-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013. ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Луганській області на 2021 та 2022 роках (ЛОТ І : «Земляне полотно та споруди дорожнього водовідведення, озеленення, об’єкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування, роботи з інженерно-технічного забезпечення, аварійні роботи, роботи із зимового утримання» ЛОТ ІІ : «Дорожній одяг» ЛОТ ІІІ : «Транспортні споруди» ЛОТ IV : «Організація дорожного руху»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Завершена
906 659 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 330 799.30 UAH
мін. крок: 0% або 330 799.30 UAH
Номер:
880e2d35615d490286a52b1e65b95485
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-21-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2021 00:00
Період моніторингу:
21.05.2021 15:21 - 12.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-12-11-007155-b 11.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євро-Буд Компані» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ДП «Харківський облавтодор» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію у новій редакції, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.02.2021, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Харківський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Харківський облавтодор»), товариства з обмеженою відповідальністю «Євро-Буд Компані» (далі – ТОВ «Євро-Буд Компані») та товариства з обмеженою відповідальністю «Онур конструкціон інтернешнл» (далі – ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18.12.2020 (по лоту № І), від 22.12.2020, від 30.12.2020 та відповіді Замовника від 22.12.2020 (по лоту № І), від 23.12.2020, від 30.12.2020; вимогу щодо усунення порушень від 23.12.2020 й відповідь Замовника від 24.12.2020, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 18.03.2021 та до 30.04.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.05.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 19.01.2021 № 899-р/пк-пз, 20.04.2021 № 8503-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету від 13.05.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель торги за лотами ІІ- IV відміно у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Також передбачив, що на умовах абзацу другого пункту 3 статті 16 Закону учасник, для підтвердження своєї відповідності такому критерію може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так, у розділі 3 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг), яка повинна містити інформацію, зокрема, про освіту/найменування учбового закладу/спеціальність працівників (крім дорожніх робітників, водіїв та операторів машин та механізмів). Також передбачив, що на підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник надає копії дійсних на весь строк закупівлі цивільно-правових угод із особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, дипломи про закінчення учбових закладів інженерно-технічними працівниками (для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, за профільною спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, за спеціалізацією «Автомобільні дороги») та інформації про особисту згоду кожного залученого працівника на обробку та передачу його персональних даних, яка надає змогу Замовнику пересвідчитися в особистому волевиявленні працівника (інформація повинна бути надана у формі копій персональних заяв працівника із особистим підписом або підписів працівників у наказах та формулярах із зазначенням відповідних позначок про захист персональних даних, цивільно-правових угод, тощо).
Учасник ТОВ «Євро-Буд Компані» у складі тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 15.02.2021 № 75, яка містить інформацію про залучення: 32 працівників учасника; 58 працівників субпідрядної організації КП «Кремінський агрошляхбуд»; 25 працівників субпідрядної організації ТОВ «Юрай ЛТД»; 62 працівників субпідрядної організації ТОВ «Євро-буд Плюс» та 182 працівників субпідрядної організації ТОВ «Ростдорстрой».
Поряд з цим зазначена довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не містить інформацію про освіту/найменування учбового закладу/спеціальність працівників визначених у позиціях 25 (працівник учасника) та 12 (працівник субпідрядної організації КП «Кремінський агрошляхбуд», що не відповідає вимогам розділу 3 додатку № 2 до тендерної документації.
Крім цього, диплом про освіту Титаренко О.М. (працівники учасника) надані в оригіналі російською мовою не містять перекладу на державну мову, що не відповідає вимогам пункту 8 розділу І тендерної документації.
Також, учасник ТОВ «Євро-Буд Компані» у складі тендерної пропозиції надав копії трудових угод Федорова П.А. та Степенка В.М. (працівники субпідрядної організації ТОВ «Юрай ЛТД»), терміном дії до 31.12.2021, чим не підтвердив спроможність залучення зазначених працівників до надання послуг на весь строк закупівлі (термін надання послуг – до 31.12.2022) та чим не дотримав вимог розділу 3 додатку № 2 до тендерної документації.
Поряд з цим учасник ТОВ «Євро-Буд Компані» у складі тендерної пропозиції надав листи-згоди на обробку персональних даних працівників субпідрядної організації ТОВ «Юрай ЛТД» (25 працівників), які містять інформацію про надану працівниками згоду лише на обробку персональних даних з метою ведення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної звітності та ін. При цьому, зазначені лиси-згоди не містять інформації про згоду працівників поширювати (розповсюджувати, реалізовувати, передавати) їх персональні дані, чим не дотримав вимог розділу 3 додатку № 2 до тендерної документації.
Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Євро-Буд Компані», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у статті 16 Закону та допустив їх до оцінки.
Період усунення порушень:
26.05.2021 18:33 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2021 18:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-12-11-007155-b ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013. ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Луганській області на 2021 та 2022 роках (ЛОТ І : «Земляне полотно та споруди дорожнього водовідведення, озеленення, об’єкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування, роботи з інженерно-технічного забезпечення, аварійні роботи, роботи із зимового утримання» ЛОТ ІІ : «Дорожній одяг» ЛОТ ІІІ : «Транспортні споруди» ЛОТ IV : «Організація дорожного руху»)»
про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
21 травня 2021 Державною аудиторською службою України відповідно до наказу №147 прийнято рішення про початок моніторингу за закупівлею UA-2020-12-11-007155-b ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013. ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Луганській області на 2021 та 2022 роки. ЛОТ ІІІ: «Транспортні споруди».
За результатами моніторингу установлено
1.У пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Також передбачив, що на умовах абзацу другого пункту 3 статті 16 Закону учасник, для підтвердження своєї відповідності такому критерію може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так, у розділі 3 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг), яка повинна містити інформацію, зокрема, про освіту/найменування учбового закладу/спеціальність працівників (крім дорожніх робітників, водіїв та операторів машин та механізмів).
Також передбачив, що на підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник надає копії дійсних на весь строк закупівлі цивільно-правових угод із особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, дипломи про закінчення учбових закладів інженерно-технічними працівниками (для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, за профільною спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, за спеціалізацією «Автомобільні дороги») та інформації про особисту згоду кожного залученого працівника на обробку та передачу його персональних даних, яка надає змогу Замовнику пересвідчитися в особистому волевиявленні працівника (інформація повинна бути надана у формі копій персональних заяв працівника із особистим підписом або підписів працівників у наказах та формулярах із зазначенням відповідних позначок про захист персональних даних, цивільно-правових угод, тощо).
Учасник ТОВ «Євро-Буд Компані» у складі тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 15.02.2021 № 75, яка містить інформацію про залучення: 32 працівників учасника; 58 працівників субпідрядної організації КП «Кремінський агрошляхбуд»; 25 працівників субпідрядної організації ТОВ «Юрай ЛТД»; 62 працівників субпідрядної організації ТОВ «Євро-буд Плюс» та 182 працівників субпідрядної організації ТОВ «Ростдорстрой».
Поряд з цим зазначена довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не містить інформацію про освіту/найменування учбового закладу/спеціальність працівників визначених у позиціях 25 (працівник учасника) та 12 (працівник субпідрядної організації КП «Кремінський агрошляхбуд», що не відповідає вимогам розділу 3 додатку № 2 до тендерної документації. Крім цього, диплом про освіту Титаренко О.М. (працівники учасника) надані в оригіналі російською мовою не містять перекладу на державну мову, що не відповідає вимогам пункту 8 розділу І тендерної документації. Також, учасник ТОВ «Євро-Буд Компані» у складі тендерної пропозиції надав копії трудових угод Федорова П.А. та Степенка В.М. (працівники субпідрядної організації ТОВ «Юрай ЛТД»), терміном дії до 31.12.2021, чим не підтвердив спроможність залучення зазначених працівників до надання послуг на весь строк закупівлі (термін надання послуг – до 31.12.2022) та чим не дотримав вимог розділу 3 додатку ,№ 2 до тендерної документації. Поряд з цим учасник закупівлі ТОВ «Євро-Буд Компані» у складі тендерної пропозиції надав листи-згоди на обробку персональних даних працівників субпідрядної організації ТОВ «Юрай ЛТД» (25 працівників), які містять інформацію про надану працівниками згоду лише на обробку персональних даних з метою ведення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної звітності та ін. При цьому, зазначені листи-згоди не містять інформації про згоду працівників поширювати (розповсюджувати, реалізовувати, передавати) їх персональні дані, чим не дотримав вимог розділу 3 додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Євро-Буд Компані», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у статті 16 Закону та допустив їх до оцінки.
Наразі, слід звернути увагу, що графа 4* не є обов’язковою для заповнення щодо дорожніх робітників, водіїв та операторів машин та механізмів.
На підтвердженням інформації, яка міститься в довідці, учасник надає копії наказів про призначення на посаду усіх категорій працівників, або копії дійсних на весь строк закупівлі цивільно-правових угод із особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідношень з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
З огляду на вищевикладене, відповідно до довідки № 75 від 15.02.2021р., позиція 25 містить інформацію про водіїв, тому із урахуванням вимог тендерної документації Замовника, викладене вище доказує, що, заповнення графи 4 не є обов’язковим, а щодо позиції 12 довідки № 75 від 15.02.2021, графа 4 містить інформацію, яка вимагається у додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до тендерної документації Замовника інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, за профільною спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, за спеціалізацією «Автомобільні дороги». Підтвердженню підлягає інформація по відповідній освіті мінімум для 6 виконробів та 8 майстрів.
В наданій учасником інформації про працівників наявна достатня кількість інженерно-технічних працівників із обов’язковим зазначенням про наявність вищої або неповної вищої освіти, по яким наявні копії трудових книжок, копії наказів про їх призначення, копії дипломів про освіту.
Учасником виконані усі вимоги Додатку 2 тендерної документації щодо обов’язкового мінімуму працівників, які будуть залучені.
Щодо надання ТОВ «Євро-Буд Компані» копій трудових угод у складі тендерної пропозиції, Федорова П.А. та Степенка В.М. (працівники субпідрядної ТОВ «Юрай ЛТД») терміном дії до 31.12.2021 р., - звертаємо Вашу увагу, по-перше на те, що вказані копії трудових угод містять пункт щодо пролонгації терміну дії договору, а по-друге, зазначені учасником працівники залучені від субпідрядної організації.
Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо строку дії трудових угод, у разі залучення учасником потужностей субпідрядних організацій (працівників) для виконання робіт.
Відносно того, що учасник (ТОВ «Євро-Буд Компані») у складі тендерної пропозиції надав листи-згоди на обробку персональних даних працівників субпідрядної організації, ТОВ «Юрай ЛТД», у кількості 25 працівників, які містять інформацію про надані працівниками згоди лише на обробку персональних даних, без згоди на поширення, то зауважуємо, що володільцем персональної інформації є ТОВ «Юрай ЛТД».
Відповідальність за порушення Закону України «Про захист персональних даних» несе їх володілець у разі поширення такої інформації без згоди на її поширення надавачем інформації.
Вимогами тендерної документації Замовника не передбачено окремих вимог до надання інформації субпідрядними організаціями щодо надання згоди на поширення персональних даних працівників таких організацій.
Виходячи з вищенаведеного, Замовником та учасником - ТОВ «Євро-Буд Компані» вимоги тендерної документації та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» не порушені.
Дата публікації звіту:
02.06.2021 13:24