• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Очікувана вартість по ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло

Очікувана вартість по ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло

Торги відмінено

475 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
Номер: 02386f58888c4ecab7ee2e1ae8b1331b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-05-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.01.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 05.01.2021 14:03 - 29.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.01.2021 № 2 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.01.2021 № 2. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2020-12-09-015656-c 09.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини шостої статті 17 Закону, частини другої статті 22 Закону, статті 24 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно протоколу від 11.01.2021 № 4.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного наукового ліцею в м. Рівне Рівненської обласної ради (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2020-12-09-012169-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 54 від 09.12.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Також, у пункті 2 вищезазначеного розділу зазначено, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Дана вимога відсутня у статті 24 Закону. У пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також, у пункті 5 вищевказаного розділу Замовником визначено перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону та у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (через електронну систему закупівель шляхом завантаження відповідних файлів), що суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону, відповідно до якої такі документи переможець повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, тендерна документація Замовника не містить вимог про необхідність подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частину 6 статті 17 Закону. Крім того, Замовником у розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» у пункті 4 - істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, здійснено посилання на невідповідність статей чинної редакції Закону (статей 36 та 37 замість статей 41 та 43 Закону). Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 14.01.2021 16:04 - 29.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2021 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на допущені порушення по закупівлі (ID закупівлі: UA-P-2020-12-09-012169-c), та неможливістю усунути порушення, внести зміни до тендерної документації, привівши її у відповідність до вимог статтей 17, 22, 24 Закону, уповноваженою особою Обласного наукового ліцею в м.Рівне Рівненської обласної ради, керуючись п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі", прийнято рішення відмінити тендер по даній закупівлі.
Дата публікації звіту: 15.01.2021 09:21

Запити/Пояснення