 06.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.07.2021 № 358
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2020-12-13-000120-a 13.12.2020 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142313) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, тендерної пропозиції, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
За результатами аналізу дотримання Замовником тендерної документації установлено порушення норм ч. 6 ст. 33 та ч. 4 ст. 41 Закон № 922-VІІІ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 25.01.2021 № 4 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі - Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-11-26-002712-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.12.2020, протокол № 266, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного Підприємства "РЕГІОН-А" (далі – ПП "РЕГІОН-А") звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 05.01.2021, договір від 25.01.2021 № 4, укладений замовником з ПП "РЕГІОН-А", пояснення Замовника.
Згідно з ч. 6 ст. 33 Закону № 922-VIII, замовник укладає договір з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможеця процедури закупівлі.
Моніторингом встановлено, між Замовником та переможцем – ПП "РЕГІОН-А" укладено договір якій не співпадає в окремих пунктах з Проектом договору та додатками до нього. Так, укладений Договір містить п. 3.1, п.5.3, п.6.4.2 які взагалі за своїм змістом не співпадають з аналогічними пунктами за нумерацію проекту договору, який опубліковано в електронній системі закупівель. (Додаток 3 до тендерної документації).
Зазначене є порушенням норми ч. 6 ст. 33 та ч. 4 ст. 41 Закону № 922-VІІІ, як наслідок згідно з нормою ст. 43 Закону № 922-VІІІ договір про закупівлю є нікчемним.
Надані в ході моніторингу пояснення замовника не спростовують виявлених порушень.
Період усунення порушень:
02.08.2021 16:39 - 17.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2021 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу Східного офісу Державної аудиторської служби України за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі: «М'ясо», за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 – М'ясо (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-13-000120-a) повідомляє наступне.
На засіданні тендерного комітету 06.08.2021 року уважно розглянуто інформацію Східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу, оприлюднені в електронній системі.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов'язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Так, тендерним комітетом відділу освіти 06.08.2021 року винесено відповідне рішення № 291 про припинення дії договору про закупівлю товару за державні кошти від 25.01.2021 року №4 року на постачання м’яса до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору. Зазначене рішення оприлюднене в електронній системі публічних закупівель у цей же день
Дата публікації звіту:
09.08.2021 15:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору, додаткова угода від 06.08.2021 №3
Дата публікації:
13.08.2021 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
b12b5b831cae47429c091e4c6997ed0d
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
22.07.2021 08:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 – М'ясо (UA-2020-12-13-000120-a) очікуваною вартістю 1301220,00 грн., яку проведено Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
На порушення Додатку 3 Тендерної документації між Замовником та переможцем – Приватне Підприємство "РЕГІОН-А" (далі – ПП "РЕГІОН-А") укладено договір якій не співпадає в окремих пунктах з Проектом договору та додатками до нього. Так, укладений Договір містить п. 3.1, п.5.3, п.6.4.2 які взагалі за своїм змістом не співпадають з аналогічними пунктами за нумерацію проекту договору, який опубліковано в електронній системі закупівель.
Зазначене є порушенням п. 4 ст. 41 Закон № 922-VІІІ, як наслідок згідно з нормою ст. 43 Закон № 922-VІІІ договір про закупівлю є нікчемним.
Пунктом 2 Додатку 1 Тендерної документації, передбачено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель (на електронному майданчику, на якому учасник зареєстрований) під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону.
В тендерній пропозиції ПП "РЕГІОН-А" не надано підтвердження п.6 та п. 13 ч. 1 ст. 17 Закон № 922-VІІІ.
Також, відповідно до частини 6 статті 17 Закону № 922-VІІІ «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті», що також передбачено п. 3 Додатку № 1 Тендерної документації.
Але в тендерній пропозиції ПП "РЕГІОН-А", як переможця, не надано підтвердження по п.2 ст. 17 Закон № 922-VІІІ.
Просимо пояснити чому пропозиція ПП "РЕГІОН-А" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ.
Номер:
5d49ba49c083422cb8e226190f07de67
Назва:
ПОЯСНЕННЯ Моніторинг до закупівлі М'ясо (UA-2020-12-13-000120-a)
Дата опублікування:
24.07.2021 15:33
Опис:
В межах здійснення Східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 – М'ясо (UA-2020-12-13-000120-a), очікуваною вартістю 1301220,00 грн., яку проведено Відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі - Замовник), відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради надає пояснення на запит про надання пояснень (інформації, документів).
1. На порушення Додатку 3 Тендерної документації між Замовником та переможцем – Приватне Підприємство "РЕГІОН-А" (далі – ПП "РЕГІОН-А") укладено договір якій не співпадає в окремих пунктах з Проектом договору та додатками до нього. Так, укладений Договір містить п. 3.1, п.5.3, п.6.4.2 які взагалі за своїм змістом не співпадають з аналогічними пунктами за нумерацію проекту договору, який опубліковано в електронній системі закупівель. Зазначене є порушенням п. 4 ст. 41 Закон № 922-VІІІ, як наслідок згідно з нормою ст. 43 Закон № 922-VІІІ договір про закупівлю є нікчемним.
Пояснення: Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
У частині п’ятій статті 41 Закону також визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Отже, вказана норма передбачає випадки зміни істотних умов договору, які можуть виникати після його підписання. Звертаємо увагу на частину першу статті 41 Закону, в якій визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Визначення ж істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та означають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.
