-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Мультимедійні панелі
Торги відмінено
1 300 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
42f8adb7ab8a462997a69b4530e8a5e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
17.12.2020 17:05 - 14.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2020 № 245
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-09-007314-a, 09.12.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема недопущення в подальшому виявленого порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Сокальської районної ради Львівської області «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальського району (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-12-08-002718-b); оголошення про проведення переговорної процедури, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) від 04.01.2021 №13-р/пк-пз, протокол розкриття тендерної пропозиції від 09 грудня 2020 року; протокол від 09.12.2020 № 237, повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону та у зв’язку з розглядом скарги Органом оскарження - Колегією, моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, не проводився.
При проведенні переговорної процедури торгів в електронній системі подано повідомлення про намір укласти договір від 09 грудня 2020 року з ТОВ «Леополіс Комп’ютер» та протокол від 09.12.2020 № 237.
Моніторингом повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону встановлено, що відповідно до пункту 3 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Однак, на порушення пункту 3 частини 6 статті 40 Закону замовником у повідомленні про намір укласти договір не зазначено інформації про місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
15.01.2021 16:00 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2021 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
0dba352c8f484efd94a77c64c3d6c615
Назва:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.12.2020 Львів № 251
Дата опублікування:
23.12.2020 13:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2020 00:00
Опис:
Про зупинення
моніторингу закупівлі
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги в електронній системі закупівель UA-2020-12-09-007314-а.с1- зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-09-007314-a, прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 425 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Номер:
1a0968afdb1348d8a5fdf73ac3d99f6c
Назва:
Державна аудиторська служба України Західний офіс Держаудитслужби, наказ № 6 від 12.01.2021
Дата опублікування:
12.01.2021 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2021 00:00
Опис:
Про поновлення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження про припинення розгляду скарги за процедурою закупівлі ID: UA-2020-12-09-007314-a.
НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-12-09-007314-а (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 12 вересня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 23 грудня 2020 року № 251 «Про початок моніторингу закупівель» у зв’язку з припиненням розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2020-12-09-007314-a.c1