• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Мультимедійні панелі

Торги відмінено

1 300 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 42f8adb7ab8a462997a69b4530e8a5e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-17-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.12.2020 17:05 - 14.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.12.2020 № 245 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-09-007314-a, 09.12.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема недопущення в подальшому виявленого порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Сокальської районної ради Львівської області «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальського району (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-12-08-002718-b); оголошення про проведення переговорної процедури, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) від 04.01.2021 №13-р/пк-пз, протокол розкриття тендерної пропозиції від 09 грудня 2020 року; протокол від 09.12.2020 № 237, повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону та у зв’язку з розглядом скарги Органом оскарження - Колегією, моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, не проводився. При проведенні переговорної процедури торгів в електронній системі подано повідомлення про намір укласти договір від 09 грудня 2020 року з ТОВ «Леополіс Комп’ютер» та протокол від 09.12.2020 № 237. Моніторингом повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено, що відповідно до пункту 3 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Однак, на порушення пункту 3 частини 6 статті 40 Закону замовником у повідомленні про намір укласти договір не зазначено інформації про місце поставки товарів.
Період усунення порушень: 15.01.2021 16:00 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2021 16:00

Запити/Пояснення