Крім того у частині четвертій та п’ятій статті 41 Закону не йдеться мова про тендерну документацію. Натомість є застереження до основних вимог до договору про закупівлю за результатами проведення її процедури та неможливість в подальшому зміни істотних умов договору про закупівлю вже після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які встановлені в цій же правовій нормі.
До того ж, стаття 22 Закону про відомості тендерної документації не містить імперативної норми, що виражає необхідність чітко встановлювати відповідність проекту договору майбутньому договору про закупівлю, а містить визначення про необхідність включення проекту договору про закупівлю до тендерної документації з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що і було зроблено Замовником. Так, проект договору про закупівлю, що міститься у Додатку 3 Тендерної документації Замовника містить розділ «Порядок змін умов договору про закупівлю». Нововведення, які були внесені до договору про закупівлю за предметом закупівлі «М'ясо», код ДК 021:2015 - 15110000-2, укладеним ПП «Регіон-А» не становлять істотних умов договору в розумінні статті 638 ЦКУ, а лише розширюють або уточнюють загальні положення проекту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 3 тендерної документації Замовника.
2. Пунктом 2 Додатку 1 Тендерної документації, передбачено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель (на електронному майданчику, на якому учасник зареєстрований) під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. В тендерній пропозиції ПП "РЕГІОН-А" не надано підтвердження п.6 та п. 13 ч. 1 ст. 17 Закон № 922-VІІІ.
Пояснення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону.
При цьому розгляд тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до статті 29 Закону. У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, зазначені у статті 31 Закону.
Так, відповідно до ч.1 ст.17 Закону діють 13 критеріїв, у разі невідповідності яких пропозиція учасника підлягає відхиленню. Замовник самостійно перевіряє відповідність учасника більшості з цих критерії використовуючи відкриті реєстри. Самостійно ж учасник під час подання своєї пропозиції повинен підтвердити, що він:
• як фізична або посадова особа не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п. 5-6, ч.1, ст. 17);
• не притягувався до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (п. 12, ч.1, ст. 17);
• не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості (п. 13, ч.1, ст. 17)
При цьому, Закон не містить вказівок щодо способу підтвердження вищевказаної інформації. Замовник просить завантажити або надати довідку в довільній формі, у якій учасник гарантує відсутність підстав для відхилення по статті 17 Закону.
З 4 грудня 2020 року таке підтвердження в електронній системі публічних закупівель потрібно робити шляхом заповнення електронних полів під час подачі пропозиції до закупівлі. Це стосується наступних типів процедур:
• відкриті торги;
• відкриті торги з публікацією англійською мовою;
• конкурентний діалог 1-ий етап та 2-ий етап;
• конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап та 2-ий етап;
• відкриті торги для закупівлі енергосервісу (esco);
• укладання рамкової угоди.
Який спосіб підтвердження вимагати – Замовник вирішує самостійно, Закон не містить вимог щодо обов’язкового завантаження документів учасниками на підтвердження пунктів по статті 17.
Відділ освіти погоджує спосіб підтвердження відсутності підстав за статтею 17 Закону, у разі якщо учасник ставить позначку у відповідному полі. Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, надається учасниками відповідно до вимог зазначених у відповідних електронних полях в електронній системі закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель. Учасник процедури закупівлі, подаючи свою тендерну пропозицію, підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону шляхом заповнення відповідної інформації в електронній системі закупівель та/або завантаження відповідних документів у разі встановлення такої вимоги.
Саме про це зазначено, в тендерній документації Замовника до процедури закупівлі, зокрема частині 2 Додатку 1 – підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель (на електронному майданчику, на якому учасник зареєстрований) під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, то фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону щодо кожного з таких субпідрядників/співвиконавців.
У випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону щодо кожного з учасників такого об’єднання, а також на юридичної особи, створеної шляхом об’єднання юридичних осіб (якщо це об’єднання юридичних осіб створене шляхом створення окремої юридичної особи).
Отже, з урахуванням вищенаведеного відділом освіти доцільно визнано переможцем процедури закупівлі ПП «Регіон-А», його пропозиція не відхилена на підставі відсутності відомостей відповідно до ст. 17 Закону, оскільки учасником ПП «Регіон-А» підтверджено свою відповідність вимогам статті 17 в електронній системі публічних закупівель шляхом проставляння позначки у відповідному електронному полі та накладенням кваліфікованого електронного підпису, що повністю відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації Замовника.
3. Також, відповідно до частини 6 статті 17 Закону № 922-VІІІ «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті», що також передбачено п. 3 Додатку № 1 Тендерної документації. Але в тендерній пропозиції ПП "РЕГІОН-А", як переможця, не надано підтвердження по п.2 ст. 17 Закон № 922-VІІІ. Просимо пояснити чому пропозиція ПП "РЕГІОН-А" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення: Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Згідно з частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Окрім того, згідно з частиною 5 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Закон імперативно визначив норму для переможця закупівлі, а саме відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13
Переможець процедури закупівлі ПП «РЕГІОН-А» в термін, визначений законодавством, надав своєчасне підтвердження в електронній системі “Prozorro”. Скріншоти зазначених документів у форматі PDF додаються.
Виходячи з вищенаведеного, відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради просить розглянути зазначені пояснення.