• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво Будинку культури на 700 місць в м.Каневі по вул.Енергетиків під Шевченківський культурний центр

Умови надання тендерного забезпечення: електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, бути безумовною та безвідкличною. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 313950,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції учаснику зазначаються відповідно до Закону. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Довідка повинна містити назву та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату банківської гарантії. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.

Завершена

62 790 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 313 950.00 UAH
Номер: 46fcb83e292e4d09a514e023cf286ae7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-10-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.02.2021 13:45 - 04.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2021 № 40 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.02.2021 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 42 UA-2020-12-11-007537-b 11.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФІРМА «РАСАВА», ТОВ «ПМ-АРСЕНАЛ», ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД», ТОВ «АЛЬЯНС-ТРАНСБУДСЕРВІС», ТОВ «ЖК-ГАРАНТ», ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА», ТОВ «ПАРИТЕТ БЦ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.12.2020 б/н із змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «РАСАВА» (далі – ТОВ «ФІРМА «РАСАВА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПМ-АРСЕНАЛ» (далі – ТОВ «ПМ-АРСЕНАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «БК КИЇВ-М-БУД» (далі – ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-ТРАНСБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС-ТРАНСБУДСЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК-ГАРАНТ» (далі – ТОВ «ЖК-ГАРАНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРИТЕТ БЦ» (далі – ТОВ «ПАРИТЕТ БЦ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 29.01.2021, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2021, від 08.02.2021, від 09.02.2021, від 10.02.2021, протокол визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 10.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 23.02.2021 через електронну систему закупівель, договір підряду від 26.02.2021 № 1. За результатами моніторингу установлено, що Замовником відповідно до пункту 7 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановив вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Обсяги робіт (технічна специфікація), що пропонуються до виконання, наведені у Додатку 3. Також Замовник відповідно до пункту 2 розділу 3 Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації додатку 2 тендерної документації зазначив, що технічна частина (кошторисна документація) пропозиції повинна містити документи у повній відповідності до технічного завдання Додаток 3. Учасник ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надав локальний кошторис на будівельні роботи № 6-3-1/КНИГА 2.27 на водопровід господарсько-протипожежний В1 в якому надав обсяги робіт за порядковими номерами 16,17, 18 та 19, а саме: улаштування дорожніх корит із переміщенням ґрунту на відстань до 100 м при глибині корита до 250 мм (од. виміру 1000 м2*кількість 0,055) – 55 м2; улаштування одношарової основи товщиною 15 см зі щебеню фракції 40-70 мм при укочуванні кам’яних матеріалів з границею міцності на тиск до 68,6 МПа (700 кгс/см2) (од. виміру 1000 м2*кількість 0,055 ) – 55 м2; на кожен 1 см змінити товщини шару до норм 27-23-1, 27-23-2, 27-23-3 додавати або виключити (од. виміру 1000 м2*кількість 0,055 ) – 55 м2; улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів одношарових із литої асфальтобетонної суміші за товщини 3 см (од. виміру 100 м2*кількість 0,55 ) – 55 м2. Відповідно до відомості обсягів робіт, які зазначені у додатку 3 тендерної документації за порядковими номерами 2569, 2570, 2571 та 2572, Замовник установив вищезазначені обсяги робіт у кількості – 5,5 м2. Отже, учасник ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» надав документи які не підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, чим порушив вимоги пункту 7 розділу 3 та пункту 2 розділу 3 додатку 2 тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 03.03.2021 18:28 - 19.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2021 18:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується з висновками Держаудитслужби, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 11.03.2021 14:25

Запити/Пояснення