• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Номер: fa2c5566eda64beb8db154be91dfc3e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-12-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 12.01.2021 08:38 - 03.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 11.01.2021 №7 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті) (ID: UA-2020-12-09-006222-a), яка проводиться Комунальною установою "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 815-79-65, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в тендерної документації оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення частини другої статті 24 та пункту 17 частини статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник) (протокол від «09» грудня 2020 року № 2020/41-Т), тендерна пропозиція переможця – приватного підприємства «ПП «СОЛПІТ» (далі - «ПП «СОЛПІТ»), повідомлення про намір укласти договір, протокол щодо прийняття рішення тендерного комітету від 29.12.2020 №2020/69-Т. Моніторингом встановлено, що у пункті 1 розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації Замовником зазначено, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз'яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Крім того у підпункте 2.3 «Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» ТД в порушення пункту 17 частини статті 22 Закону не зазначено електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Дослідженням тендерної документації на її відповідність вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що вимогами Додатку 2, таблиця 3 до тендерної документації, Замовником передбачено підтвердження відповідності учасників умовам пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, які не відповідають вимогам зазначеним вищевказаними пунктами Законом. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 15.01.2021 11:55 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2021 11:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надати на Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства пояснення ( Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 15-01-2021). Так як Висновоком про наявність або відсутність порушень законодавства встановлено : За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в тендерної документації оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення частини другої статті 24 та пункту 17 частини статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону. Період усунення порушень: З 15-01-2021 по 29-01-2021 Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник) (протокол від «09» грудня 2020 року № 2020/41-Т), тендерна пропозиція переможця – приватного підприємства «ПП «СОЛПІТ» (далі - «ПП «СОЛПІТ»), повідомлення про намір укласти договір, протокол щодо прийняття рішення тендерного комітету від 29.12.2020 №2020/69-Т. Моніторингом встановлено, що у пункті 1 розділу «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації Замовником зазначено, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз'яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Крім того у підпункте 2.3 «Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» ТД в порушення пункту 17 частини статті 22 Закону не зазначено електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Дослідженням тендерної документації на її відповідність вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що вимогами Додатку 2, таблиця 3 до тендерної документації, Замовником передбачено підтвердження відповідності учасників умовам пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, які не відповідають вимогам зазначеним вищевказаними пунктами Законом. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів - порушень не установлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Тож В тендерній документації до закупівлі Замовника зазначено у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Законом про Публічні закупівлі встановлено ст.24, п.2 У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Можливо в тендерній документації не проакцетовано остаточно сам витяг Закону, але даний пункт не є приводом для скасування закупівлі чи відміни тендеру. Так як по суті містить ту ж саму інформацію. На звернення , що до підпункту 2.3 «Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» ТД в порушення пункту 17 частини статті 22 Закону не зазначено електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. У даному пункті відсутня тільки електронна адреса. Натомість всі Замовники , що є розпорядниками державних коштів повинні бути зареєстровані та здійснювати всі закупівлі через уповноважений портал. На порталі є вся інформація у відкритому доступі. Також система прозорро здійснює повний перехід на електронну документацію, та лише цифровий обмін електронними документами. Тому даний факт не як не впливає на процедуру закупівлі та не порушує Закон. Дослідженням тендерної документації на її відповідність вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що вимогами Додатку 2, таблиця 3 до тендерної документації, Замовником передбачено підтвердження відповідності учасників умовам пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, які не відповідають вимогам зазначеним вищевказаними пунктами Законом. У тендерній документації вказано під даними пунктами , а саме під Таблицею3 , Додатку 2: * У разі, якщо переможець процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, про це зазначається у відповідній довідці, що складається у довільній формі і містить посилання на відповідні норми законодавства. ** У разі якщо, на дату розкриття тендерних пропозиції, чинним законодавством буде передбачена можливість отримання інформації у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, переможець таку інформацію у вигляді сформованого документу не надає. При цьому переможець подає довідку у довільній формі із зазначенням підстав ненадання документа з посиланням на відповідні нормативні акти та електронні ресурси уповноваженого органу. Тож даний пункт не є порушенням, В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація згідно Закону.
Дата публікації звіту: 18.01.2021 12:20

Запити/Пояснення