Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською/російською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Завершена
675 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 375.00 UAH
Період моніторингу:11.06.2021 14:23 - 07.07.2021 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 11.06.2021 № 382
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу
від 11.06.2021 № 382
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12
UA-2020-12-11-007474-b 11.12.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону під час унесення інформації в річний план та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Чорноострівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.12.2020 № 68, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 28.12.2020, тендерні пропозиції приватного підприємства «Агропродукт», товариства з обмеженою відповідальністю «Деражня-Агро», протоколи засідання тендерного комітету від 04.01.2021 № 1, 2, 3, 4 (Лот 1, Лот 2), повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2021 (Лот 1, Лот 2), договори про постачання товару від 15.01.2021 № 555, 23 (Лот 1, Лот 2), додаткова угода від 27.01.2021 №1 до Договору від 15.01.2021 № 555, повідомлення про внесення змін до Договору від 28.01.2021, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет від 01.07.2021 (далі – Пояснення).
Відповідно пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститись така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель не містить інформації щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота.
Період усунення порушень:06.07.2021 13:16 - 21.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:06.07.2021 13:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено процедуру закупівлі. Замовником, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до інформації, що опублікована в річному плані. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час публікації річних планів у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту:13.07.2021 10:08
p7s
sign.p7s
application/pdf
лист про усунення порушення
Запити/Пояснення
25418
Номер:2f9be40ad1f144e08d70c929b288e475
Назва:про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:25.06.2021 08:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:02.07.2021 00:00
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.) +38 (0 38) 276-55-94 galuna106@meta.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-12-11-007474-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 у річному плані повинна міститись така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота).
Отже, здійснення закупівель за лотами передбачає зазначення замовником у річному плані інформації стосовно кожного лота.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, у річному плані закупівель Замовника UA-P-2020-12-11-018626-c відсутня інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- чому в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-12-11-018626-c не містить інформації щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
31310, Україна, Хмельницька область, селище міського типу Чорний Острів, вулиця Незалежності,13
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Чорноострівської селищної ради розглянув Ваш запит про надання інформації від 2021-06-25 08:49:17в рамках моніторингу закупівлі UA-2020-12-11-007474-b. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
11.12.2021 року нами, як Замовником було опубліковано річний план та оголошення про процедури закупівлі «Відкриті торги» «код ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (Свинина охолоджена, Печінка свиняча охолоджена, Філе куряче охолоджене)»
Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення:
процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону;
договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону;
6) у разі застосування рамкової угоди зазначається:
строк дії рамкової угоди;
сторона рамкової угоди (замовник або централізована закупівельна організація, яка проводить закупівлю в інтересах замовника).
Якщо річний план оприлюднюється централізованою закупівельною організацією, додатково зазначаються найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, в інтересах яких проводиться закупівля за рамковою угодою;
очікувана вартість з урахуванням усього запланованого строку дії рамкової угоди.
Під час публікації Річного плануUA-P-2020-12-11-018626-c, нами як Замовником повністю дотримано вимог частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі вказано в примітках вказаномісцезнаходження Замовника, його категорію відповідно до Закону та вид закупівлі.
Звертаємо увагу, що під час публікації Річного плануUA-P-2020-12-11-018626-c, нами також повністю дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». В графі «Конкретна назва предмета закупівлі», нами вказана назва предмета закупівлі в тому числі і назва кожного лоту, а саме:лоту - Свинина охолоджена, Печінка свиняча охолоджена та лоту - Філе куряче охолоджене.
Щодо Вашого питання чому Річний план закупівель UA-P-2020-12-11-018626-c не містить назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота потрібно зазначити наступне.
Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерстварозвитку економіки,торгівлі та сільськогогосподарства України від 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрований в Міністерствіюстиції України09 червня 2020 р.за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Під час публікації Річного плану UA-P-2020-12-11-018626-c нами у відповідності до положень пункту Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерстварозвитку економіки,торгівлі та сільськогогосподарства України від 15 квітня 2020 року № 708 у графі «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі» зазначено «ДК021-2015: 15110000-2 — М’ясо». Тобто зазначено код за Єдиним закупівельним словником за лотом Свинина охолоджена, Печінка свиняча охолоджена та за лотом Філе куряче охолоджене. Вказаний код за Єдиним закупівельним словником визначений за показником четвертої цифри та є незмінним для обох лотів.
Принагідно потрібно зазначити, що в системі електронних закупівель на даний час не реалізовано деталізація закупівлі на лоти при публікації Річного плану, дана функція реалізована безпосередньо під час оголошення процедури закупівлі*.
Враховуючи вищевикладене, під час публікації Річного плану UA-P-2020-12-11-018626-c, нами як Замовником повністю дотримано вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі і положень частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників та обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до опублікованого річного плану. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час оголошенням подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником.