-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
мясо
Завершена
5 268 328.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 684.00 UAH
мін. крок: 1% або 52 684.00 UAH
Номер:
fc7039c0f84f4cc29d7c5028d5bc6ada
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-16-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.03.2021 00:00
Період моніторингу:
16.03.2021 16:27 - 07.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-12-10-006656-a 10.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками встановлено порушення абзацу сьомого частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій виробничо-торгівельного ПП «ІТА-1»,
ФОП Мельніченко К.В., ФОП Марченко В.О., ФОП Випущенко Л.М., ФОП Мальованої Н.С., ФОП Макаренко В.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на
2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.12.2020 б/н зі змінами від 26.01.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції виробничо-торгівельного приватного підприємства «ІТА-1» (далі – Виробничо-торгівельне ПП «ІТА-1»), фізичної особи-підприємця Мельниченко Катерина Вікторівна (далі – ФОП Мельніченко К.В.), фізичної особи-підприємця Марченко Віта Олександрівна (далі – ФОП Марченко В.О.), фізичної особи-підприємця Мальована Наталія Степанівна (далі – ФОП Мальованої Н.С.), фізичної особи-підприємця Випущенко Людмила Миколаївна (далі – ФОП Випущенко Л.М.), фізичної особи-підприємця Макаренко Володимир Васильович (далі – ФОП Макаренко В.В.), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 24.02.2021 № 2, від 02.03.2021 № 3, від 03.03.2021 № 5, протоколи відхилення пропозиції переможця від 01.03.2021 № 2, від 03.03.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір про закупівлю від 15.03.2021 № 38 (далі – Договір), додаткова угода від 24.03.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.03.2021.
Під час проведення моніторингу установлено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 12.02.2021 не містять посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності , чим не дотримано вимоги абзацу сьомого частини 16 статті 29 Закону.
Період усунення порушень:
02.04.2021 15:58 - 17.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2021 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-10-006656-a повідомляємо про неможливість усунення встановленого порушення, в звязку з тим, що дана процедура закупівлі завершена, але зобов'язуємось не допускати такі порушення в подальшому та завжди дотримуватись в роботі вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
06.04.2021 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
c9cf242e4bb942e9918e519b541d8a50
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2021 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса
ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-10-006656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
39e96e880fb545ebb1adb64d03543b71
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
19.03.2021 15:37
Опис:
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради надає пояснення та документальне підтвердження на підставі, яких документів нами було обгрунтовано технічні та якісні характеристики закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість:
Очікувану вартість закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін шляхом збирання та аналізу цінової інформації з відповідного ринку товару, та середніх споживчих цін з сайту Міністерства Фінансів з урахуванням індексу споживчих цін за період від останньої закупівлі до розрахунку очікуваної ціни.
Технічне завдання складене з урахуванням вимог до даного виду товару, а саме м'яса свинини та яловичини охолодженого, код за ДК 021:2015 - 15110000-2 “М'ясо”, визначених в наказах МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах».
Зовнішній вигляд товару повинен бути: м’якуш зачищений від сухожилок і грубих поверхневих плівок з обов’язковим відділенням від нього грубої сполучної тканини, без кісток, шкіри, хрящів, суглобів, поверхня чиста, не завітрена, без ослизнювання. Колір від рожевого до червоного. Запах доброякісного м’яса, без стороннього запаху. Кожна одиниця спожиткового пакування супроводжується етикеткою.
Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість; ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для продуктів, що швидко псуються термін реалізації, час виготовлення позначається у годинах).
Строк придатності – не більше 48 годин при температурі зберігання від +2 до +6°С.