• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна. Закупівля проводиться на очікувану вартість 2021 року.

Завершена

1 746 067.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 730.34 UAH
Номер: 7ee2c439dea44b00bfb305a52522bafe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-15-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.07.2021 19:28 - 06.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.07.2021 № 358 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.07.2021 № 358 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 26 UA-2020-12-13-000240-c 13.12.2020 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142313) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 67) 560-31-39, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено. За результатами аналізу дотримання Замовником тендерної документації установлено порушення норм ч. 6 ст. 33та ч. 4 ст. 41 Закон № 922-VІІІ. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Старіцин В.В." встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 25.01.2021 № 3 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі - Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-11-26-002276-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.12.2020, протокол № 266, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична Особа Підприємець «Старіцин Віталій Вікторович» (далі – ФОП "Старіцин В.В.") звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 05.01.2021, договір від 25.01.2021 № 3, укладений замовником з ФОП "Старіцин В.В.", пояснення Замовника. Згідно з ч. 6 ст. 33 Закону № 922-VIII, замовник укладає договір з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможеця процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, між Замовником та переможцем – ФОП "Старіцин В.В." укладено договір якій не співпадає в окремих пунктах з Проектом договору та додатками до нього. Так, укладений Договір містить п. 3.1, п.5.3, п.6.4.2 які взагалі за своїм змістом не співпадають з аналогічними пунктами за нумерацію проекту договору, який опубліковано в електронній системі закупівель. (Додаток 3 до тендерної документації). Зазначене є порушенням ч. 6 ст. 33 та ч. 4 ст. 41 Закону № 922-VІІІ, як наслідок згідно з нормою ст. 43 Закону № 922-VІІІ договір про закупівлю є нікчемним. Також, пунктами 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 Додатку 2 Тендерної документації, Замовником передбачалося підтвердження сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000-2007. ФОП "Старіцин В.В." у складі тендерної пропозиції надано лист, що вимога ДСТУ ISO 22000-2007 чинна до 30.06.2021, та надав для підтвердження ДСТУ ISO 22004:2019 ((ISO 22000:2018, IDT)). Однак Замовник вимагав підтвердження ДСТУ ISO 22000-2007 який, на дату оголошення закупівлі був чинний . Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП "Старіцин В.В." не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до пункту 2 частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 25.01.2021 № 3. Надані в ході моніторингу пояснення замовника не спростовують виявлених порушень.
Період усунення порушень: 02.08.2021 16:40 - 17.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2021 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, встановлених за результатами моніторингу Східного офісу Державної аудиторської служби України за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі: «М'ясо», класифікація за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 – М'ясо, ідентифікатор закупівлі: № UA-2020-12-13-000240-c в електронній системі публічних закупівель «ProZorro» повідомляє наступне. На засіданні тендерного комітету 06.08.2021 року уважно розглянуто інформацію Східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу, оприлюднені в електронній системі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов'язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, тендерним комітетом відділу освіти 06.08.2021 року винесено відповідне рішення № 292 про припинення дії договору про закупівлю товару за державні кошти від 25.01.2021 року №3 року на постачання м’яса до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору. Зазначене рішення оприлюднене в електронній системі публічних закупівель у цей же день.
Дата публікації звіту: 09.08.2021 15:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору, додаткова угода від 06.08.2021 №3/1
Дата публікації: 13.08.2021 11:26

Запити/Пояснення