• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля

Завершена

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Номер: 709846dc471f453b97725947cc9590dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-15-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.07.2021 19:24 - 06.08.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: 13.07.2021 № 358 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.07.2021 № 358 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2020-12-10-002240-b 10.12.2020 Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 63) 312-72-00, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Наказу №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Нетеса Євгеній Миколайович встановлено порушення пункту 16 статті 29 Закону, абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 частини першої статті 32. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за державні кошти №ВТ-4 від 15.01.2021р з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання, оприлюднення договору та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09. 12. 2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Нетеса Євгеній Миколайович, протокол засідання тендерного комітету вiд 04.01.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти №ВТ-4 від 15.01.2021р. Моніторингом установлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Зокрема, відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Наказ №710). Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації Замовником встановлений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає вимогам Наказу №710. Окрім того, моніторингом установлено, що Відповідно до пункту 5 підпункту 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 5 підпункту 5.2. розділу ІІІ Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного в Додатку 4 до тендерної документації. Пунктом 3 Додатку 4 передбачено надання довідки в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного(них) договору(рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору. Учасником ФОП Нетеса Євгеній Миколайович до складу тендерної пропозиції завантажено Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 13 від 02.01.2019 (файл: Друга_частина_картопля_НЄМ.pdf). Умовами підпункту 5.2. Договору № 13 від 02.01.2019 визначено, що місце поставки (передачі) товару заклади освіти району, відповідно до дислокації, яка є невід’ємною частиною даного договору. Окрім того, розділом ХІІ цього договору визначено, що невід’ємною частиною цього Договору є: дислокація. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Нетеса Євгеній Миколайович дислокація до Договору № 13 від 02.01.2019, -відсутня, що суперечить вимогам пункту 5 підпункту 5.1., підпункту 5.2 розділу ІІІ Тендерної документації, пункту 3 Додатку 4 Тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП Нетеса Євгеній Миколайович не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону та підлягала відхиленню. Згідно із абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Проте, Замовником на порушення пункту 16 статті 29 Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника не виявлено невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції та не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а навпаки укладено з ним договір про закупівлю товарів за державні кошти №ВТ-4 від 15.01.2021р. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Період усунення порушень: 29.07.2021 08:26 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2021 08:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: у звязку із зменшенням обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків , сторони дійшли згоди зняти залишкову суму у розмірі - 129 172,60 грн. та скласти додаткову угоду № ВТ - 4/3 від 03.08.2021 року
Дата публікації звіту: 04.08.2021 13:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: Порушення не усунуто. Замовником не надано інформацію та документи, які підтверджують зменшення фінансування видатків за предметом закупівлі. При цьому, відповідно до статті 55 Бюджетного Кодексу України захищеними видатками бюджету визнаються видатки загального фонду бюджету, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень. Захищеними видатками Державного бюджету України визначаються видатки загального фонду на забезпечення продуктами харчування.
Дата публікації: 04.08.2021 17:03